Kouvola topic...=)

336 posts, 17 pages, 118,912 views

DJ Tomppa

#261 • • DJ Tomppa
Mut tosissaan... Jos noi bileet on tosiaan Batyn kämpässä/parvekkeella, niin Juha Bee tulee sit kyllä ampumaan ilotulitusraketteja sinne parvekkeelle. On nimittäin ammattimies siinä hommassa. *täh*
baty

#262 • • baty TranceConnection

DJ Tomppa, 31.1.2006 19:38:
..Juha Bee tulee sit kyllä ampumaan ilotulitusraketteja sinne parvekkeelle. On nimittäin ammattimies siinä hommassa. *täh*

uskaltaakohan kysyä lisätietoja asiasta *hih*
DJ Tomppa

#263 • • DJ Tomppa

baty, 31.1.2006 19:40:
---
DJ Tomppa, 31.1.2006 19:38:
..Juha Bee tulee sit kyllä ampumaan ilotulitusraketteja sinne parvekkeelle. On nimittäin ammattimies siinä hommassa. *täh*

---

uskaltaakohan kysyä lisätietoja asiasta *hih*

No tohon liittyy uusivuosi muutama vuosi sitte, 28 astetta pakkasta, paljon raketteja ja laiskuus lähinnä...*pahis*
Anselmi Kuusisto

#264 • • Edited Anselmi Kuusisto Fiilis//White Room//Deeptroit//Escape

Jusna666, 29.1.2006 18:31:
kun siellä kerrankin olis jotain ihan "kelvollista shittiä", eikä mitään homo-housea.

Suhun mä haluun yhtyä! *sydän**pus**sydän*

--
Not Everyone Understands House Music. Its A Spiritual Thing, A Body Thing, A Soul Thing..

m1kk3

#265 • • m1kk3 no-life
*lmao**lmao*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

DJ Tomppa

#266 • • DJ Tomppa

Anselmi K, 31.1.2006 20:01:
---
kun siellä kerrankin olis jotain ihan "kelvollista shittiä", eikä mitään homo-housea.

---

Pitäiskö joskus järjestää ihan homo-housebileet? Jos jostain sais muutaman soittajankin sinne?
Anselmi Kuusisto

#267 • • Edited Anselmi Kuusisto Fiilis//White Room//Deeptroit//Escape

DJ Tomppa, 31.1.2006 20:16:
---
---

---

---

Pitäiskö joskus järjestää ihan homo-housebileet? Jos jostain sais muutaman soittajankin sinne?

Ei huono ajatus... Tosin jos sillä lähdettäisiin tavottelemaan homo-yhteisöä, niin kuinkahan onnistuttaisi kouvolassa? Ei ole bileissä näkynyt niitä joita minä tunnen.

--
Not Everyone Understands House Music. Its A Spiritual Thing, A Body Thing, A Soul Thing..

DJ Tomppa

#268 • • DJ Tomppa
Ei sillä varmaan niinkään homoyhteisöä tavoita mut voishan toi olla ihan hauska juttu muuten. Kouvolaa klubimaailmankartalle homohousella...*joo*
Jusna666

#269 • • Jusna666 Diablo

Toivottavasti käsitin asian oikein. Muuten saattaa alkaa pelottaa! *tirsk*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Anselmi Kuusisto

#270 • • Anselmi Kuusisto Fiilis//White Room//Deeptroit//Escape

Jusna666, 1.2.2006 15:34:
---

---

Toivottavasti käsitin asian oikein. Muuten saattaa alkaa pelottaa! *tirsk*

Älä pelkää... Mä olen vaan avoin ja sosiaalinen Kouvolalainen! *pihkassa*

--

Jusna666

#271 • • Jusna666 Diablo
Joo niinkuin me kaikki kouvolalaiset!!! *jiihaa*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

DJ Tomppa

#272 • • DJ Tomppa
...Ja taas tulossa enemmän tai vähemmän homohousea ja muuta mukavaa tänään Kouvolassa...*täh**hih*
DJ Tomppa

#273 • • DJ Tomppa
hm... taas tapahtuu. Kouvolassa pääsiäisen ja wapun aikana 4 bileet, yhteensä mahtavat 25 dj-settiä kahden viikon sisään tässä pienessä kyläpahasessa. Ei paha ollenkaan.

