Omakehu kaunistaa!

162 posts, 9 pages, 43,133 views

Juhgu

Posts: 7,921

#81 • • Juhgu Virnistelijä

Epailija:
Kuvan naista en sitten tunne. Kameran linssi houkutteli hänet paikalle.



Hahah *lmao*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Jammailija

Posts: 3,224

#82 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Kysyin kämppikseltä, missä mä oon hyvä...
Ja kämppis vastasi, että ”bilettämisessä”! *nauru*

Nii ja oon kuulemma positiivinen ihminen*hymy*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Elmiira

Posts: 1,446

#83 • • Elmiira
Tästä keskusteltiin juuri kavereitten kanssa eilen...
Tulos oli kohdallani seuraava...

- Olen hyvä näyttämään hyvältä
(siitä seuraa se, että saan miehet tulemaan luokseni)
- sitten olen hyvä aukomaan päätäni'
( jolloin saan miehet hermostumaan itseeni)
- ja lopuksi olen hyvä uimaan
(näin ollen pääsen sitten uimalla karkuun, kun minuun tarpeeksi pahasti hermostuttu.) *nauru*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

pinkki

Posts: 308

#84 • • pinkki säätö et co.


Epailija:
Ai niin. Pystyn myös nuolemaan kyynärpäätäni, mikä kuuleman mukaan on ihmisille mahdotonta. Taito sekin.


hah, oli pakko testaa. meit on sit kaks! ;) mun olkanivelet onki kyl omituiset, yks kiropraktikko kerra väänteli niit iha äimän käkenä ympäriinsä et miten nää voi liikkuu tällee :) kädet menee myös vaivatta selän ympäri alas sillee pitäen kädet yhdes kokoaja
edit: ainii ja kyynärpäät saa myös koskettaa toisiaa ja vähä yliki selän takana :D siinä teille vähä lisätestattavaa X) ..huom, en ota vastuuta sijoiltaan menneistä raajoista :D

mä oon pirun hyvä..... kaikes sorminäppäryyttä ja pikkutarkkuutta vaativas (ei, se ei kuitenkaan koske seksuaalisia palveluita). equals käsityöt, pikkuletit ja rautalangan kiepitys. oon myös sangen guru kehittelemään hyvää ruokaa ja drinksuja ilman mitää reseptejä tai suoranaista ruuanlaittotaitoa *plur*

[muokattu 23.6.2004 19:31]
kilobitti

Posts: 2,419

#85 • • kilobitti 1-2-3 techno
mulla on hemmetin venyvä nenä.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Epailija

Posts: 5,636

#86 • • Epailija Physicist, 2nd class.

climate:
Piti munkin sit kokeilla. Melko lähelle tuota mäkin pääsen, mutta pienellä harjoittelulla varmaan onnistuisi paremmin. Mistä toi tieto on peräisin että ”ihmisille mahdotonta” ?



No se on semmoinen väite, jota on tullut kuultua useammassa yhteydessä. Pikkutriviaa, jota laitetaan kilotavukaupalla turhiin sähköposteihin ja niin pois päin. En tiedä kuka tuon on alunperin keksinyt. Todennäköisesti joku, joka on jonain tylsänä hetkenä yrittänyt nuolla kyynärpäätään ja todennut tämän itselleen mahdottomaksi. *hih*

pinkki:
hah, oli pakko testaa. meit on sit kaks! ;)



Ihanaa. Mennäänkö kahville? *vink**hih*


mun olkanivelet onki kyl omituiset, yks kiropraktikko kerra väänteli niit iha äimän käkenä ympäriinsä et miten nää voi liikkuu tällee :) kädet menee myös vaivatta selän ympäri alas sillee pitäen kädet yhdes kokoaja

edit: ainii ja kyynärpäät saa myös koskettaa toisiaa ja vähä yliki selän takana :D siinä teille vähä lisätestattavaa X) ..huom, en ota vastuuta sijoiltaan menneistä raajoista :D



