DJ Tomppa, 2.5.2006 18:35:
ainakin Kruuwin merkeissä jatketaan viel toukokuussa ja sitte pikku kesätauko.
Kruuwin tauon aikana kesäkuussa Trance Connection(yhteystyössä kouvolan kaupungin kanssa) tarjoaa kansalle House/Trance ulkoilma ja sisätila bileet!! .. mutta aiheesta tiedotetaan vähän myöhemmin lisää
niin ja myös haardimpaa soudia tulee kesällä.. tästäkin kerrotaan sit myöhemmin lisää
baty, 2.5.2006 19:49:
Kruuwin tauon aikana kesäkuussa Trance Connection(yhteystyössä kouvolan kaupungin kanssa) tarjoaa kansalle House/Trance ulkoilma ja sisätila bileet!! .. mutta aiheesta tiedotetaan vähän myöhemmin lisää
niin ja myös haardimpaa soudia tulee kesällä.. tästäkin kerrotaan sit myöhemmin lisää
ihan hyvältä näyttää Kouvolan kesäkuu. tarjolla useita bileitä 4x fiilis, 1xTC, 1xTelltateivit, 1xpolkkabileet, "2pv-rantabileet", +1xamdienttia teltassa.
melkein kaikille jotain... tekno taitaa olla ainut tyylisuunta joka ei soi kesäkuussa, muutoin kaikkia tulee.
Jusna666, 7.6.2006 21:51:
Onks mitään etko/jatko mahiksia 30.6.? Helsingistä asti tuleminen riippuu pitkälti siitä..
hmm... etkoja pitääkin alkaa miettimään.
jatkot jää omalta osalta lyhyeen ku on kaverin häät seuraavan päivänä ja pitäs olla aamulla skarppina kirkossa
jatkot jää omalta osalta lyhyeen ku on kaverin häät seuraavan päivänä ja pitäs olla aamulla skarppina kirkossa
Ok. Ilmottele jos sinne voipi tulla joko minä yksinään tai sitten minä ja tyttyöystävä.
(ei siis häihin vaan etkoille )
---
Ok. Ilmottele jos sinne voipi tulla joko minä yksinään tai sitten minä ja tyttyöystävä.
(ei siis häihin vaan etkoille )
Tuli Kouvolan baaritappelu ennätys. Ehdittiin olla kaveriporukan kanssa jopa 2-5 minuuttii sisällä kun joku jo löi yhtä kavereista. Pinnat kotiin taas. Pysyis ne penskat kotona ja löis päätään ja nyrkkiään seinään eikä ihmisiin. Muutenkin tuntui että tosi idioottei liikkeellä. Jokaisella naamat väärällä ja vihaisia katseita. Sit kun lähti Sedulasta pois niin kadulla melkein jo tapeltii ja joku makaa makkurissa kylmällä asfaltilla eikä toinen voi nostaa sitä siitä ylös. *peukku pystyssä*
Taitaa jäädä baareilu vähäksi aikaa, ei tuolla baareissa ole mitään avara katseisii ihmisii. ainakaan niihin ei törmää. Kaikki tilanteen hoidetaan fyysisesti kun ei keskusteluun riitä aivokapasiteetti. On siinä ihmisillä harrastukset. Ehken minään kyllä sen parempi kuin muutkaan. Tai en mä tiiä.....