Kannabiksen laillistaminen

2,281 posts, 115 pages, 1,067,744 views

-P

Posts: 4,972

#1481 • • -P

tomoya yamamoto, 3.1.2007 21:33:
mä taidan väsää paukut..



deed one.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

tomo

Posts: 286

#1482 • • tomo ¤ motaOy ¤
joo. on paljon tapoja valmistaa hyvää hasista.
onneks;)
kenenkään pitäs ikinä enää polttaa pl:llää.
mut kyl vaan täs maas joskus aina joutuu.
anqqa

Posts: 4,034

#1483 • • anqqa tirehtööri

tomoya yamamoto, 3.1.2007 21:58:
puuh...

ressu peeällän valmistukseen: (yksi niistä miljoonista, keksi myös itse oma..:))

-- 8< -- clip -- 8< --



pysyttäydytään asiallisessa keskustelussa, reseptejä ja muita hawt tiepsejä ei kiitos.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Umbala

Posts: 769

#1485 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Mun mielestä suomen hallitus vois kehittää tähänkin ongelmaan sen the. ratkasun. Kannabis lailliseks ja myyntipakkauksen kylkeen varoitusteksti tuotteen mahdolisesta haitallisuudesta. Samalla voi kieltää paljos alennukset ja vaikka TV mainonnan kokonaan.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Umbala

Posts: 769

#1486 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

kimbbo, 8.2.2007 14:24:
Mun mielestä suomen laki saa pysyä tuossa.. tai vaikka tiukentaakkin.. Isommat rangaistukset vaan myynnistä ja hallussapidosta :)


Ihan mielenkiinnosta. Mikä olis sun mielestä hyvä rangaistus hallussapidosta. Sanotaan nyt vaikka 5g kannabista löytyy henkilön kotoa. Minkälainen tuomio tälle pilvipäälle pitäis langettaa?

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Funktion

Posts: 1,720

#1487 • • Funktion over 9000

tomoya yamamoto, 8.2.2007 14:02:
joo, sori=)
en tiedä mikä on hawt tieps???

tomo



hot tip

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

hallucinogen

Posts: 8,190

#1488 • • hallucinogen Edain

Umbala, 8.2.2007 14:34:
Ihan mielenkiinnosta. Mikä olis sun mielestä hyvä rangaistus hallussapidosta. Sanotaan nyt vaikka 5g kannabista löytyy henkilön kotoa. Minkälainen tuomio tälle pilvipäälle pitäis langettaa?


Lähetetään Suomen maanmainiot poliitikot kulttuurinrikastuttamismatkalle Saudi-Arabiaan ottamaan mallia paikallisesta oikeuskäytännöstä huumausainerikosten kohdalla. Muistaakseni salakuljetuksesta sai ainakin miekkaa niskaan ja yleisellä paikalla oikeen.

--
pikku-*possu*

Android

Posts: 3,908

#1489 • • Edited Android
kimbbo teki aloittelijan virheen ja ilmaisi negatiivisen kantansa kannabiksen laillistamisesta tässä topicissa. No, kantapään kautta oppii ettei se aina ole kovin viisasta :D

(Been there, done that)

Edit: Ei vaan, onhan se hyvä perustella mielipidettään. Huumekeskustelussa vaan aina tuntuu siltä, että joka ikistä sanaa ja pilkkua pitää perustella niin perinpohjaisesti että keskustelu menee pilkunnussimiseksi ja samalla motivaatio osallistua siihen häviää täysin.
Android

Posts: 3,908

#1490 • • Android

hallucinogen, 8.2.2007 15:00:
---
Umbala, 8.2.2007 14:34:
Ihan mielenkiinnosta. Mikä olis sun mielestä hyvä rangaistus hallussapidosta. Sanotaan nyt vaikka 5g kannabista löytyy henkilön kotoa. Minkälainen tuomio tälle pilvipäälle pitäis langettaa?

---

Lähetetään Suomen maanmainiot poliitikot kulttuurinrikastuttamismatkalle Saudi-Arabiaan ottamaan mallia paikallisesta oikeuskäytännöstä huumausainerikosten kohdalla. Muistaakseni salakuljetuksesta sai ainakin miekkaa niskaan ja yleisellä paikalla oikeen.



Kysymyshän koski hallussapitoa. 5g:n kannabiksen hallussapidosta ei Saudi-Arabiassa tuomita kuolemaan. Salakuljetuksesta kyllä.
yawiz

Posts: 236

#1491 • • yawiz
Toi oli varmaan vitsi? Lääkkeethän ei voi olla vaarallisia.. Kyllä ne voi olla.
[/q


mikä ei olis vaarallista?? jos haluat oikeen turvalliseen paikkaan missä ei oo vaaraa sattuu mitään ni eiköhän sulle löydy yks valkonen pehmustettu valtion hotelli ku käyt vaa kysäsee ja siel ei ainaka pilvee poltella ni saat olla rauhassa kaiken mailman "pössytteliöiltä"
hallucinogen

Posts: 8,190

#1492 • • hallucinogen Edain

Android, 8.2.2007 16:09:
Kysymyshän koski hallussapitoa. 5g:n kannabiksen hallussapidosta ei Saudi-Arabiassa tuomita kuolemaan. Salakuljetuksesta kyllä.


