Hitchhiker, 30.8.2007 12:54:
---
Annakins, 30.8.2007 09:22:
Mä oon toisinaan miettinyt ihan samoja asioita ja oikeastaan tullut siihen tulokseen, että kai ne asiat sit loksahtaa paikoilleen kun tarpeeks hyvä tyyppi kävelee vastaan. Tää on ehkä vähän sama asia kuin ihmiset, jotka sanovat etteivät halua seurustella/mitään vakavaa/pärjäävät paremmin omillaan, koska lopputuloshan on se, et joskus vaan eteen tulee sellanen tyyppi, et sen kanssa sitten haluaakin olla.
---
Itse ainakin olen sitä mieltä, että ihmiseen tulee luottaa ja antaa tämän mennä jos tämä haluaa. Turha toisen ihmisen "vartiointi" on todella syvältä jostakin, jos ei luottamusta sen vertaa löydy että ei kykene elämään ihmisen kanssa joka meilellään on välilllä kavereidensakin kanssa tai harrastuksissaan niin on syytä miettiä enemmän kuin se kolme sekuntia.
Toinen vaihtoehto on se, että ihminen on kateellinen toisen ihmisen menoista joka ei myöskään iske omaan päähän minkäänlaista punaista lankaa. Pitäisikö sitä viettää koko ajan sellaisen ihmisen kanssa aikaansa ja olla menemättä jos toinen niin tahtoo , kyllä kummallakin osapuolella tulee olla oikeus mennä jos haluaa.
Anteeksi tuo hieman sekavahko kirjoitusasu, ei ole nuppi vielä herännyt näin aamusta .
Niin kaipa jos se oikea osuu kohdalle, niin sen sitten haluaa ottaa mukaan sinne retkilleen. Joskaan en ole yhtään varma. Toisaalta taas itse ainakin haluaisin päästä (ainakin joskus) sen toisen retkille. Tai sitten pitää vain retkeillä sen toisen kanssa pelkällään. Se on myös aiheuttaa joskus päänvaivaa, että kuinka selittää tätä monimutkaista sosiaalista verkostoa sille jollekulle.
*muoks*
...ja parastahan on pohtia näitä juttuja, kun ei ole mistään tuollaisesta vaaraa. Ehkä vielä joskus. Mene ja tiedä.