19,912 posts, 996 pages, 8,069,933 views
---
Mielestäni siis keskustelu- ja kasvukumppanuus on tärkein parisuhteen osatekijä. Jos sitä saa muualtakin, parisuhteen tarpeellisuus (mun silmissäni) suorastaan romahtaa. Parisuhteen tarpeellisuuteen ei hirveästi vaikuta se, saanko halailua ja seksiä muualta vai en.
Replying to SINKKULUUKKU:
---
---
Mielestäni siis keskustelu- ja kasvukumppanuus on tärkein parisuhteen osatekijä. Jos sitä saa muualtakin, parisuhteen tarpeellisuus (mun silmissäni) suorastaan romahtaa. Parisuhteen tarpeellisuuteen ei hirveästi vaikuta se, saanko halailua ja seksiä muualta vai en.
---
No juu epäilemättä. Mukavan sinkkuilun edellytykset ja parisuhteen tärkeimmät elementit ovat kuitenkin eri asioita, ja tää keskustelu nyt bugaa kun niistä yritetään puhua ikään kuin samana asiana. Haen takkini.
Nousee väistämättä kysymys mieleen, että mitä pari-/ihmissuhteista siis saa, mitä ei saa muualta?
Ihan kun näitä lueskelin niin nousi taas pari korkealentoista mietettä? Taas tällästä "typerääkin" filosofointia omaksi ilokseni jonka jostain syystä päätin oksentaa tähän. Elä ota itseesi plz. Tosin huomasinReplying to SINKKULUUKKU:
Eikös me Takyn kanssa kuitenkin kumpikin sanottu, tai mä ainakin yritin sanoa ja ehkä korjausyritykseni jälkeen onnistuinkin, että
"Mielestäni sinkkuilu on kivaa, kunhan vaan saa tarpeeksi [tätä normaalisti parisuhteesta saatavaa asiaa]."
Takylle se on halit ja seksi, mulle keskustelu- ja kasvukumppanuus.
---
En mä nyt oo niin varma että bugaako (vai enkö vaan tajua luovuttaa). Eikös me Takyn kanssa kuitenkin kumpikin sanottu, tai mä ainakin yritin sanoa ja ehkä korjausyritykseni jälkeen onnistuinkin, että
"Mielestäni sinkkuilu on kivaa, kunhan vaan saa tarpeeksi [tätä normaalisti parisuhteesta saatavaa asiaa]."
Takylle se on halit ja seksi, mulle keskustelu- ja kasvukumppanuus.
Oonks mä ihan oikeesti yksin tän logiikkani kanssa?
Miks tää jo pari vuotta käytössä ollut uudempi quote-systeemi ei osaa kahta erillistä quotea vaan kaikki menee sekaisin?
kasvuseksikeskustelukumppania/keskustelukasvuseksikumppania/ seksikasvukeskustelukumppania etsimässä? naiset soittaa ilmaiseksi numeroon: 040 711 3824, miehille luuria korvaan!
---
Miks tää jo pari vuotta käytössä ollut uudempi quote-systeemi ei osaa kahta erillistä quotea vaan kaikki menee sekaisin?
---
Tää on vähän mysteeri ollut mullekin, mutta olen huomannut että jos laittaa ekan quote "quote" tagien ympärille ja kaikki sen jälkeen tulevat quotet vanhaan malliin "q" tagien yhteen, esim näin:
---
kasvuseksikeskustelukumppania/keskustelukasvuseksikumppania/ seksikasvukeskustelukumppania etsimässä? naiset soittaa ilmaiseksi numeroon: 040 711 3824, miehille luuria korvaan!
---
niin kaikki toimii kivasti :)
---
---
---
Sun mielestäsi siis sinkkuilu on kivaa, kunhan on hali- ja seksikumppaneita.
Mun mielestäni sinkkuilu on kivaa, kunhan on keskustelu- ja kasvukumppaneita.
