Hulluin teko?

103 posts, 6 pages, 30,764 views

nigel

Posts: 792

#41 • • nigel
mun hulluin teko? hmm..

rekisteröidyin klubituksen jäseneks.. :)
|Cronos|

Posts: 1,118

#42 • • |Cronos| the Moose
täytyy kyl sanoa et ihmiset on kyl tehny kaiken maailman hullua.. toi nigelin on kyl varmaan paras kaikist.. on tääl sentää sen verran hullua sakkia...*iloinen*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Tyly

Posts: 908

#43 • • Tyly
mutta osaatteko sanoo mikä on myös erittäin hullua???
Yrittää miettii mitä vois miettii... Siinä on mun yx hulluimmista teoista.. siis jos miettii mitä on mietimässä ja sit miettii mitä oli miettiimässä mitä miettimässä... *täh*
Menee sillee jännästi tosi sekaisin...

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

|Cronos|

Posts: 1,118

#44 • • |Cronos| the Moose
heh.. tyly... nyt sä sait kaikki sekasin..*iloinen*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Tyly

Posts: 908

#45 • • Tyly
Siis osaatko kuvitella semosia asiota mitä e voi tajuta, kuten omaa olemassa oloa... siinä menee päää pyörälle... *ding*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

Insomnia

Posts: 684

#46 • • Insomnia Haahuilija
tyly, toi on hyvää ajan vietettä ja varmaankin ton jälkeen voi viettää aikaa jossaa pehmustetussa huoneessa.....*hih*

--
Jos et nukahda,
huominen ei tule,
jos et herää.

bianca

Posts: 207

#47 • • bianca hippiäinen
mä hukkasin samana päivänä mun puhelimen, korvapipon, kaulaliinan ja yhden lapasen. kaikki eri paikkoihin.

plus myöhästyin duunista, unohdin lähetää elin tärkeän s-postin. ja kirjotin 3 sivua turhaa raporttitekstiä.

toi ei ehkä o hullua vaan idiotismia*hellokitty*

(muokattu 21.3.2002 22:18:45)

--
en tiedä minne olen menossa
mutta olen matkalla

Avatar
#48 • • juhani_phs Guest
mä voin kertoo pari hassuu juttuu mitä kaverit on tehny ja mä oon ollut
vaan sivustakatsojana, kun en kehtaa omia hulluimpia tekoja kertoo...
esim.
tais olla ministry of soundissa, tuolla ctrlissa, kun kaverille
tuli kesken bileiden älytytön nälkä...
lähettiin sitten siihen viereiseen mäkkiin siinä puolenyön aikaan aika
mielenkiintoisissa vaatteissa. mä olin sentään suht. säädyllisesti
pukeutunut, mut kaveril oli päällä pelkkä musta hame ja rantapallo kainalossa.
mäkkäri ei ollut läheskään tyhjä ja jouduttiin jopa pikkusen jonottamaan.
harvemmin on käynyt silleen, että kun kävelee sisään jonnekkin niin koko
mesta hiljenee ja kaikki kääntyy kattoo...
ei siinä mitään, tyynesti vedettiin hampparit naamaan siinä seisaalteen ja
mentiin takaisin bilettää...
sit on tietysti noi ulkomaan/lapin reissut, mut ei niit voi laskee mukaan.sielähän voi
duunaa melkeen mitä vaan. ei sielä kukaan kumminkaan tunne..*pahis*
|Cronos|

Posts: 1,118

#49 • • |Cronos| the Moose
tohon voin heittää et mentii kaverin kanssa punaset pirun sarvet ja aurinkolasit päässä paikalliseen baariin ja heti ovella porukka kääntyili kattomaan ja myös tuijotti aivan saakutist... oli helvetin hauskaa kylläkin...

Sit on näit bilereissuja ku mennään ennen bileitä pieneen kyläkauppaan ja alkaa tuntumaan että ihmiset tuijottaa aika pahast...

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Insomnia

Posts: 684

#50 • • Insomnia Haahuilija
kiitos diablo että et ottanut kaikkea kunnia noista pirunsarvista....vaikka olisit voinnut mainita meixin nimen........

