SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,703,364 views

mariq

Posts: 2,154

#7442 • • mariq

tom_gore, 25.10.2005 12:13:
Tältäkös se tuntuikin kun saa perhosia vatsanpohjaan? Pidetäänpä peukkuja, eiks? *pihkassa*


*peukutt*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

futuregirl

Posts: 21

#7443 • • futuregirl
Pahinta ei ole se, että kuulun tänne, vaan se kun en tiedä kuulunko vai enkö. Olisko parempi kuulua vai mikä ratkasu ois paras...
sensei

Posts: 125

#7444 • • sensei Käyttäjä

josbe, 25.10.2005 09:54:
---

Ole hyvä! (vain kaksikymmentä euroa, kiitos!) *nauru*



Kiitos ja kumarrus syväluotaavasta analyysistä!*aplodit*
onni3mk

Posts: 3,973

#7445 • • onni3mk Onni on.
Mä oon nyt päätyny tämmöseen päätelmään:

Mulla on lyhyet hiukset, mä oon pitkä (pitempi, kun useimmat mun tuntemat miehet) ja mulla on pienet tissit, joten mulla ei oo mitään saumaa jätkiin. Tai siis vakavaan seurusteluun ainakaan.

Sanokaa vaan, et tissien koolla ei oo merkitystä, mut noi kaikki yllämainitut yhessä... Plus se, et mä en huoli ihan ketä vaan.

[pieni]Sääliseksiä otetaan vastaan[/pieni]

*vink*

--
Onni on.

onni3mk

Posts: 3,973

#7446 • • onni3mk Onni on.

mayah, 25.10.2005 14:18:
Sun tissit on parhaat *sydän*



Mut sä oot tyttö, enkä mä vielä ainakaan oo mieltäny itteäni tytöistä tykkääväksi, joten sun mielipidettä ei lasketa.

--
Onni on.

toma

Posts: 2,009

#7447 • • Edited toma Tototoototo
Pienet tissit ovat sitä paitsi useimmiten kivemmat kuin isot :)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

ZaZa

Posts: 262

#7448 • • ZaZa
Mä oon kyl alkanu jo tottuu olee täällä, tai enää ei oo niin iso hinku pois täältä, ku sillon ku jäi yksin. Sitä paitsi, tuskin ketään löytää jos yrittää väkisin ettiä. Viimeksin aloin just suhtautua siihen et nyt ollaan sinkkuna ja pidetään hauskaa ja suunnittelin kaikkee, ja sit yhtäkkii seurustelinki taas.. *ding*
Eli ehkä vaan parempi nauttia tästä sinkkuudesta, mut silti pitää silmänsä auki... *hymy* *plur*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

mariq

Posts: 2,154

#7449 • • Edited mariq

ZaZa, 25.10.2005 15:25:
Mä oon kyl alkanu jo tottuu olee täällä, tai enää ei oo niin iso hinku pois täältä, ku sillon ku jäi yksin. Sitä paitsi, tuskin ketään löytää jos yrittää väkisin ettiä. Viimeksin aloin just suhtautua siihen et nyt ollaan sinkkuna ja pidetään hauskaa ja suunnittelin kaikkee, ja sit yhtäkkii seurustelinki taas.. *ding*
Eli ehkä vaan parempi nauttia tästä sinkkuudesta, mut silti pitää silmänsä auki... *hymy* *plur*


Täysin samaa mieltä!
Kuka ikinä onkaan keksiny sanonnan "etsivä löytää" ei todellakaan tienny mistään mitään. *hih*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

alphamagic

Posts: 3,628

#7450 • • Edited alphamagic
Hei siis mie en enää jaksa olla täällä... *grr* *hihu*
Tarviin jonku muun ku mielikuvitusolennon romanttisen ällöilyn uhriks *nauru*

[pieni][/pieni]...niinku oikeesti.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

MissKoo

Posts: 1,289

#7451 • • MissKoo

alphamagic, 25.10.2005 15:45:
Hei siis mie en enää jaksa olla täällä... *grr* *hihu*
Tarviin jonku muun ku mielikuvitusolennon romanttisen ällöilyn uhriks *nauru*

[pieni][/pieni]...niinku oikeesti.



Jyri kulta, tuu tädin kainaloon *hali* *hih*
tom_gore

Posts: 168

#7452 • • tom_gore kiksujäärä

onni3mk, 25.10.2005 14:16:
Mä oon nyt päätyny tämmöseen päätelmään:

Mulla on lyhyet hiukset, mä oon pitkä (pitempi, kun useimmat mun tuntemat miehet) ja mulla on pienet tissit, joten mulla ei oo mitään saumaa jätkiin. Tai siis vakavaan seurusteluun ainakaan.

Sanokaa vaan, et tissien koolla ei oo merkitystä, mut noi kaikki yllämainitut yhessä... Plus se, et mä en huoli ihan ketä vaan.

[pieni]Sääliseksiä otetaan vastaan[/pieni]

*vink*



Lyhyet hiukset on kyllä iso turnoff, ainakin meikäläiselle. Pituus alkaa haittaamaan vasta kun nainen on itseään pidempi (180+) ja tissit... Kaikki mikä ei kouraan mahdu on ylimääräistä.

