482 posts, 25 pages, 203,978 views
dose:
Apua! Viime bileis kattelin mun paitaa ja huomasin et siihen tuli uv-valos näkyviin semmosii pisteitä, pölyä varmaanki? Miten semmoset saa pois? Olin sitä ennen kyl pessy paidan (käsin), et ei ainakaan mitään likaa pitäs olla.
dose:
---
Punanen se kyl. mut ettei vois muka mitään Just ostettu paita, ja kerran pesen ni sit heti menee tollaseks? Ei ymmärrä.
A-E:
Noi 90-luvun alun RAVE kulttuuriin liittyvät jutut oli viel cool, mutta nykään tuntuu siltä että itse biletyksen ja hyvän musiikin on bileissä korvannut puolella porukkaa ihmeen bile kuteiden esittely ja muu spedeily. (snip) Mä itse menen ainakin bileisiin kuuntelemaan hyvää musiikkia ja nauttimaan siitä kelailematta sen kummemmin miten olen pukeutunut.
Coon:
Minä menen bileisiin sekä sen musiikin ja fiiliksen että pukeutumisenkin puolesta. Tottahan on se että se musiikki, valot ja se yleinen "riehakas" atmosfääri on se pääasia klubeilla, mutta osana tätä kokonaisuutta on se vaatetus. En tiedä miksi näitä asioita koitetaan aina erottaa.. minulle pukeutuminen on siis osa biletystä... voi vetää sellaiset vermeet niskaan mitä ei ehkä normaalisti pitäisi päällään kaupassa käydessä. Kai siinä pääsee alterego esille, ns. voi olla joku toinen kuin mitä normaalisti
No yhtä kaikki koko biletys muodostuu monesta eri alueesta, joten mielestäni on turha erotella että vain tämä tai tämä on oikeaa biletystä, muu on turhaa kikkailua.
lillikutti:
(en tiedä onko tästä keskusteltu kun en viittinyt kahlata koko viestiketjua läpi mut) miten on ihmiset, otatteko talvella bileisiin tanssikengät mukaan? toppakengissä on aika ikävää fiilistellä.