--
Jos et nukahda,
huominen ei tule,
jos et herää.

cosmikki

Posts: 1,261

#51 • • cosmikki
..aika hullua oli kyllä taas eilen kävellä niissä plutovaatteissa pitkin kaupunkia. sai kuulla aika mielenkiintoista kommentti *nauru*

..ja mitä tylyyn tulee niin se poikaressukka nyt on aina sekaisin *heiii**joo**vink*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

|Cronos|

Posts: 1,118

#52 • • |Cronos| the Moose
sorry... siis korjataan asiaa hieman... bunde oli myös mukana tässä pirun sarrvi hommassa.. Mutta muista et vast 2 kerral.. niin..*joo*

(muokattu 25.3.2002 10:20:00)

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Pan

Posts: 140

#54 • • Pan
Hmm viimeiset 20 vuotta on ollut ilmeisesti melko tylsää, koska en ole tehnyt mitään "todella" tyhmää. Jos nyt välttämättä täytyy jotain kertoa niin viime jouluna käytin tonttulakkia koko joulun edeltävällä viikolla. Aamuisin oli hauska mennä metrolla töihin ja nähdä ihmisten ilmeet. *häh*

--
Positiivinen pakana

Insomnia

Posts: 684

#55 • • Insomnia Haahuilija
Hmm, tämä ei ole sillee hullu teko....tarpeeks hullua jotta sen vois tänne kirjottaa......

noo olin ajelemas 80cc mikroautol karhulan radalla, ja sit multa hajos kaasari jotenkii että se luukutti ihan täysii kokoajan ja sit kolhasin huoltorakennukseen ja meniin tajuttomaksi. Olin tajuton n.10 min ja heräsin matkalla kotkan sairaalaan. Noo joku meijän luokkalaisist oli saanu kuulla että olin ajannu kohtuuttoman kovaa mikroautolla seinääpäin ja eiköhän se juttu paisunnu. No maanantaina menin myöhässä kouluun, astuin luokkaan ja ihmettelin kun kaikki kyyläs omituisesti ja sit joku kysy "etkös sä olekkaa kuollu?". Tämä tapahtui joskus ala-asteella. Et sillee, ihan siistiä olla kokonaisen viikonlopun kuolleena *nauraa*

--
Jos et nukahda,
huominen ei tule,
jos et herää.

Tyly

Posts: 908

#56 • • Tyly
Yx niitä hulluja teko ja kyl on mennä aamulla -20 celsiuksessa ulos boksereissa kusella möksällä.. sit siinä kohtaa minne mennää kuselle nii alkaa tuulee ihan saaanasti.. *nuha* Se on kivaa... *hymy*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

slush

Posts: 685

#57 • • slush
heh, kaikki on tehny ihan hulluja juttuja..
.. no mutta kyllä niitä hulluja tekoja multa,bundelta, mixediltä ja iinalta löytyy jonkin verran...( esim.oltiin yhellä rannalla ilman paitoja keskellä yötä ja sit sinne tuli toinen auto ja eikun äkkiä karkuun laittamaan vaatteet takasin päälle..)*hymy*
ja cosmikinkanssa viimekesänä käytiin yöuinnilla joskus 5 aikaa yöllä...*sydän* *plur* se li ihan hullua kun yks poika pelotteli meitä siitä paikasta et sinne oli tapettu telttaan monta ihmistä joskun kauan sitte ja murhaajaa ei olla vieläkään saatu kiinni... että sellasta.. *hymy**joo**hih**nauraa*

--
Miks mulle aina käy näin???

patis

Posts: 1,158

#58 • • patis 10
Yöuinnit on siistei.. tulee mieleen viime kesä kun ryypättiin kallvikissa, pistettiin notski päälle, paistettiin makkaraa jubailtiin joidenkin tyttöjen kanssa ja jossain välissä paineltiin hippulat vinkuen uimaan (siellä rannalla oli siis porukkaa*hih*). Sitte vaan notskille kuivattelee *hymy*

Oli muuten just seuraava päivä siitä ku siellä oli ollu Tantrance bileet...
slush

Posts: 685

#59 • • slush
nyt kun yöuinneista tuli puhe niin tulis jo kesä nopeesti *plur*
..sillon vois tehä kaikkee hauskaa...*sydän*

--
Miks mulle aina käy näin???

|Cronos|

Posts: 1,118

#60 • • |Cronos| the Moose
Aa.. yöuinti.. hetikö lähtään meneen.. kyl noi vedet on jo tarpeeks lämpimät..*iloinen*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-