482 posts, 25 pages, 203,997 views
Trixie:
Kyllä mä ainakin bileisiin meen enimmäkseen sen musiikin takia, sit tulee ystävät, pukeutuminen jne. Joskus se vaan tuntuu niin "helpottavalta" ku saa heittää niskaan sellaiset kuteet mitä ei voi tavisbaareis pitää ja nauttia ollessaan hieman erilainen. Mulle se on jokseenkin terapiaa ku voi irrottautua normaalista elämästä, heittää pvc:t päälle ja polkata hyvän musiikin tahdissa hymy korvissa ilman et joku kattoo taka-alalla kieroon ja miettii päänsä puhki et "vittu onx toi ämmä hullu" tai jotain
Varmasti on ihmisiä/bilettäjiä jotka ei voi sit missään nimes lähtee bileisiin ellei oo joka kerta uus viritys päällä, mä sanonki noita tuollaisiä "tekstiilibilettäjix". Mut eihän siinäkään mitään vikaa oo, jokainen tallaa tyylillään ja se pitää vaan hyväksyy...
Daverian:
Ihmiset saisivat minusta pukeutua muutenkin hienosti kuin vain reivejä varten.
Astaroth:
Tässä vaiheessa pitää vain määritellä "hieno pukeutuminen". Kontrasti mielipiteiden välillä on todella suuri. Jos tarjoitetaan tällaista massasta poikkeavaa pukeutumista, niin todella moni ihminen on tällaisesta dresscodesta täysin päinvastaista mieltä.
Jos minulle sanotaan pukeutua hienosti, niin pistän puvun päälle.
Daverian:
No tarkennetaan. Sellaista massasta erottuvaa pukeutumista tarkoitin.
On hienoa olla erilainen.
Daverian:
No tarkennetaan. Sellaista massasta erottuvaa pukeutumista tarkoitin. On niin tyhmän näköistä kun kaikki näyttää samanlaisilta. Etenkin tytöt. Välillä ei meinaa erottaa että kuka on kuka jos kadulla tulee vaikka viisi tyttöä vastaan. Kannustan siis ihmisiä pukeutumaan erillaisesti. On hienoa olla erilainen.
Garo:
Tässä mä oon niiiiiin samaa mieltä. Ärsyttää yli kaiken kun kaupasta ei saa mitään muita kuin tummia perus vaatteita, oli sitten syksy, talvi, kevät tai kesä. Ainoastaan vaatteiden paksuus (miten lämpimiä ne ovat) muuttuu, värit pysyvät edelleen asteikolla tumma-harmaa-tummin ja valkoinen :(
- Garo