Sairasta. *nauru* Minun olkaniveleni ovat pitkälti normaalin kankeat mitä muihin urotekoihin tulee. Puukepistä pitää ottaa leveä ote, että saa sen pyöräytettyä selän taakse suoraan yläkautta ja niin pois päin. Vasemman peukaloni nivel sen sijaan sentään taipuu väärään suuntaan vaivatta melkein suoraan kulmaan asti, joten en minä nivelten suhteen sentään ihan normaali ole. *hih*

kilobitti:
mulla on hemmetin venyvä nenä.



Whaat? *nauru*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#87 • • CryOniC Guest
no ollaankos sitä taas nii ihanaa...aaaah...*muhaha*
Hitto häriintyny yksilö minäkin ja ylpee siitä*iloinen*
sielu hänkin

Posts: 343

#88 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Olen todella hyvä pistämään aivot off-asentoon. (ja katumaan sitä jälkikäteen.)

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

HippaLord

Posts: 451

#89 • • HippaLord d a n c e m a c h i n e s/FAB4

Jammailija:
Kysyin kämppikseltä, missä mä oon hyvä...
Ja kämppis vastasi, että ”bilettämisessä”! *nauru*

Nii ja oon kuulemma positiivinen ihminen*hymy*.


positiivinen jäbä..JEP*hymy* siistii siin meni yx no se toinen on kait..tan...tanss...TANSSIMINEN=tähdissä liitely*plur*
MaSari

Posts: 1,986

#90 • • MaSari space jammer
Oon ihan tosi hyvä nolaamaan itseni *pelle*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

nomic

Posts: 4,120

#91 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
mä oon vaan paras kaikissa asioissa, en voi sille mitään ;)
turha alkaa luettelee kaikkia maailman asioita

*hymy* *piis*
Emulator

Posts: 213

#92 • • Emulator The Lost Soul
tunareiden toivoton ja kruunamaton kukku on täs :)

--
<3

OverDose

Posts: 1,714

#93 • • OverDose Team Emmätajuu

UnityF:
---
Epailija:



En huijaa. Kuvallinen todiste Syytä en tiedä. Lyhyt kyynärvarsi? Väljyyttä nivelissä? Murrosiän kriisien aikana herännyt supervoima? Ehkäpä. Ei se kuitenkaan ihan ympäri ylety, mutta koskettamaan kuitenkin.

Kuvan naista en sitten tunne. Kameran linssi houkutteli hänet paikalle.

---



uih.. aika siistii olihan munkin heti pakko kokeilla... 5cm jää vajaaksi.. *igor*
ja kuvan tyttönenhän on meijän oma pikku irrrma *plur*



Onko muuten mun ottama kuva ? *hih*

--
Once Upon a Time...

Epailija

Posts: 5,636

#94 • • Epailija Physicist, 2nd class.

OverDose:
Onko muuten mun ottama kuva ? *hih*



Onpa hyvinkin. *hymy*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

lohikarme

Posts: 1,730

#95 • • lohikarme RitariVittupää
*wirn*

--
Qualis artifex pereo

sapeli

Posts: 11,768

#96 • • sapeli jokukukamikä?

UnityF:
-mä oon hyvä leipoo täytekakkuja ja sämpylöitä ja oon hyvä tekee kreikkalaista salaattia ja supa juvarlakia *hih*



Supadupakeittoa! *slurps*

Noni, nyt on ollut sen verran terapeuttinen viikonloppu että kehtaan laittaa tännekin jotain *hihu*

- Minulla on erittäin hyvä intuitio tärkeiden asioiden suhteen, ja osaan auttaa ihmisiä hyvin siihen suuntaan mihin niiden pitäisikin mennä (vaikka se mitä haluaa ei välttämättä ole se mitä tarvii)

