Kannabiksen laillistaminen

2,281 posts, 115 pages, 1,064,278 views

Avatar
#461 • • ALIEN Guest
mä voisin mennä marssimaan alkoholien hintojen tiputusta vastaan ja tanssimaan huumeita vastaan *plur*

[muokattu 8.5.2004 09:15]
Roger Roger

Posts: 3,372

#462 • • Roger Roger Kentti

alien:
mä voisin mennä marssimaan alkoholien hintojen tiputusta vastaan ja tanssimaan huumeita vastaan *plur*


Kukas estää?

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Avatar
#463 • • ALIEN Guest

Roger Roger:
---
alien:
mä voisin mennä marssimaan alkoholien hintojen tiputusta vastaan ja tanssimaan huumeita vastaan *plur*

---

Kukas estää?



ei kukaan, vaan motivaation puute *hih*
Riku

Posts: 3,187

#464 • • Riku The Little Prince
Mä voin tulla vastustamaan huumeiden vastustamista ;)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Roger Roger

Posts: 3,372

#465 • • Roger Roger Kentti
Ei niissä viinojen hinnoissa mitään vikaa ole, paitsi verotulojen pienentyminen annosta kohti. Ennemmin vika on siinä juomakulttuurissa ”mitä nopeammin sitä nopeammin” ”mitä enemmän sitä enemmän”. Mutta tuosta voikin keskustella vaikka Alkoholipolitiikka & Viron viinaralli topikissa.

Mikä on Huume? Kuka sen määrittelee? Onko huume jotain mitä itse ei käytä vai kenties jotain joka tuottaa mielihyvää? Sellaisia asioita on paljon maailmassa, mutta pitääkö ne kaikki kieltää?
Mun mielestä ei. Ainakaan kannabista. Tässä topikissa on paljon sen laillistamisen puolesta, mutta niin vähän asiaa sitä vastaan. Siksi ainakin itse menen tänään marssille.

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

[Nuclear]

Posts: 5,855

#466 • • [Nuclear] el aprendiz

Roger Roger:
Mikä on Huume? Kuka sen määrittelee?


Huume on laiton päihde ja sen määrittelee laki, simple.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

hip

Posts: 82

#467 • • hip kimalaiskissa
mun mielestä pitäis laillistaa.
olin lauantaina marssimassa laillistamisen puolesta...
ja mieleeni jäi parikin juttua...
se, että kannabis on laitonta aiheuttaa paljon enemmän ongelmia, kuin itse kannabis! esim. ihminen voi menettää yhteiskunnallisen kunnioituksensa sen takia, että polttelee sillon tällöin.. voi menettää vaikka työpaikkansa.. tai ainakin tulla ongelmia siellä tai koulussa...
laillistamisessa olis se(kin) hyvä puoli, ettei tarttis kiltin hampun polttelijan olla tekemisissä kaiken mualiman rikollisjärjestöjen kanssa *vink*.. jos kannabista sais esim. alkosta, saataisiin laadun valvonta kuntoon ja tuloja valtiolle.. sen sijaan, että valtiolle tulee vaan menoja viattomien hippien metsästämisestä jonkun kasvin takia.


*hih* ja tässä pari lentävää lausetta: *hih*

hamppua ei pamppua!

kannabis irti huumeista!

sodat tappaa, hamppu ei!

--
saniaispuita ja sammakoita,
peikkoja, keijuja, päivänkakkaroita.
sinun sydämestäsi pulppuilevat monet lähteet.

N`hrive

Posts: 17

#468 • • N`hrive
Hip oot iha oikeessa ja jokaine mun mielestä saa kyl suhtautua tähä asiaa niinku huvittaa, mut esittäkää yksikin JÄRKEVÄ syy miksei kannabista pitäis laillistaa. Ei se oo mun mielestä enää ku ajan kysymys et se laillisestetaan, en vaa tajua miks sitten päätösvaltaset ihmiset haluu vetkutella sen asian kanssa! *aplodit*

--
\"Mikään muu ei ole niin tärkeää kuin puutarhan hoito, eikä sekään ole niin tärkeää."\

Kolera

Posts: 4,256

#469 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Kuinka päteviä heti nyt paikalla testejä kannabispäihtymyksen testaamiseksi on olemassa? Esim. alkometriä vastaava.
Kuinka testata helposti onko kyseinen henkilö ”selvä” autoa ajaessaan tai työtä tehdessään.

[muokattu 10.5.2004 13:50]

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Roger Roger

Posts: 3,372

#470 • • Roger Roger Kentti

Kolera:
Kuinka päteviä heti nyt paikalla testejä kannabispäihtymyksen testaamiseksi on olemassa? Esim. alkometriä vastaava.


Eikös nuita testereitä ole jo ainakin pääkaupunkiseudulla, tampereella sekä liikkuvalla poliisilla.

Sivulla 15 on jotain puhetta testereistä

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

N`hrive

Posts: 17

#471 • • N`hrive

Kolera:
Kuinka päteviä heti nyt paikalla testejä kannabispäihtymyksen testaamiseksi on olemassa? Esim. alkometriä vastaava.
Kuinka testata helposti onko kyseinen henkilö ?selvä? autoa ajaessaan tai työtä tehdessään.

