Hulluin teko?

103 posts, 6 pages, 30,758 views

scobl

Posts: 755

#61 • • scobl
Tuli kerran hypättyä junasta 50 km tuntivauhdilla *nauru* Muistoksi jäi pieni arpi selälle, kun hyppäsin sorakasaan *nauru*

--
bred na net

|Cronos|

Posts: 1,118

#62 • • |Cronos| the Moose
Hmm.. mitä helkutin varten sä junast hyppäsit...? ja mist junast??

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

scobl

Posts: 755

#63 • • scobl
big EL, no sehän on aika hauskaa ajella tavarajunalla *nauru* Hyppäsin (kaverini kanssa) koska asemalla oli vartijat odottamassa junaa (seuraava asema oli jo suojattua aluetta, eikä siellä saanut olla ilman henkilökortteja). Olisi pitänyt jäädä edellisella asemalla, mutta halusimme ajella lisää! *nauru* (se oli 7v sitten) Pienenä ei vain ajattele 10 min eteenpäin *hih*

--
bred na net

ilarip

Posts: 731

#64 • • ilarip
valitettavasti niitä on liikaa koska olen palikka mutta tossa yksi:

no odottelin uutta vuotta joskus 11-13v ja rupes himottaa ne paukut ni päätin sit leikkiä pommimiestä omassa huoneessani.
noh hetken sytkärillä vetelin sellasen rätisevän ukkospallon sytyslankaa pitkin ni sittenhän se tietenkin syttyi tuleen. noh ensinmäisenä tuli mieleen että peukalolla sammutan sen, noh eipäs sammunut vaan peukalo paloi. vaistomaisesti rykäsin kädet silmien eteen. noh hetken rätinän ja kipinöitten jälkeen huone oli täynnä savua, kävelin vessaan ja katsoin niin paloi kolme sormea 8D enpä tiedä mutta sormet olivat kieltämättä huvittavan näköiset valkosta palanutta nahkaa 8D
ton jälkeen kyl en muistaakseni ole rakettejen kanssa sählännyt.

ohjeet netistä, kannattaa kokeilla !*joo*
Avatar
#65 • • Jakke Guest
Lightsi mäkin oon sekoillu niitten kans! Kun asuttiin vuokralla yhes kerrostalos porukat oli josai tutuilla ja mun kaverit lähti jo ulos ja mä jäin sisälle.. Raketti olohuoneessa on kyl aika magee.. ei perhana! Seuraaviin kotibileisiin raketteja!!!*heiii*
cosmikki

Posts: 1,261

#66 • • cosmikki
ihmiset osaa toisinaan olla hulluja.... *nauru*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

|Cronos|

Posts: 1,118

#67 • • |Cronos| the Moose
Niinpä niin.... täytyy vielä sanoa, että myös minä olen leikkinyt paukuilla... pitihän se nyt kokeilla miltä tuntee pitää jätti-papattia kädessä ja syttyy se.. pari kolme paukkua käteen--> langat palamaan--> käsi tunnotun hyvin arka ja musta pari päivää...
Lisää hulluja tekoja nuoruudesta

Katsottiin akverin kanssa, että onpas kiva auto tuolla takapihalla.. mentiin ajelemaan sitä leikkimielessä, mutta eihän sitä voi ajaa ellei siellä ole bensaa... tankin korkki auki ja sitte viereisestä kuralätäköstä "bensaa" koneeseen ja menoks..=) tämän jälkeen ei ollut pitkään aikaan kaverille asiaa kun tämä auto oli sitten kaverin isän..*iloinen*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Pan

Posts: 140

#68 • • Pan
"päätin sit leikkiä pommimiestä omassa huoneessani."

been there, done that

Joskus monta uuttavuotta sitten ollessani vaahtosammuttimen kokonen. lähdettiin kaverin kanssa ajankuluksemme paukuttelemaan paukkuja ja testailemaan niitä H-hetkeä varten. No portaissa viisaana pikkumiehenä sanoin kaverille että: "Nyt jos tää pommi syttyis..." ja sytytin stendarin sytytyslangan alapuolella. No tietenkin tämä sähikäispommi syttyi ja poltti ison reijän muovimattoon ja mun käsiin, kun kannoin sen lähimpään lavuaariin ettei koko kämppä palaisi.*mur*

No mitä opimme tästä? Emme mitään

--
Positiivinen pakana

Mice

Posts: 402

#69 • • Mice .: unique :.
Sattuu näitä "viisas pommimies" juttuja hieman vanhempanakin..
Olin intissä spollena ja kerran viriteltiin jääkäreille harjoittelurataa
jossa oli pavoja (intin käyneet tietää mitä ne on..) sellaiseen pieneen
rakennukseen..
Noh minä ihmemies-sarjoja katsoneen laitoin sähkönallin ja yritin
virittää sitä oven pieleen niin että siinä on pystyssä rautalankaa ja
sen ympärillä sellainen rautalenkki.. eli kun se vähänkään heilahtaa
niin sitten jysähtää.. Siinä sitten vähän aikaa ähräsin ja tottakai
käsi sitten tärisi.. *pum* ja korvat tinnitti sitten loppupäivän..
..jäi vähäksi aikaa minulta nuo hommat sitten väliin.. *nauru*

--
This won\'t hurt, I promise..

