Kauppalehden sijoitusskaba..

298 posts, 15 pages, 59,413 views

#161 • • Dorka Guest
mä en nyt ymmärrä - eilen mun kaikki osakkeet oli reilusti plussalla ja silti mun osakesalkusta hävis 1000-2000e *ding*
Jussi Soro

#163 • • Jussi Soro choon!

Dorka:
mä en nyt ymmärrä - eilen mun kaikki osakkeet oli reilusti plussalla ja silti mun osakesalkusta hävis 1000-2000e *ding*

Mä oon kans ihmetelly, et oon vetäny ykkössalkullani sellasta 51000 koko ajan kun katson salkkuja, mutta listoilla oon aina pari euroo vajaa 50000. Kummallista.

BTW, Salamajack taistelee ihan omassa sarjassaan. Katotaan tuleeko jumbosija klubitukseen.

46. (21556/21584) salamajack 1 38416.00 63.20 38479.20 -7.97

*possu*
J.J.

#164 • • J.J. Mutta missä on..?
Meikäläinen vois ilmottautua mukaan, toivottavasti ehin vielä. Eli käyttäjänimi on JJKlubitus.
Ei oo aikaa paljon daytreidailla, mutta toivotaan että osasin valita hyvin... kattoo onko opinnoista ollu mitään hyötyä...

--
"Kuolema kuittaa univelat"

dirtyface

#165 • • dirtyface rok.

JussiS:
BTW, Salamajack taistelee ihan omassa sarjassaan. Katotaan tuleeko jumbosija klubitukseen.

46. (21556/21584) salamajack 1 38416.00 63.20 38479.20 -7.97

*possu*

*nauru*

Ei vaan, mikäs mä oon naureskelemaan. Oon mamoillut ja ottanut vaan ”varmoja” kohteita salkkuuni.. Ja tappiota tulee silti*hahjust*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

ämsee

#166 • • ämsee
Taas tuli kivasti turpaan! *nauru*

*piis*

--
hyvä yritys

anqqa

#167 • • anqqa tirehtööri
tyyliin kaikki paitsi pari pientä osakkeistoa plussalla ja silti tippuu 2-3k.. pörssikurssien ihmeellinen maailma.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

rZi

#168 • • rZi 42
Huomenna pistän saldot uusiks, lopetan ton riskillä veikkaamisen ja vedän itteni ainakin parisataa sijaa ylöspäin.
Lopetan uniin uskomisen ainakin.*nukkuu*
dirtyface

#169 • • dirtyface rok.

anqqa:
tyyliin kaikki paitsi pari pientä osakkeistoa plussalla ja silti tippuu 2-3k.. pörssikurssien ihmeellinen maailma.

Ootko seurannut kursseja muuten ku vasta nyt pörssin mentyä kiinni? Jos nimittäin on koko (tai edes melkeen) päivän kurssit miinuksella ni se ei paljoa pelasta päivän lopputuloksessa, jos kääntyy ennen sulkeutumista taas nousuun.. Eli toi kurssi, mikä näkyy siellä listalla on vaan vertailua siihen edelliseen hintaan, ei edelliseen päivään (korjatkaa toki jos oon väärässä, nyt ei tod. puhu minkään sortin tieto). Voi siis olla koko päivän kurssit miinuksella, ja sit illalla kääntyä nousuun. Jos on tullut paljon tappiota, näkyy se kokonaistuloksessa miinuksena. No joo, vähän hankala selittää ku ei oo perehtynyt tohon hommaan enempää, mut en mä muuta ratkaisua keksi tollaseen juttuun*täh*

--

dirtyface

#170 • • dirtyface rok.

salama jack:
vedän itteni ainakin parisataa sijaa ylöspäin

Pohjalta on hyvä nousta...*pahis*

*plur*

--

anqqa

#171 • • anqqa tirehtööri

dirtyface:
Ootko seurannut kursseja muuten ku vasta nyt pörssin mentyä kiinni? Jos nimittäin on koko (tai edes melkeen) päivän kurssit miinuksella ni se ei paljoa pelasta päivän lopputuloksessa, jos kääntyy ennen sulkeutumista taas nousuun.. Eli toi kurssi, mikä näkyy siellä listalla on vaan vertailua siihen edelliseen hintaan, ei edelliseen päivään (korjatkaa toki jos oon väärässä, nyt ei tod. puhu minkään sortin tieto).