Pituudelles ja tissien koolle ei ilman kirurgiaa mahda mitään mutta kukaan ei tietty kiellä kasvattamasta naisellisen pitkiä hiuksia ;)
Mellu-

Posts: 4,006

#7453 • • Mellu-

tom_gore, 25.10.2005 16:07:
---

Lyhyet hiukset on kyllä iso turnoff, ainakin meikäläiselle. Pituus alkaa haittaamaan vasta kun nainen on itseään pidempi (180+)



muhahah ihan ku mä : 184cm *jiihaa* ja lyhyet hiukset *tirsk*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Exlex

Posts: 497

#7454 • • Exlex
[pieni]huudellaan nyt täältä jostain luukkujen välimaastosta jotai:[/pieni]

onni3mk, 25.10.2005 14:16:

Mulla on lyhyet hiukset, mä oon pitkä (pitempi, kun useimmat mun tuntemat miehet) ja mulla on pienet tissit, joten mulla ei oo mitään saumaa jätkiin. Tai siis vakavaan seurusteluun ainakaan.

Sanokaa vaan, et tissien koolla ei oo merkitystä, mut noi kaikki yllämainitut yhessä... Plus se, et mä en huoli ihan ketä vaan.



Ei se kyllä ihan noin mee! Sitäpaitsi tuo pituushan karsii vaan kaikki lyhyet huonolla itsetunnolla varustetut äijät norkoilemasta *vink*, mut eiköhän noin pirteelle tapaukselle ehdokkaita riitä *joo*

[pieni] ja nuo muut luetellut ominaisuudethan on ihan selkeetä plussaa :)[/pieni]
Pätkis

Posts: 1,038

#7455 • • Edited Pätkis Pikkis

onni3mk, 25.10.2005 14:16:
Mä oon nyt päätyny tämmöseen päätelmään:
.....


Kuten sanottua, ei se lyhyt tukka, vaan ne himorajoittuneet joille se on turnoff. Eikä ne Tissit, vaan ne tyypit, joille se on vaatimus... *eikä* Ja meinasin sanoa yllä olevan kanssa ihan samaa tosta pituudesta. Paitsi viel lisäks että vaihdetaanko *vink*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Lenita

Posts: 1,423

#7456 • • Lenita
Hetkinen, mitenkäs tässä nyt kävi näin, että kun miehet halusivat seurustelumahdollisuuksiaan arvosteltavan, puhuttiin luonteenpiirteistä ja kun tuli naisista puhe, kääntyi keskustelu tissien kokoon ja muutenkin ulkonäköön?

Eli onni3mk sun pitäis kertoo minkälainen oot muuten, niin sit voidaan (tai joku mies voi) arvioida sun seurustelumahkut *hymy*

--
^_____________^

Exlex

Posts: 497

#7457 • • Exlex
[pieni]jatketaan huutelua täältä jostain luukkujen välimaastostai:[/pieni]

Pygmi, 25.10.2005 16:19:
---
onni3mk, 25.10.2005 14:16:
Mä oon nyt päätyny tämmöseen päätelmään:
.....

---

Ja meinasin sanoa yllä olevan kanssa ihan samaa tosta pituudesta. Paitsi viel lisäks että vaihdetaanko *vink*



Vaihdetaan mitä *ding* ite oon jotain 170cm
tom_gore

Posts: 168

#7458 • • tom_gore kiksujäärä

Mellu-, 25.10.2005 16:12:
---
tom_gore, 25.10.2005 16:07:
---

Lyhyet hiukset on kyllä iso turnoff, ainakin meikäläiselle. Pituus alkaa haittaamaan vasta kun nainen on itseään pidempi (180+)

---


muhahah ihan ku mä : 184cm *jiihaa* ja lyhyet hiukset *tirsk*



Jeps. Mutta onneks teille riittää varmasti sellaisia parimetrisiä, vähemmän tukkafetissejä miehiä ;)
Mellu-

Posts: 4,006

#7459 • • Mellu-

tom_gore, 25.10.2005 16:40:
---
Mellu-, 25.10.2005 16:12:
---
tom_gore, 25.10.2005 16:07:
---

Lyhyet hiukset on kyllä iso turnoff, ainakin meikäläiselle. Pituus alkaa haittaamaan vasta kun nainen on itseään pidempi (180+)

---


muhahah ihan ku mä : 184cm *jiihaa* ja lyhyet hiukset *tirsk*

---


Jeps. Mutta onneks teille riittää varmasti sellaisia parimetrisiä, vähemmän tukkafetissejä miehiä ;)



kaikki on sanonu mulle et pitäs kasvattaa pitkä tukka koska se mukamas sopis mulle paremmin *eiei* ja sillon mun mieliharrastus : hiustyylin muuttaminen ei tulis kysymykseenkään *toktok* mikä teit miehii oikeen vaivaa? *tirsk**vink*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Pätkis

Posts: 1,038

#7460 • • Pätkis Pikkis

Exlex

Vaihdetaan mitä *ding* ite oon jotain 170cm



En mä SUN kanssa tahtonu mitään vaihtaa kun lisäsin tohon sun mielipiteeseen tekstissäni Onnille että vaihdetaanko. Pitäis taas lakata nielemästä sanoja välistä *igor*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.