Kauppalehden sijoitusskaba..

298 posts, 15 pages, 56,253 views

seollaQ77

Posts: 299

#202 • • seollaQ77 sauvasekoitin
jes!!!!!!! Toinen salkku jo plussalla.....

Toisellaki menee tosi hyvin ku siinä o viä rahaa*heiii*

Ei taida meikäläisestä tulla sijoittajaa, tai en ainakaan omia rahojani lähtisi sijoittaa.
hallucinogen

Posts: 8,190

#203 • • hallucinogen Edain
Molemmat salkut plussalla =D

--
pikku-*possu*

Reiver

Posts: 352

#204 • • Reiver
Kaiken kaikkiaan 24 salkkua plussalla. On uus ennätys. *joo* *hih*

--
««««« NRG »»»»»

Reiver

Posts: 352

#205 • • Reiver
No niin nyt on jo 32 salkkua plussalla.

Tänään tuli pientä nousua mun toiselle salkulle. *iloinen* On sitä jo odotettukkin kisan alusta asti. No huomenna varmaan taas tiputaan. *igor*

--
««««« NRG »»»»»

Avatar
#206 • • ALIEN Guest
edelleen number one... *hih*
Reiver

Posts: 352

#207 • • Reiver
Tänään oli salkulla ihan hyvä päivä. Saa nähdä reilun tunnin päästä miten muilla on salkut kehittynyt. Pysynkö vielä kärjessä vai enkö... *vink*

--
««««« NRG »»»»»

dirtyface

Posts: 344

#208 • • dirtyface rok.

Reiver:
Tänään oli salkulla ihan hyvä päivä. Saa nähdä reilun tunnin päästä miten muilla on salkut kehittynyt. Pysynkö vielä kärjessä vai enkö... *vink*



Älä ainakaan pelkää, et mä veisin sun kärkipaikan.. Taas tuli vähän takkiin..*nauru*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

Reiver

Posts: 352

#209 • • Reiver
Vielä pysy niukasti johdossa mun salkkuni. *iloinen* Huominen päivä sit ratkaisee aika paljon mihin suuntaan salkku kääntyy.

--
««««« NRG »»»»»

henkka

Posts: 4,973

#210 • • henkka

Reiver:
Vielä pysy niukasti johdossa mun salkkuni. *iloinen* Huominen päivä sit ratkaisee aika paljon mihin suuntaan salkku kääntyy.



Mitäs huomenna tapahtuu?
Reiver

Posts: 352

#211 • • Reiver

henkka:
Mitäs huomenna tapahtuu?


No noita osavuosikatsauksia julkistellaan aika paljon tällä ja ens viikolla. Niiden takia kurssit voi heilahdella hyvinkin paljon. *joo*

--
««««« NRG »»»»»

Reiver

Posts: 352

#212 • • Reiver
Näytti osakekursseilla olevan tänään pieni krapula päivä eilisen nousun jäljiltä. Huomenna ehkä pientä nousua taas odotellessa... *vink*

--
««««« NRG »»»»»

Reiver

Posts: 352

#214 • • Reiver
Tänään tuli pieni notkahdus ja huominen päivä on aika ratkaseva mun paremmalle salkulle. Joko tulee turpaan kunnolla tai sit tulee sopivasti voittoo. Riippuu ihan tosta huomenna julkistettavasta osavuosikatsauksen tuloksesta. *ding*

--
««««« NRG »»»»»

Reiver

Posts: 352

#216 • • Reiver
Jaa molemmille salkuille reilu 10 prossan nousu. Ei paha. *vink*

--
««««« NRG »»»»»

Reiver

Posts: 352

#217 • • Reiver
Salkku kotiutettu. Saa nähdä mihin 64160.13 riittää.
Kilpailua on jäljellä tää viikko ja sit ens viikolla ne viheltää kisan poikki jossain vaiheessa. Muistaakseni viime kerralla ne katkas sen jo maanantaina.

--
««««« NRG »»»»»

juice

Posts: 852

#218 • • juice Team Sika
miten mä pääsen tohon klubbarin listaan mukaan? En oo tajunnu itteäni siihen lisätä.*ding*
Reiver

Posts: 352

#219 • • Reiver

juice:
miten mä pääsen tohon klubbarin listaan mukaan? En oo tajunnu itteäni siihen lisätä.*ding*



Pistä tolle dirtyfacelle vaikka privana sun käyttäjätunnus niin se lisää sut listaan.*joo*

--
««««« NRG »»»»»