mä oon ymmärtäny että se ois about edelliseen päivään? ei muuten voi olla koko ajan joku kurssi vaikka +10%, koska muutenhan se päivässä olis jokunen sata prosenttia.. vai kuin usein noi hinnat päivittyy? eri aikaan kun omat rahat?

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

dirtyface

#172 • • dirtyface rok.

anqqa:
mä oon ymmärtäny että se ois about edelliseen päivään? ei muuten voi olla koko ajan joku kurssi vaikka +10%, koska muutenhan se päivässä olis jokunen sata prosenttia.. vai kuin usein noi hinnat päivittyy? eri aikaan kun omat rahat?

Hmm..Toi on kyl ihan totta, et hinnat nousis pilviin, jos prosentit nousis tollattiin ku mä ajattelin.. Eli pitää vähän vetää sanojaan takas*hih* Yritän keksiä jonkun järkevän selityksen tohon, kerron sen sit joskus jos jotain satun keksimään..*ding*

--

rZi

#173 • • rZi 42
bah, alkaa kohta into loppuu jos taistelu ei auta.
Reiver

#174 • • Reiver
Sais pikku hiljaa alkaa pörssi nousemaan. On ollut aika vaisua menoa tähän asti. Eka sijoitusviikko oli ihan hyvä mut sen jälkeen on ollu taantumaa. Ei oo tarvinnu kun seurata salkkujen arvon menetystä. Jos sit ens viikolla tapahtuis jotain positiivista kehitystä. *justjoo*

Toi Mcee:n salkku on vähän hilpeyttä herättävä mut ei salamajack:n salkkukaan kauas jää. *iihhih*

--
««««« NRG »»»»»

ämsee

#175 • • ämsee
ämsee veti pohjat!!! voi vidu mikä finanssinero oon!

*piis**heiii**piis*

ei voi tulla kertaheitolla -9000!!!!!! *nauru* ..laski vissii enemmä ku Espoon-energia vaik sitä laskua ei niis prosenttihässäköis näkynykkää.. *ding*

[muokattu 2.10.2003 08:01]

--
hyvä yritys

Reiver

#176 • • Reiver
No niin tänään oli vähän positiivisempi päivä. *iloinen*
Huomenna odotettavissa samansuuntaista kehitystä. *justjoo*

Voi Mcee... 23538 / 23544 *nauru*

--
««««« NRG »»»»»

misjah

#177 • • misjah Team Sika
jos on jollain ongelmia tehä rahaa niin uokaa vaan mulle tai mcee:lle niin me laitetaan kurssit uuteen uskoon.. *nauru*

--
www.team*possu*.tk

seollaQ77

#178 • • seollaQ77 sauvasekoitin
niin siis mukana ollaan petkulli nimellä ja sijotus paremmalla salkulla oli 3690
Reiver

#179 • • Reiver
Joku joskus pyyteli et vois laittaa tuloksia tännekkin. Tälläisen print screenin voisin laittaa joka perjantai ilta niin näkee samalla salkkujen kehityksen sitten myöhemminkin jos porukalle sopii?

http://koti.mbnet.fi/~joksanen/netsi/031003.gif

--
««««« NRG »»»»»

J.J.

#180 • • J.J. Mutta missä on..?
Nyt ois muute toinenki sijoitusskaba, ehkä hieman haastavampi sellanen. Warrantti-kisa alkaa 3.11. eq:n sivuilla. Allekirjoittanut jo ilmottautunu, haastajia odotellaan.

Käykää kattoo:

http://www.eqtradergame.com/

hajonta ainaki varmaan isompi kun nettisijottajassa *pelle*

--
"Kuolema kuittaa univelat"