Nykyään on kyllä bile/baaripukeutuminen kokenut sellaista inflaatiota, ettei selvää rajaa voi enää vetää, et mikä on hip ja cool.. joskus aikoinaan bileisiin pukeuduttiin, baariin ei niinkään.. nykyään bileisiin ja baariin pukeudutaan suht samoilla linjoilla, joten raja on häipynyt, joten saa olla aika överit että edes noteerataan.. tosin mä kyl annan pisteet himaan niille ihmisille, jotka on edes vähän yrittäny vaivautua ajattelemaan tyypillisen baari-ilta pukeutumiskoodin ulkopuolelle..
Muistelen tässä juuri bileitä missä tuli käytyä joskus 90-luvun puolivälissä, missä jengi veti päälle tosi hienoja ja innovatiivisia asusteita (esim. yksi tyyppi oli itse tehnyt star trek sarjan univormun johon oli hommannut kaikki kokardit yms detaljit, ja maskeerannut itsensä ST-TNG:n Dataksi) ja monia muita esimerkkejä samoista bileistä.. olisko ollut members of mayday bileet vanhalla joskus 94-95)
Toinen asia mikä on nyppinyt minua aina on se, että naisille on pukeutumismahdollisuuksia varmaan 10x enemmän kuin jätkille, siis tyylillisesti puhuttuna..
Joo.. loppukaneettina voin sanoa et tämä nyt oli mun olavi tajunnanvirtaa asiasta ja asian vierestä, tekstin sisältö silkkoa täynnä ymssiä mymssiä, mut toivottavasti joku nyt sai edes jotain selvää tästä sekalaisesta kirjainmössöstä...
Yksilöllisyys, asenne, rohkeus ja normeista poikkeavuus on bilepukeutumisessa se piste I:n päällä