19,912 posts, 996 pages, 8,099,276 views
anniharha, 10.6.2009 18:18:
---
Freja, 10.6.2009 17:57:
Vuorokaudessa on 24 tuntia ja vuodessa on 52 viikkoa (joskus jopa 53).
---
<3
Freja, 10.6.2009 18:33:
Mus on vaimoainesta
anniharha, 10.6.2009 18:38:
Älä ny viel innostu, oon kuullu et pojat ei tykkää liian fiksuista tytöistä
Freja, 10.6.2009 18:42:
---
anniharha, 10.6.2009 18:38:
Älä ny viel innostu, oon kuullu et pojat ei tykkää liian fiksuista tytöistä
---
Höh! :( Se taitaakin olla sitten se syy miks oon sinkku. Just tänää pohdin että on se kumma et ku oon loistokokki ja hallitsen drinkkien teon ja mielelläni hoitasin keittiön ja siivoomiset ja pyykkäämiset jne ja mies sais hoitaa vaa elektroniikkajutut ja ötököiden tappamiset, joka ois suht helppo diili, ni silti taaperran yksin.
Voi olla et semiujoudellakin/linnottautumisella on osuutta asiaan mut en usko et paljoo. :D
Freja, 10.6.2009 18:42:
Höh! :( Se taitaakin olla sitten se syy miks oon sinkku. Just tänää pohdin että on se kumma et ku oon loistokokki ja hallitsen drinkkien teon ja mielelläni hoitasin keittiön ja siivoomiset ja pyykkäämiset jne ja mies sais hoitaa vaa elektroniikkajutut ja ötököiden tappamiset, joka ois suht helppo diili, ni silti taaperran yksin.
Voi olla et semiujoudellakin/linnottautumisella on osuutta asiaan mut en usko et paljoo. :D
mini_mi, 10.6.2009 17:56:
Toistaiseksi kuulosti siltä, että yleissivistystä. =D
Freja, 10.6.2009 17:57:
Vuorokaudessa on 24 tuntia ja vuodessa on 52 viikkoa (joskus jopa 53).
siveys, 10.6.2009 16:31:
Niin.. Onhan se kieltämättä ihan hyvä kerran vuodessa ne lakanatkin vaihtaa..
Kunhan ei tule tavaksi!
kindertin, 10.6.2009 23:56:
Ystäväni häissä viikonloppuna tuli taas kummasti mieleen se,että itse on talsimassa yksin täällä,kun samaan aikaan muut menee naimisiin ja elää yhdessä onnellisina..
Niillä on joku, jolle soittaa aina uusimmat uutiset, on ne sitten hyviä tai huonoja, joku jolle purkaa paha olo ja hihkua ilot..
Ne on löytäny sen ihmisen jonka kanssa haluavat Oikeasti olla loppuelämänsä..
Samaa onneahan sitä toivois kaikille.
Tuli oikeesti ihan pirun yksinäinen olo siellä..
Plääh. Mäkin haluuuuuuuuun!!
Vampyrella, 10.6.2009 02:24:
---
infinitehuman, 10.6.2009 01:16:
*snips*
onni3mk, 11.6.2009 01:25:
---
Ystäväni häissä viikonloppuna tuli taas kummasti mieleen se,että itse on talsimassa yksin täällä,kun samaan aikaan muut menee naimisiin ja elää yhdessä onnellisina..
Niillä on joku, jolle soittaa aina uusimmat uutiset, on ne sitten hyviä tai huonoja, joku jolle purkaa paha olo ja hihkua ilot..
---
Niin sama fiilis täälläkin...
Freja
Tulee huippubileet. Pariskuntia ja perheitä toisen perään... ja sit on Reija.
Freja, 11.6.2009 07:46:
Itellä sama edessä lauantaina. Siis häät. Missä en tunne ketään paitsi avioparin ja morsiamen perheen. Kaikki nuoret komeat miehet ovat kuulemma jo varattuja. Oujes. Tulee huippubileet. Pariskuntia ja perheitä toisen perään... ja sit on Reija.
Freja, 11.6.2009 07:46:
---
---
Itellä sama edessä lauantaina. Siis häät. Missä en tunne ketään paitsi avioparin ja morsiamen perheen. Kaikki nuoret komeat miehet ovat kuulemma jo varattuja. Oujes. Tulee huippubileet. Pariskuntia ja perheitä toisen perään... ja sit on Reija.
ezzy, 11.6.2009 09:37:
Hidasteitahan noi on, parhaat päälle ja perheitä rikkomaan!
Freja, 11.6.2009 09:38:
---
ezzy, 11.6.2009 09:37:
Hidasteitahan noi on, parhaat päälle ja perheitä rikkomaan!
---
No mä kyl oon suht kuumissa vetimissä siellä