41 posts, 3 pages, 9,066 views
cheat:
mä olin siinä että no nyt se on sitten jäänyt kiinni, tai ainakin epäilee, ja laukaisin että joo, kyllähän se sua on saattanut pettää, itseasiassa useemmin kun kerran,mieti nyt että meettekö kihloihin kuitenkaan, plaaplaa...
seuraa pitkä hiljaisuus, jonka päätteeksi tämä kaveri toteaa, että aattelin kyllä kertoa sulle, että meille tulee vauva....
Uhuu:
hih, niin ovela on ihmismieli....
pupuankka:
murteiden tarttuminen on kuulemma merkki huonosta itsetunnosta! *hahjust* (kuten kukkasten piirtely merkki seksuaalisesta kieroutuneisuudesta)
Charly RePanic:
BANSQ:ua viitaten:::
Negatiivisin asia tässähä on juuri se, ettei ihminen muutu toisten silmissä, vaikka olisikin itse (ja omasta mielestä) muuttunut [paljonkin?] Tätä kärsii mm. kirjoittaja itse! *nyyhky*
Ei kivaa.. ei kivaa ollenkaan!
Hyzenthlay:
valittelin jostain lihomisestani tms. joskus kaverille puhelimessa, ja menin vahingossa sanomaan, että kohta mäkin oon kokoa 42.... En siis tarkoittanut ystävääni sillä, mutta sen sanottuani tuli sellainen oli, että olisin viitannut siihen... siitähän se selittely alkoi..
JussiS:
Ja etikettien repiminen kertoo puutteesta. Mä teen sitäkin
Astaroth:
---
JussiS:
Ja etikettien repiminen kertoo puutteesta. Mä teen sitäkin
---
Niin teen minäkin, enkä missän pienissä määrin... Ja pureskelen pullonkorkit ja yms. Kas kun en syö koko lasipulloa! Mistäköhän se kertoo...?