Kauppalehden sijoitusskaba..

298 posts, 15 pages, 59,429 views

rZi

#121 • • rZi 42
oon toista pörssipäivää mukana ja jo sialla 8... ja is gonna be a billionaire! wuuhuu*piis**joo**nauru**vink*

edit: siis meiän listalla 8 muuten 98124987234987

[muokattu 22.9.2003 21:30]
misjah

#122 • • misjah Team Sika
mä luovutan jo.. antaa vaan olla noitten osakkeiden ja katotaan kuukauden päästä mitä tapahtuu..

--
www.team*possu*.tk

Elsa F

#123 • • Elsa F Koululainen :)
Hihheijaa...sijotukset laskee hurjina...voi olisinpa myynyt, kun olin vielä ”huipulla”...ei auta, kuin vetäytyä nuolemaan haavojani*hahjust*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

#124 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather
Meitsikin ilmoittautui juuri mukaan. Ketä on täl hetkel johdossa ja millä tuloksella. *iihhih*

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

#125 • • Dorka Guest
kappas... vieläkin johdossa pienen miinuksen jälkeenkin *hymy* huomenna varmasti tulossa roimia tulosten kohotuksia NASDAQ:n perässä, kun tekno-osakkeiden kurssit on siellä kovassa nousussa *vink*

...vielä pari kolme viikkoa ja firmat alkaa julkistaa osavuosi katsauksiaan ja tulee varmasti kovia nousuja ja laskuja *ding*

[muokattu 23.9.2003 21:01]
rZi

#126 • • rZi 42
NOKIA NOKIA NOKIA...

riskisalkku 45kiloo painoo nokialle, ei taida onnistuu mutta tulis ees yks piikki niin sais omat takas mitkä sählätes hävisin, cot damn.
#127 • • Dorka Guest
toi nokia voi hyvinkin toimia mut sun kannattaa odottaa rauhassa aina 16 päivään saakka milloin ne julkistaa osavuosikatsauksen. Jos näyttää tuleva hyvältä niin Nokian kurssi saattaa kovastikin nousta (tai laskea, mutta tässä markkinatilanteessa luulen, että se nousee) - mut nyt niillä ei kannata hirveesti pelailla vaikka ne nousis / laskis vähän *vink*

tosin itselläni ei ole nokiaan laitettu yhtään pennosta...
misjah

#128 • • misjah Team Sika
oho.. meitsi oli kovin nousija.. *ding* mitäköhän tein.. *nauru*

--
www.team*possu*.tk

rZi

#129 • • rZi 42

Dorka:
toi nokia voi hyvinkin toimia mut sun kannattaa odottaa rauhassa aina 16 päivään saakka milloin ne julkistaa osavuosikatsauksen. Jos näyttää tuleva hyvältä niin Nokian kurssi saattaa kovastikin nousta (tai laskea, mutta tässä markkinatilanteessa luulen, että se nousee) - mut nyt niillä ei kannata hirveesti pelailla vaikka ne nousis / laskis vähän *vink*

tosin itselläni ei ole nokiaan laitettu yhtään pennosta...

toivon että oot oikeessa, onneks on yks tämmönen joulusalkku ja toinen on kohtis varma, oon jo #5@klubitus*piis**heiii*

by the way loppuukohan SSH:n nousu, oon ratsastanut sillä jo pari päivää*plur*

[muokattu 23.9.2003 21:41]
#130 • • Dorka Guest

salama jack:by the way loppuukohan SSH:n nousu, oon ratsastanut sillä jo pari päivää*plur*

Et ole ainoa - luulen et niiden osavuosikatsaukseen asti kaikki on suht ”turvallista”, joku notkahdus päivä saattaa tulla, kun osa sijoittajista pistää voitot rahoiks. Ite pelkään, et juuri osavuosikatsauksen jälkeen voi kurssi pudota roimasti, kun siihen on laitettu selvästi korkeita odotuksia ja itse taidan juuri myydä osakkeet ennen sitä... *ding*
rZi

#131 • • rZi 42
hahaha NOKIA nous yli prossan ja sain jo 1000 euroo takas kakkasalkkuun, HELMEE!!!
go go go go!!!!
Jussi Soro

#132 • • Jussi Soro choon!

Dorka:Et ole ainoa - luulen et niiden osavuosikatsaukseen asti kaikki on suht ”turvallista”, joku notkahdus päivä saattaa tulla, kun osa sijoittajista pistää voitot rahoiks. Ite pelkään, et juuri osavuosikatsauksen jälkeen voi kurssi pudota roimasti, kun siihen on laitettu selvästi korkeita odotuksia ja itse taidan juuri myydä osakkeet ennen sitä... *ding*

Ainakin Nokian kurssi on yleensä pysynyt suht vakaana hyvien osavuosikatsausten jälkeenkin. Markkinat voivat pettyä helposti joihinkin Nokian huonostimenneisiin aloihin, kuten verkkoihin tai kamerapuhelimiin. Vaikea niistä on etukäteen sanoa mitään, nykyään kun vaikuttaa että sijoittajat odottavat erityisesti Nokialta liikevaihdon tuplaamista ja tuloksen nelinkertaistamista (noin niinkuin kärjistäen sanottuna).

Ihan vinkkinä voin sanoa, ettei noita osakkeita kannata myydä ja ostaa paljoakaan. Noin pienellä alkupääomalla pelatessa pitäisi voiton olla todella suuri ennen kuin kokoaikainen myynti ja osto kannattaisi.
#133 • • Dorka Guest

JussiS:Ihan vinkkinä voin sanoa, ettei noita osakkeita kannata myydä ja ostaa paljoakaan. Noin pienellä alkupääomalla pelatessa pitäisi voiton olla todella suuri ennen kuin kokoaikainen myynti ja osto kannattaisi.

Enhän minä ole sanonutkaan ihmisiä täällä myymään ja ostamaan osakkeita pikaisten nousujen ja laskujen aikana - vaan, että kannattaa sijoittaa erittäin riskipitoisiin osakkeisiin missä osakekurssit heilahtelevat rajusti niin alas, kuin ylöspäin. Joko häviää tai sitten voittaa - kunnolla.
Reiver

#134 • • Reiver
*nauru**nauru**nauru**nauru*

Klubituksen salkut aika hyvässä mallissa. L_ate on kuningas ja kaikki muut tappiolla.
No kai ne kurssit taas pikku hiljaa alkaa nouseen. *hahjust*

--
««««« NRG »»»»»

#135 • • Dorka Guest
tän päiväinen oli kyllä aika rankka takaisku *nauru*
ämsee

#136 • • ämsee

Dorka:

huomasin.. *nauru*

--
hyvä yritys

misjah

#137 • • misjah Team Sika

Dorka:

ollu vähän yhelle jos toiselle.. *uuh*

--
www.team*possu*.tk

Jone

#139 • • Jone Archibald Haddock
Hienosti menee Klubituksen listalla. Tasan yksi kilpailija on saanut toisen salkkunsa pysymään plussan puolella. *nauru*
Elsa F

#140 • • Elsa F Koululainen :)

Jone:
Hienosti menee Klubituksen listalla. Tasan yksi kilpailija on saanut toisen salkkunsa pysymään plussan puolella. *nauru*

Joo..katsoin ihan samaa...ei mene hyvin meilläkään!*nauru*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.