Sieltä löytyy varmaan sopiva rangaistus 5g hallussapidollekkin :D.

--
pikku-*possu*

Android

Posts: 3,908

#1493 • • Android

hallucinogen, 8.2.2007 16:20:
---
Android, 8.2.2007 16:09:
Kysymyshän koski hallussapitoa. 5g:n kannabiksen hallussapidosta ei Saudi-Arabiassa tuomita kuolemaan. Salakuljetuksesta kyllä.

---

Sieltä löytyy varmaan sopiva rangaistus 5g hallussapidollekkin :D.



Jopa sakoilla voi selvitä, mutta löytyy siellä esim. vankilarangaistuksen ohella myös yhtenä vaihtoehtona julkinen ruoskinta :D
hallucinogen

Posts: 8,190

#1494 • • hallucinogen Edain

Android, 8.2.2007 16:30:
Jopa sakoilla voi selvitä, mutta löytyy siellä esim. vankilarangaistuksen ohella myös yhtenä vaihtoehtona julkinen ruoskinta :D


Siinä maassa noi rangaistukset on kyllä kohdallaan joka asiassa :D.

--
pikku-*possu*

Riku

Posts: 3,187

#1495 • • Edited Riku The Little Prince

kimbbo, 8.2.2007 16:46:
Hahaha :D tämä on niin perus että käyttäjät alkaa herne nenässä kyselemään miksi, mitä varten, kui ja plaplapla...
Ihan sitä varten laitoinkin :P Se on mun mielipide ja sitä en tule muuttamaan ikinä.. Täysin vastaan koko hommaa.. jos se laillistetaan niin sitten aletaan vinkumaan vielä kovempia aineita lailliseksi ja sitä rataa aletaan käyttämään niitä...
Ite olen jo ihan tarpeeksi monta kaveria nähny menevän liukumäkeä alas kun on alkanu käyttämään..
Noo mutta en viitsi alkaa jankkaamaan näistä.. =)

Vanhemmat huom, tässä on varoittava esimerkki siitä mitä käy, kun lapsi pudotetaan toistuvasti pää edellä lattiaan.

Luultavasti lempi-idiotismini maailmassa: "Se on mun mielipide ja sitä en tule muuttamaan ikinä." Jos ihminen pitää hiekkalaatikolta asti samat mielipiteensä eikä suostu niitä kyseenalaistamaan, ei ikinä tule siltä tasolta mihinkään nousemaankaan.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Riku

Posts: 3,187

#1496 • • Riku The Little Prince

kimbbo, 8.2.2007 16:56:
Taitaa olla herraa itteä hakattu päähän pahalla tavalla... Tuommosesta alat mollaamaan toisia ihmisiä niin ei tervettä ole sekään ;P

Ei, tällä hetkellä mun tunnetasoni vaihtelee lähinnä siellä itkun ja naurun välimaastossa poukkoilevasti. Jos sä tulet dumaamaan keskustelua tyyliin "kunhan nyt vaan provosin" neronleimauksilla, niin odota että sua kohdellaan sen mukaisesti.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Avatar
#1497 • • Edited Annakins Guest

kimbbo, 8.2.2007 16:46:
Hahaha :D tämä on niin perus että käyttäjät alkaa herne nenässä kyselemään miksi, mitä varten, kui ja plaplapla...
Ihan sitä varten laitoinkin :P Se on mun mielipide ja sitä en tule muuttamaan ikinä.. Täysin vastaan koko hommaa.. jos se laillistetaan niin sitten aletaan vinkumaan vielä kovempia aineita lailliseksi ja sitä rataa aletaan käyttämään niitä...
Ite olen jo ihan tarpeeksi monta kaveria nähny menevän liukumäkeä alas kun on alkanu käyttämään..
Noo mutta en viitsi alkaa jankkaamaan näistä.. =)



Vaikka se olisikin sun ikuisestimuuttumatonmielipide (TM), niin kyllä silti on asiallista kysyä, että mikä mielestäsi olisi sopiva rangaistus. Tai pyytää perustelemaan mielipiteesi.
oooo

Posts: 1,249

#1498 • • oooo

yawiz, 8.2.2007 16:18:
mikä ei olis vaarallista?? jos haluat oikeen turvalliseen paikkaan missä ei oo vaaraa sattuu mitään ni eiköhän sulle löydy yks valkonen pehmustettu valtion hotelli ku käyt vaa kysäsee ja siel ei ainaka pilvee poltella ni saat olla rauhassa kaiken mailman "pössytteliöiltä"



Jos tää oli kirjaimellisesti mulle suunnattua niin:

En ole sanonut, että joku on vaaratonta.

Olen täällä jonkun asunnossa asumassa ja mulla on suht pehmustettu kämppä, hotelli tää ei tosin ole. Saan olla täällä rauhassa mutta vaarallista täälläkin on.

"Kaiken maailman pössyttelijät" ei häiritse. Menen sinne "valkoiseen pehmustettuun huoneeseen" ihan muista syistä, vaikka katsomaan omaista.
reno

Posts: 388

#1500 • • reno Tero K
Vastustan.

Muuten kaikki toukohousutkin muuttuis cooliks ja alkais diggaan hyvää musaa.

Let it be like it is.