---
Joo ja mun mielestä sinkkuilu on kivaa kunhan pääsee rinteeseen ja pelaamaan tietokonepelejä. Mitä sitte. Läheisyys ja seksi on niitä asioita joiden saamisen helppouteen tai vaikeuteen yleensä vaikuttaa se onko suhteessa vai ei, ja siks ne nyt oli puheena sinkkuuden yhteydessä. Noi muut jutut voi saavuttaa ihan yhtä lailla suhteessa tai ilman.
---
Rinteeseen pääsy ja tietokonepelien pelaaminen eivät kuitenkaan ole sellaisia ihmisssuhdeasioita, jotka tässä on nyt kyseessä.
---
---
Törkeetä miesten syrjintää! ^^
Nousee väistämättä kysymys mieleen, että mitä pari-/ihmissuhteista siis saa, mitä ei saa muualta?
---
Ymmärrän kyllä, että tuosta sellaisen ajatusmallin saattaa saada. Joskin se ajatus vain tuli päähän ihan kuriositeettina joten voidaan sanoa, että kyllä olet väärässä oikeastaan joka suhteessa. Ja usko pois ei tässä ole oltu kadehtimassa Aadan pariutumista itsekään vaikka vähän voisin otaksua sinun näin itsestäni ajatelleen. Korjaa toki jos olen väärässä?
Tosin kuriositeettina se oli silti mielenkiintoinen ajatusmalli ja hämmästelen sinun kovinkin negatiivista ja puolustelevaa kannanottoasi. Eikös sitä pitänyt olla avoin eri ajatuksille ja mahdollisuuksille?
Mitä tulee tuohon toiseen pointtiin, niin tulisiko se uutisena jos kertoisin, että kyllähän minäkin saattaisin jopa tietää sen. Korjaa toki jos olen väärässä, mut toi kuulosti vähän siltä, että mua ei ole ajateltukaan mahdollisesti kuuluvaksi tuohon ryhmään tai olemaan täällä esim. juurikin noista syistä jotka itsekin sanoit.
Mutta tuosta sun viestistä tulikin uus korkealentoinen ajatus ja siitä retorinen kysymys. Meinaatkos, että sitten jonkun muun pariutumisonni, tavoitteet, tahi metodit olis jonkun toisen cup of tea tällä foorumilla jotenkin erityisesti? Kun kerran Aada ei ole sun cup of tea niin onko täällä sitten joku muu joka on? Mua jopa alko kiinnostamaan, että kukas se voisi olla ja miltä lähtökohdilta.
Hmm. Multa taisi sitten mennä ohi kuriositeettisi pointti. Tai se miksi se on kuriositeetti, että aada on parisuhteessa. Tältä ilmeisen erheelliseltä pohjaltani sain vähän sellaisen käsityksen, että itsellesi pariutuminen olisi toivottava tapahtuma. Eikä siinä mitään pahaa ole jos niin olisikin, lähinnä sitä aistimaani yleistystä olin kritisoimassa, pahoittelen jos tein sen turhan kärkkäästi.
Kiinnostaisi kuulla vähän lisää sen ajatusmallin mielenkiintoisuudesta.
(1) Saattaisiko ehkä olla niin, että ne jotka etsivät parisuhdetta näillä täällä yleisemmillä metodeilla, onnistuisivat todennäköisemmin jos lähestyisivät asiaa enenmmän aadan tavoin? (2)Olisiko se niillä metodeilla tavoitettu suhde sitten jotakin, mitä tämä potentiaalinen Joku Muu™ oli halunnut?
-Disclaimer. Pidetään se mun parisuhdestatus ja kaikki siihen kuuluva jatkossakin tämän asiayhteyden ulkopuolella kun ei se mitenkään tähän ole liittynyt, eikä liity.
Mutta ehkä olen saanut tahattomasti itseni sitten yleistämään ja olettamaan ihmisistä täällä jotain niin, etten itse ymmärrä tehneeni näin. Itse koen enemmänkin oman viestini olleen kuriositeettista filosofointia.
(1)Olisiko mahdollista, että ne jotka etsivät parisuhdetta näillä täällä yleisemmillä metodeilla voisivat mahdollisesti onnistua jos lähestyisivät asiaa eri kantilta.
Ps. voisiko joku selittää mulle miksi kirjoitin tämän ja mitä kuvittelin tällä saavuttavani? :D