AnderS, 26.3.2008 14:31:
Jos tämä juttu menee palasiksi niin sitä varten on keksitty alkoholi ja rob zombie :D
Ahaha, repesin
Ei mut oon aikasta lailla samoilla linjoilla siinä, että siinä vaiheessa jos molemmilla hyvä fiilis niin ilo irti vuan. Toisaalta oon myös sitä mieltä, että hiljaa hyvä tulee, eikä liikaa makiaa mahan täydeltä liian lyhkäsen ajan sisään, eli suht ristiriitaista. :D Ehkä voisinkin sanoa, että ei ole olemassa yhtä oikeaa kaavaa, on olemassa erilaisia tilanteita ja erilaisia ihmisiä.
Kaikenmaailman vaiheilusta ja pelaamisesta en kuitenkaan tyksi yhtään, kyllä mä sit sopivan ajan kuluttua lätkäsen omat fiilikset pöytään ja jos toinen menee puihin ni menkööt. Kyllä kaloja riittää meressä, sanokaa mun sanoneen. Kyllä sen tietää jos toisesta tyksii ja toisen kanssa haluaa aikaa viettää ja tutustua, eihän sillä ole mitään tekemistä sen kanssa että pitäisi heti sännätä alttarille. Tässä elämänvaiheessa mulla ei kuitenkaan ole enää mitään intoa mihinkään suhteeseen, jos miehessä ei ole potentiaalia elämänkumppaniksi ja lasteni isäksi. Nämä hommathan tosin ilmenevät kunnolla vasta ajan kanssa, mutta mitkään haahuilijat ei kiinnosta. Säädöt on säädetty.
Ite oon tyytyväinen siihen, että oma homma alkoi ystävyydellä, ehti rauhassa tutustua toiseen ja omiin fiiliksiinsä. Mähän olin juuri päättänyt, että pysyn ihmissuhehässäköistä kaukana ja keskityn itteeni, joten oli suht kova pala myöntää itelle jossain vaiheessa notta ookoo, taidan tykkää tosta tyypistä. :P
Mutjoo, näihä siinä usein käy, sillon ku vähiten etsii mitään niin löytää sattumalta. Hyvä homma sinänsä, koska eipähän tule täytettyä mitään aukkoja toisella immeisellä (paitti sit kun homma menee fyysiseksi :D). Oonpahan taas niin hauska että voe tokkiisa.
Elämässä yleensä ottaen on imho hyvä muistaa nauttia tästä hetkestä, ei tuijotella liikoja menneisyyteen eikä tulevaan. Varmuuttahan ei ole muusta kuin kuolemasta jossain vaiheessa (eikä ehkä siitäkään, kukapa tietää mitä tapahtuu kun astuu rajan yli). :P Meikä vois ainaki alottaa uuden uran pyhänä lehmänä, kun märehtimisen taidan jo entuudestaan.