Mnj

Posts: 174

#70 • • Mnj Mönjä
ihme juttu muuten se ettei itse ole tullut tehtyä mitään kovin hullua vaan kaverit on ne ketkä kokeilee kaikkee jännää ja mä saan tuntea sen nahoissani "en minä mutta kaverit...". kuten toissa uutenavuotena mua ammuttiin roomalaisella suuhun. kaveri sytytti viimeisen roomiksensa ampuili sillä sitten vähän joka paikkaan, ja mä sitten ajattelin siirtyä vähän taaemmaks jotten mä saa roomista päähän, noh eihän se mitään auttanu vaan kaveri sohas sillä roomalaisella mua päin ja se ammus sitten lens suoraan mun suuhun
*ökkö*

--
Dead to the world. Alive for the journey.

Nico

Posts: 28

#71 • • Nico
Täytyypä laittaa oma hullu tarina tänne jatkoksi....

Tää on näitä,että kukaan ei usko,mutta näin on kuiteski käyny. Vedonlyönnin seurauksena...

Piilouduin erääseen suureen tavarataloon kaupan mennessä kiinni illalla. Oisin saanu rahat jos oisin päässy sieltä puolen yön aikaa ulos. Aattelin että se ois ihan pala kakkua,et ainahan siellä on joku siivooja tai joku,et täytyyhän sieltä ulos päästä. Voin kertoa kaikille et kauppa tyhjenee henkilökunnasta melko pian sulkemisajan jälkeen.... Ku mä sieltä sit josssain vaiheessa lähdin liikkeelle ni liikeentunnistimet tietty hokas mut ja putkassa kävin. Mitään merkintää ei tullu ku kerroin olleeni kännissä (hieman olinkin,en tosin enää putkan aikaan) ja sammunu sovituskoppii. Varoituksella pääsin. HULLUA: *nauraa*

Nim.merkki Citymarket!Perheiden puolesta...
Texx

Posts: 650

#72 • • Texx ^_^
Oon ehkä tylsä, mut mulle ei tule mieleen yhtään mitään hullua mitä oon tehnyt *hmph*

--
*piis*

Avatar
#73 • • Cera Guest
Empä ees tiedä, onko tää hullua vai vaan tyhmää, mut joskus ylä-asteella tykkäsin yhestä pojasta, mut se ei musta. ja halusin kuitenkin tietää siit kaikkee.. ni rupesin tekstailee sen iskälle *blush*
Texx

Posts: 650

#74 • • Texx ^_^
Cee:

Empä ees tiedä, onko tää hullua vai vaan tyhmää, mut joskus ylä-asteella tykkäsin yhestä pojasta, mut se ei musta. ja halusin kuitenkin tietää siit kaikkee.. ni rupesin tekstailee sen iskälle *blush*







Oiku söpöö, saanko ritva tekstata sun äitille ?
*plur*

--
*piis*

Avatar
#75 • • Cera Guest
Höh *blush*
Olin rakastunut..*pelle*

Äiti sitäpaitsi piti mua ihan ääliönä kun sai tietää mitä olin tehnyt. vähän niinkuin kaikki muutkin. Saati sitten se poika*nauraa*

Emmänyt käsitä. musta se oli ihan fiksua. Sain siitä semmosen hienon kuvankin *pihkassa*
ja mulla on se vieläkin..
Avatar
#76 • • highrise Guest
Haha... kaiken näköstä on kyl tullu tehtyä, yks oli kun uitiin kaverin kanssa alasti ympärikännissä suomenlinnan mattolaiturilta lonnaan missä oli käynnissä nelosen "saari" ohjelman kuvaukset *plur*. ei siinä mitään, minä venailin rantakaislikossa kun kaveri kävi varastamassa meille pyyhkeet, jonka jälkeen saunottiin sulassa sovussa niitten ihmisten kanssa. Saunominen tosin jäi aika lyhyeksi kun nää jotkut isojehut tuli silleen hiljaa myhäillen että "jospa tytöt me heitettäis teiät takasin nyt".. hehe.. moottoriveneellä päästiin takas *hymy* onni sinäänsä, hullukaan ois jaksanu uida kilometriä takasinpäin *piis*
Dragonfly

Posts: 542

#77 • • Dragonfly Mariarawr
no tää ei tosiaankaa oo mun hulluin teko mut kerran kourin yhtä tyttöö ja kai me vähä nuoleskeltiinki :=:) ja olin suht selvinpäin.. :=:)

--
Uguu~

Avatar
#78 • • Cera Guest
Dragonfly:

no tää ei tosiaankaa oo mun hulluin teko mut kerran kourin yhtä tyttöö ja kai me vähä nuoleskeltiinki :=:) ja olin suht selvinpäin.. :=:)



Täh?*nauraa*
Avatar
#79 • • Cera Guest
Meja:


Juu ei oo paha! Kyllähän tollasta on tullu tehtyy nuorempana, kun öööö hieman tutustui omaan seksuaalisuuteensa - näin hienosti sanottuna. *vink* Nyt vanhempana hieman vähemmälle on jääny noi hommat...



Ei mullavaan oo jääny.. Mut.. oot ehkä vanhempi.. öö.. ja... etsin itseäni *justjoo*

Niinnoniin.
Tytöt pussaa paremmin ku pojat. *joo**blush*
Texx

Posts: 650

#80 • • Texx ^_^
Niinnoniin.
Tytöt pussaa paremmin ku pojat. *joo**blush*[/quote]


Ei kaikki. mut sä kyl.
*plur*

--
*piis*