[muokattu 10.5.2004 13:50]



samanlaisia kuin alkometrit, on jo käytös ainakin turussa ja tampereella poliiseilla ihan yleisesti, et en usko sen olevan mikää ongelma.

--
\"Mikään muu ei ole niin tärkeää kuin puutarhan hoito, eikä sekään ole niin tärkeää."\

anri

Posts: 890

#472 • • anri team parempi pitäjä
Yli 62% vastanneista on kannabiksen laillistamisen kannalla,
mutta kuinka moni Klubbarilainen oli lauantaina 8.5 marssimassa?
Ja jos ei, niin miksi?

--
don't go halfway - go all the way

hallucinogen

Posts: 8,190

#473 • • hallucinogen Edain

N`hrive:
samanlaisia kuin alkometrit, on jo käytös ainakin turussa ja tampereella poliiseilla ihan yleisesti, et en usko sen olevan mikää ongelma.


ei se nyt ihan sama kylläkään ole, testeriin kuluu aikaa 5min. En kyllä yhtään tiedä miten tarkka se on et näyttääks se positiivista viel monien päivien jälkeen pössyttelystä. Aika ärsyttävää ois jos sais syytteen rattijuopumuksesta vaiks ois ihan ajokunnossa ja ois poltellu viikko sit tms

--
pikku-*possu*

N`hrive

Posts: 17

#474 • • N`hrive
Urh en muistanut koko marssia ollenkaan, olis pitänyt kyllä olla, istuin koko lauantaina kaverilla kaljapullo kädessä potemassa krapulaa *eiei*

--
\"Mikään muu ei ole niin tärkeää kuin puutarhan hoito, eikä sekään ole niin tärkeää."\

Saara

Posts: 1,954

#475 • • Saara #2970
Mikä marssi menossa ? Ja missä semmonen on ? *juonittel*

Itse olen kyllä vastaan, koska pilvenpoltto passivoittaa ja ei pysty ajattelemaan lopulta kunnolla edes selvinpäin......

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

N`hrive

Posts: 17

#476 • • N`hrive

hallucinogen:

ei se nyt ihan sama kylläkään ole, testeriin kuluu aikaa 5min. En kyllä yhtään tiedä miten tarkka se on et näyttääks se positiivista viel monien päivien jälkeen pössyttelystä. Aika ärsyttävää ois jos sais syytteen rattijuopumuksesta vaiks ois ihan ajokunnossa ja ois poltellu viikko sit tms



Nojaa, en mä tiedä noista niin tarkasti, mut ethä sä siitä rattijuopumuksesta syytettä saa, vai saako? *ding*

--
\"Mikään muu ei ole niin tärkeää kuin puutarhan hoito, eikä sekään ole niin tärkeää."\

anri

Posts: 890

#477 • • anri team parempi pitäjä

Saara:
Mikä marssi menossa ? Ja missä semmonen on ? *juonittel*



Tietoa löytää ainakin osoitteesta http://hamppu.net/
Ja siis se marssi oli ja meni jo.. Ensi vuonna uudestaan.

Edit - tarkennusta

[muokattu 10.5.2004 14:57]

--
don't go halfway - go all the way

Claquesous

Posts: 3,206

#478 • • Claquesous viidettä kolonnaa

anri:

Yli 62% vastanneista on kannabiksen laillistamisen kannalla,
mutta kuinka moni Klubbarilainen oli lauantaina 8.5 marssimassa?



Osallistuin marssiin ja ekaa kertaa.. Oli kyl iha mukava fiilis ja täytyy vastaisuudessaki olla messissä.

--
32. of December

Kolera

Posts: 4,256

#479 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

N`hrive:
---
hallucinogen:

ei se nyt ihan sama kylläkään ole, testeriin kuluu aikaa 5min. En kyllä yhtään tiedä miten tarkka se on et näyttääks se positiivista viel monien päivien jälkeen pössyttelystä. Aika ärsyttävää ois jos sais syytteen rattijuopumuksesta vaiks ois ihan ajokunnossa ja ois poltellu viikko sit tms

---


Nojaa, en mä tiedä noista niin tarkasti, mut ethä sä siitä rattijuopumuksesta syytettä saa, vai saako? *ding*


No eiköhän tarkoitettu ihan päihtyneenä ajamista. Eihän auton rattiin saisi mennä edes väsyneenä, jos mahdollisesti olet vaaraksi liikenteessä.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

hallucinogen

Posts: 8,190

#480 • • hallucinogen Edain

Kolera:
No eiköhän tarkoitettu ihan päihtyneenä ajamista. Eihän auton rattiin saisi mennä edes väsyneenä, jos mahdollisesti olet vaaraksi liikenteessä.


Suomessa on nykyisin nollatoleranssi et tarkoittaako se sitten sitä et riittää jos verestä löytyy jälkiä? Ennen lääkärin piti testaa et onko ajokyky heikentynyt.

--
pikku-*possu*