Ja MELKEIN pelkkää housea. *nauru*
m1kk3

#274 • • m1kk3 no-life

DJ Tomppa, 8.4.2006 19:10:
hm... taas tapahtuu. Kouvolassa pääsiäisen ja wapun aikana 4 bileet, yhteensä mahtavat 25 dj-settiä kahden viikon sisään tässä pienessä kyläpahasessa. Ei paha ollenkaan.

no ei oo paha ei *kuolaa* ihanaa kun on tollasia ihmisiä ketkä jaksaa aina järjestellä noita bileitä, vaikka ei ne aina niin menestyksiä olekaan ainakaan yleisömäärällisesti. :( mutta se on pääasia että noita järkätään, ja ite koitan aina supportata kun mahollista *plur*

--

(c) Sir Henri Risti

Jupe

#275 • • Edited Jupe
Kouvola topic...=) Mitä helvettiä, just huomasin tän ekaa kertaa. *lmao* Kouvola on muuten ihan kestettävä mesta, mut siellä on liian vähän tapahtumaa ja niissä soitetaan yleensä ihan paskaa musiikkia + ihmisiä melkein aina liian vähän. Nyt näyttää ainakin toi musa tarjonta parantuneen kun verrataan parin kolmen vuoden taakse......... *vink*

--
"Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta." -Aulis Blomstedt

baty

#276 • • baty TranceConnection

mikkelsson,
no ei oo paha ei *kuolaa* ihanaa kun on tollasia ihmisiä ketkä jaksaa aina järjestellä noita bileitä, vaikka ei ne aina niin menestyksiä olekaan ainakaan yleisömäärällisesti. :( mutta se on pääasia että noita järkätään, ja ite koitan aina supportata kun mahollista *plur*

onneksi löytyy sinunlaisia ihmisiä jotka jaksavat käydä pippaloissa vaikka musatarjonta ei välttämättä olisikaan sitä mistä itse diggaa*sydän*

wappuna on varmasti kaikille edes jotain mieluista musaa.. tulee psykee, kiksua, teknoa, housea, elektroa jne.. *nuotti*
DJ Tomppa

#277 • • DJ Tomppa
Wappuna oli kyl NIIN kovat setit Kouvolassa ettei o ihan vähään aikaan ollu. Musaa laidasta laitaan, soittajia enemmän kun tarvii melkein ja bileet oli hyvät myös meiningin puolesta. Tästä on hyvä jatkaa, ainakin Kruuwin merkeissä jatketaan viel toukokuussa ja sitte pikku kesätauko.

Ja mahtavaa on huomata, että on ihmisiä jotka käy bileissä vaikkei musa oliskaan välttämättä sitä ominta juttua vastaavaa. Mukavampi se varmaan on tranceihmisenkin housenbileissä notkua kun Onnelassa... tai toisinpäin. Kyllä mä trancebileissä oon enemmän kotona kun Onnelan suomipoppibaarissa...*eiei*

Olipa Sedu-vastainen postaus. *tirsk*
m1kk3

#278 • • Edited m1kk3 no-life

DJ Tomppa, 2.5.2006 18:35:
--klip--

joo, todellakin oli kahdet loistobileet, ehkä ne ihmiset alkaa pikkuhiljaa tosiaan löytää tuolta Seduloista myös vähän undergroundimman musiikin pariin :) Etenkin perjantaina oli niin loistomeininki että enpä muista sellasta kyseisessä mestassa nähneeni aikasemmin *sydän* Lauantaina oma ilta jäi vähän kesken liiallisen *känni*n takia mut semmosta se on aina välillä, todella mukavaa meininkiä ja loistavaa, sielukasta musaa oli siihen asti kun piti lähteä. *hymy* Ja olen itessäni huomannu että todellakin, musamaku laajenee kummasti kun kuulee erilaista musaa bileissä kun mitä ite kuuntelee yleensä, esim. polkkaa (kiitos Baty*sydän*) ja sielukkaampaa ja iisimpää housea (kiitos Kruuwin residentit*sydän*) olen oppinu kuuntelemaan, aiemmin en kumpaakaan juuri koskaan kuunnellu enkä digannu.

Ja kyllä, ite olen mieluummin sellasessa paikassa missä kuulen hyvää musaa ja nään mukavia ihmisiä, niinkun esim Kruuwissa, kun jossain Onnelassa tms, mä en oikeen tunne saavani sieltä mitään enkä oikeen ikinä niissä enää käykään ja senpä takia haluankin vielä lausua jättikiitokset vielä kerran näiden bileiden järjestäjille (tiedätte kyllä ketä olette*sydän*) teidän pyyteettömästä työstänne sen eteen että Kouvolassakin olisi bileitä ja vaihtoehtoja Seduloille. Ite ainakin haluan tukea aina kun vaan pääsen ja pyydän aina kavereitakin messiin mahdollisimman paljon jotta meillä olisi bileitä ja hyvää musiikkia jatkossakin.

Kiitoksia, oli hauskin vappu miesmuistiin :)

--

(c) Sir Henri Risti

Sphyxia

#279 • • Sphyxia Maracujá!
Missä sijaitsee Kouvola?! *vink*
Claquesous

#280 • • Claquesous viidettä kolonnaa
En edes tiennyt, että Kouvolassa on muutakin kuin Vekaranjärven varusmiehiä iltalomalla.

Kah, oppia ikä kaikki.

--
32. of December