krhm! kirves kouraan ja pää mastoon!
-rakastan koneista päteämistä + uusien tietojen keräämistä/vanhojen tietojen päivittämistä ja niiden jakamista, jos joku kysyy
-pälättäjät joutuvat oppimaan hiljaisiin kiusallisiin taukoihin mun seurassa
-rakastan musiikin tekemistä. lopputulos ei aina yltä sinne, minne pitäisi, mutta kunhan se on omatekemä, ja siinä on mukana sitä maailmaa, jota siihen oon 'maalaillut', silloin olen tyytyväinen (jos samat asiat osaa kuvitella esim 10kk myöhemmin)
-pidän siitä, että jos vaan saa autettua kaveria, jolla on ongelmia tietokoneiden kanssa.
-en suutu kovin helposti (tai en jaksa suuttua
), helpompi olla =)
-pidän erilaisten projektien suunnittelemisesta ja toteuttamisesta, niin pitkälle kuin asiaa halliten =)
(esim tietokoneisisiin (TAAS!) ..liittyen softien ja pelien vääntäminen/ideoitsiminen melko-pitkälle (helposti sitä 60 sivua kirjoittaa asiasta mitä ei vielä ole, ja joka on silti toteutettavissa :D))
-sain jonkun hymy-palkintö-hässäkän ala-asteen kuudennella luokalla, neljännellä taas kuviksesta joku stipendi ja ylä-asteella musiikista stipendin (eritoten olen tyytyväinen, koska silloinen 'musiikista kaikkitietävä teh god' ei saanut sitä, ja nimeä mainittaessa se jo nousi seisomaan, ah sitä ilmettä, kun pojan nimeä ei kuulutettukaan
...
)
-poppi-chilli raita 'dreams' pääsi koulun musikaaliin, ja opettaja ihastui siihen niin, että teki siihen kunnon sanat, ja sitä ne vieläkin kuulemma soittelee siellä
(viime vuonna todistin asiaa, kun olin tuossa koulussa työharjoittelussa ja kuulin, kun nää vetää sitä luokassa)
nämä on asioita joilla voin kehuskella, silti noi on niin pieni osa, jos ottaisi mukaan asiat, millä en niin voisi kehuskella :G