162 posts, 9 pages, 44,941 views
Epailija:
Ai niin. Pystyn myös nuolemaan kyynärpäätäni, mikä kuuleman mukaan on ihmisille mahdotonta. Taito sekin.
climate:
Piti munkin sit kokeilla. Melko lähelle tuota mäkin pääsen, mutta pienellä harjoittelulla varmaan onnistuisi paremmin. Mistä toi tieto on peräisin että ihmisille mahdotonta ?
pinkki:
hah, oli pakko testaa. meit on sit kaks! ;)
mun olkanivelet onki kyl omituiset, yks kiropraktikko kerra väänteli niit iha äimän käkenä ympäriinsä et miten nää voi liikkuu tällee :) kädet menee myös vaivatta selän ympäri alas sillee pitäen kädet yhdes kokoaja
edit: ainii ja kyynärpäät saa myös koskettaa toisiaa ja vähä yliki selän takana :D siinä teille vähä lisätestattavaa X) ..huom, en ota vastuuta sijoiltaan menneistä raajoista :D
kilobitti:
mulla on hemmetin venyvä nenä.
Jammailija:
Kysyin kämppikseltä, missä mä oon hyvä...
Ja kämppis vastasi, että bilettämisessä!
Nii ja oon kuulemma positiivinen ihminen*hymy*.
UnityF:
---
Epailija:
En huijaa. Kuvallinen todiste Syytä en tiedä. Lyhyt kyynärvarsi? Väljyyttä nivelissä? Murrosiän kriisien aikana herännyt supervoima? Ehkäpä. Ei se kuitenkaan ihan ympäri ylety, mutta koskettamaan kuitenkin.
Kuvan naista en sitten tunne. Kameran linssi houkutteli hänet paikalle.
---
uih.. aika siistii olihan munkin heti pakko kokeilla... 5cm jää vajaaksi..
ja kuvan tyttönenhän on meijän oma pikku irrrma
UnityF:
-mä oon hyvä leipoo täytekakkuja ja sämpylöitä ja oon hyvä tekee kreikkalaista salaattia ja supa juvarlakia
sapeli:
- Minulla on erittäin hyvä intuitio tärkeiden asioiden suhteen, ja osaan auttaa ihmisiä hyvin siihen suuntaan mihin niiden pitäisikin mennä (vaikka se mitä haluaa ei välttämättä ole se mitä tarvii)
- Olen hyvä tanssimaan, vaikka kuntoa vähän puuttuukin. Osaan myös arvostaa muita tanssijoita (koska niiltä pääsee sitten kopsimaan liikkeitä. )
- Olen hyvä ja luotettava ystävä, sekä lämmin ja huolehtivainen kaveri
- Olen tarpeeksi älykäs, riittävän luova, ja osaan yhdistää nämä kaksi sopivasti
- Olen aikas hyvän näkönen - tosin kauneus on katsojan silmässä - ja joku saa musta vielä hyvän miehen itselleen
- Olen ihan hyvä laulamaan ja mulla on aika hyvä nuottikorva sekä rytmitaju
- Olen tarpeeksi nöyrä että pystyn oppimaan koko ajan lisää, mutta tarpeeksi ylpeä etten enää piiloudu ujouden nurkkiin
Ja viimeiseksi, olen ihan minä