Replying to SINKKULUUKKU:
---
---
Nyt mennyt 14kk ilman treffejä, eikä näytä putki katkeavan. Olo on ollut sellainen, että olisi mukava ihan vaan avoimin mielin tutustua uusiin ihmisiin. Jos nyt sitten jotain sieltä löytää ystävien lisäksi, niin en panis pahakseni, mutta pääpaino olisi uusilla ystävillä. Se vaan ei ujolle pölhölle ole helppoa...
---
Niin säälittävältä kuin se kuulostaakin niin joku nettideittailu näyttää olevan nykyaikaa. Kävin itse ihan läpällä parilla treffeillä sitä kautta ja niitä treffipyyntöjä tulee kyllä aika paljon että testaa jotain suomi24:ää.
En saa tosta yhdestä naisesta mitään selvää. Välillä se on täysin kylmä ja sitten välillä taas vaikuttaa siltä kuin sitä kiinnostaisi. Yksi luonteenpiirre mitä arvostan ihmisessä eniten kaikesta on rehellisyys. Itsekin joutunut monta kertaa paskaan tilanteeseen joka on tuntunut ikävältä mutta mielestäni ei olisi oikein toista kohtaan olla kertomatta tunteistaan, jos tuntuu siltä ettei vaan natsaa niin sit ei natsaa. Mä haluaisin vain samaa kohtelua takaisin, ei mun maailma murene jollei naista kiinnosta, niitä tulee aina lisää. Mut tuntuu siltä että turhaan mä kulutan aikaani johonkin pelaamiseen, loppupeleissä homma on tosi yksinkertainen. Tai sit olen vain putkiaivo joka näkee asian yksinkertaisena.
---
Noi nettideitit harvoin toimii. Eihän siinä oo oikeestaan ees edellytyksiä siihen.
Riippuen mimmosesta nettideittimestasta sen oot "pokannu" ja kuinka paljon tekstii se on kirjottanu, saatat tietää intiimejäkin asioita sen menneisyydestä tai mitoista tai sitte mennään vaan sillä perusteella että toinen on kivannäkönen siinä 5-10v vanhassa kuvassaan, mutta todellisuudessa ei tiedä mitään kemiasta tai muustakaan yhteisestä.
Sitten mennään pakkopulla treffeille, joissa molemmat tenttaa toisiaan ja kattoo miten toinen vastaa kysymyksiin.
Ittellä jääny oikeestaan kaikista tollasista vaan ajanhaaskausfiilis. Onneks en sellasilla tarjoo mitään ni ei tuu rahallisesti takkiin*nauru*
Yleensä ottaen sanoisin, että harrastusten/duunien yms kautta löytää todennäköisemmin jonkun "todellisen" kumppaniehdokkaan. Esim itte löytäny omat exät bilettämisien kautta.
Ainakin silloin on yhteinen musamaku, jossain määrin samankaltainen elämäntyyli ja mahdollisesti yhteistä kaveriporukkaakin missä molemmat viihtyy.
Joo no tää kyseinen nainen ei ole tota kautta löydetty vaan just harrastuksen kautta löydetty.. Enkä vieläkään ota siitä selvää, eiköhän tää ajan myötä selkene. Päätin että turhaan stressaan, jos sitä gimmaa kiinnostaa niin eikhöän se itsekin ota yhteyttä ja sitten voi koittaa sopia jonkun tapaamisen ens viikolle tms.
Mut mä oon kyllä sitä mieltä että tollainen nettitreffailu on vitusti järkevämpää kuin se baarissa ördääminen mitä suurin osa harrastaa. Tottakai ihmiskemia on sellainen asia mitä ei voi feikkaa mutta ainakin tuolla pystyt valikoimaan hyvin että kenen kanssa voisit kuvitella meneväsi ulos ja saat jonkinlaisen arvion siitä minkälainen tyyppi on kyseessä. Itse tapasin pari gimmaa ja toinen niistä oli erittäin hyvä ja siitä oliskin voinut tulla jotain mutta homma meni liian hankalaksi joten katsoin parhaimmaksi vaan olla pitämättä yhteyttä enää. Pointti oli kyl että mun mielestä toi on nykyään ihan hyvä tapa tutustua uusiin ihmisiin.