- Olen hyvä tanssimaan, vaikka kuntoa vähän puuttuukin. Osaan myös arvostaa muita tanssijoita (koska niiltä pääsee sitten kopsimaan liikkeitä. *hih*)

- Olen hyvä ja luotettava ystävä, sekä lämmin ja huolehtivainen kaveri

- Olen tarpeeksi älykäs, riittävän luova, ja osaan yhdistää nämä kaksi sopivasti

- Olen aikas hyvän näkönen - tosin kauneus on katsojan silmässä - ja joku saa musta vielä hyvän miehen itselleen *hihu*

- Olen ihan hyvä laulamaan ja mulla on aika hyvä nuottikorva sekä rytmitaju

- Olen tarpeeksi nöyrä että pystyn oppimaan koko ajan lisää, mutta tarpeeksi ylpeä etten enää piiloudu ujouden nurkkiin

Ja viimeiseksi, olen ihan minä *plur*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

innae

Posts: 1,377

#97 • • innae PaskaJätkä
-olen ihan pirun hyvä ärsyttämään ja ärsyyntymään ja suuttumaan
-olen todella hyvä häseltämään ja säheltämään kaikkea turhaa ja hyödytöntä
-olen hyvä sotkemaan paikkoja
-olen aivan loistava unohtelemaan kaikkea tärkeää ja vähemmän tärkeää
-olen hyvä kuuntelemaan silloin kun vain jaksan
-olen loistava plokkari
-olen taidokas tuhlaamaan rahaa kaikkeen ei niin tärkeään
-olen hyvä valehtelemaan
-olen ahkera ja reipas silloin kun vain tahdon
-olen mukava ja kiltti (ihan oikeesti*enkeli*)
-olen ihminen josta ei saa hyvää kuvaa ei niin millään

--
PaskaJätkä

Zet4

Posts: 1,135

#98 • • Zet4 n00b
Mietin pitkään asiaa, ja tulin siihen tulokseen että en ole erikoisen hyvä missään asiassa. Ehkä korkeintaan tietyntyyppisessä kalastuksessa minulla on erikoisen hyvät taidot.

Mutta kohtalaisen/tyydyttävän hyvä olen niin monessa asiassa ettei tähän jaksa edes luetella.

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

Ozie

Posts: 1,389

#99 • • Ozie

ella_:
oon kuulemma hyvä manipuloimaan... taito sekin *justjoo*



Njoo, muistan erää kerran ku halusit tampereelle ja loppupeleissä sitte eksyttiin tampereelle kolmen auton ja yheksän ihmisen voimin *nauru*
random

Posts: 226

#100 • • random

sapeli:
- Minulla on erittäin hyvä intuitio tärkeiden asioiden suhteen, ja osaan auttaa ihmisiä hyvin siihen suuntaan mihin niiden pitäisikin mennä (vaikka se mitä haluaa ei välttämättä ole se mitä tarvii)

- Olen hyvä tanssimaan, vaikka kuntoa vähän puuttuukin. Osaan myös arvostaa muita tanssijoita (koska niiltä pääsee sitten kopsimaan liikkeitä. *hih*)

- Olen hyvä ja luotettava ystävä, sekä lämmin ja huolehtivainen kaveri

- Olen tarpeeksi älykäs, riittävän luova, ja osaan yhdistää nämä kaksi sopivasti

- Olen aikas hyvän näkönen - tosin kauneus on katsojan silmässä - ja joku saa musta vielä hyvän miehen itselleen *hihu*

- Olen ihan hyvä laulamaan ja mulla on aika hyvä nuottikorva sekä rytmitaju

- Olen tarpeeksi nöyrä että pystyn oppimaan koko ajan lisää, mutta tarpeeksi ylpeä etten enää piiloudu ujouden nurkkiin

Ja viimeiseksi, olen ihan minä *plur*



Susta saadaan siis loistava seuraava bumtsibum-juontaja. *nauru*