Kannabiksen laillistaminen

2,281 posts, 115 pages, 1,066,914 views

Android

Posts: 3,908

#442 • • Android
Kylläh!? *joo*

[muokattu 4.4.2004 20:28]
dear pepin

Posts: 122

#445 • • dear pepin Mierda pura 100% del disco!
Täällä on varmaan kaikki fiksut ja aikuiset (sekä vähemmän kypsyneet) mielipiteet sekä perustelut tulleet jo ilmi, mutta tässä vielä yksi lisää molempia.

Vaikka kannabis on tutkitusti vähemmän haitallista kuin alkoholi, ovat sen psyykkiset vaikutukset (näistä yleensä visusti vaietaan) joillekkin ihmisille liikaa. Joten luulempa että tässä juoppohullun, itsetuhoisen ja jallusta hullaantuneen kansakunnan lihassa on ihan tarpeeksi piikkejä poimittavana ilman yhtä uutta (tosin ihan mukavaa) päihdyttävän tuoteperheen ainetta nimeltä THC. Lääkekäyttöä voisi ehkä ajatella. *justjoo*

Toisaalta olisihan se tosi mukavaa jouluaattona kaivaa suvun yhteinen bongi kaapista. Aterian päälle jumia lattialla, keskustella vaarin kanssa valkoisen majakan saaresta ja sen kahdesta valtavasta pingviinistä ja hihittää kuuraparralle joka vaikuttaa tänä jouluna jotenkin niin kamalan hauskalta ja psykoottiselta. Mummot, äitit ja kaikki. *eiei*

--
This is where the magic happens *

Karski

Posts: 6,049

#446 • • Karski Pomon kätyri

LaaLaa entertainment:
Toisaalta olisihan se tosi mukavaa jouluaattona kaivaa suvun yhteinen bongi kaapista. Aterian päälle jumia lattialla, keskustella vaarin kanssa valkoisen majakan saaresta ja sen kahdesta valtavasta pingviinistä ja hihittää kuuraparralle joka vaikuttaa tänä jouluna jotenkin niin kamalan hauskalta ja psykoottiselta. Mummot, äitit ja kaikki. *eiei*



Mä oon aiemminki jo tässä topikissa
ihmetelly tällasia visioita, joissa yht'
äkkiä äidit ja mummot ja bussikuskit
ja naapurin koirat ja äidinkielenopettajat
heittäis kaikki aiemmat ennakkoluulonsa/
arvonsa/itsehillintänsä/työmoraalinsa
nurkkaan VAIN sen takia että kannabis
laillistettais *täh*

Mä en alkais mikskään himoblaadaajaks
vaikka kannikkaa sais R-kioskeilta, enkä oikein
usko että esim. mutsikaan innostuis, faijasta
en tosin mee takuuseen *ding*

Eli eiköhän ne ihmisten omat asenteet
pysy kokolailla ennallaan laillistamisesta
riippumatta.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

dear pepin

Posts: 122

#447 • • dear pepin Mierda pura 100% del disco!

Tres:
Mä oon aiemminki jo tässä topikissa
ihmetelly tällasia visioita, joissa yht'
äkkiä äidit ja mummot ja bussikuskit
ja naapurin koirat ja äidinkielenopettajat
heittäis kaikki aiemmat ennakkoluulonsa/
arvonsa/itsehillintänsä/työmoraalinsa
nurkkaan VAIN sen takia että kannabis
laillistettais *täh*



Tuo olikin se vähemmän kypsä mielipide *nauru*

--
This is where the magic happens *

Avatar
#448 • • *Pepper* Guest
olen joskus muutama kuukaus sitten vastannut tänne et ei todellakaan pitäis laillistaa... mut nyt on hommat toisin. öö en oo enää sauhuu vastaan kun tiiän vähän millaista se on.
siinä ei ole mitään pahaa kunhan vaan muistaa pitää järjen siinnä poltellessa. eli ettei sentään mee joka päiväiseksi touhuksi.
joten mun puolesta voisi laillistaa.. mutta ku se olisi laillista olisikos sitä kiinnostustakaan niin paljon poltella tai halua poltella kun sitä saisi poltella esim. kun on huoltoasemalla kahvilla.
kiinnostus voisi kyllä pysyä mutta olisikos siinnä enää mitään hohtoa?? *hmph*
Oliwer

Posts: 799

#449 • • Oliwer
Ei tarvi laillistaa.*eiei* Jo nyt luuserit rattijuopot työllistää ja satuttaa liikenteessä! Jos sinne lisätään vielä pilvenpolttajat, minä myyn auton pois..Vai säilyiskö nollatoleranssi silti myös pilven osalta liikenteessä, vai olisko tietty määrä, esim 3 \”jointtii\” viel ok, jne.. Vois olla vaikee valvoa..
K

Posts: 511

#450 • • K

Oliwer:
Ei tarvi laillistaa.*eiei* Jo nyt luuserit rattijuopot työllistää ja satuttaa liikenteessä! Jos sinne lisätään vielä pilvenpolttajat, minä myyn auton pois..Vai säilyiskö nollatoleranssi silti myös pilven osalta liikenteessä, vai olisko tietty määrä, esim 3 ”jointtii” viel ok, jne.. Vois olla vaikee valvoa..



Ei sitä nyt ainakaan ton takia tarvii jättää laillistamatta. Kyllähän se nollatoleranssi mitä todennäkösimmin säilyis liikenteessä. Siinä on vaan se ongelma, et nois sylkitesteissä tulee positiivinen tulos vielä senkin jälkeen, ku vaikutus on lakannu. Sitä nyt olis todellakin vaikee valvoo, et miten paljon sitä on poltettu, ku se annostelukaan ei oo niin yksinkertasta, ku alkoholin kaa. Pilven vahvuus vaihtelee, ja savua hengittäessä ei voi tietää, miten suuri osa palaneesta thc:stä joutuu elimistöön. Syötynä tai juotuna sentään tietää, et se kutakuinkin kaikki jää vaikuttamaan. Jos nyt joku oikeesti tarkalleen tietäis, paljonko sitä thc:tä on tullu syötyy..

*Pepper*
olen joskus muutama kuukaus sitten vastannut tänne et ei todellakaan pitäis laillistaa... mut nyt on hommat toisin. öö en oo enää sauhuu vastaan kun tiiän vähän millaista se on.



Niin. Kun et tiennyt, olisit heti dumannu. Niin moni muukin. Sen takia ei kannatakaan ottaa kauheen jyrkkää kantaa asioihin, joista ei mitään tiedä.

siinä ei ole mitään pahaa kunhan vaan muistaa pitää järjen siinnä poltellessa. eli ettei sentään mee joka päiväiseksi touhuksi.



Vaikka menis, niin mitä sitten, jos pystyy handlaamaan muutkin asiat kun sen pilven hankkimisen. Epäterveellistä se kyllä on, jos nauttii pilvensä polttamalla. Terva on myrkkyä.

kiinnostus voisi kyllä pysyä mutta olisikos siinnä enää mitään hohtoa??



Niin.. Jos motiivina oli vaan maistella sitä kiellettyy hedelmää, niin kai siitä vois se hohto karista.
kilobitti

Posts: 2,419

#451 • • kilobitti 1-2-3 techno

kuilu: btw, jos leffan nimi on triple xxx, ni onks niit sit yhexän?


*nauru**nauru**nauru*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

rndm

Posts: 91

#452 • • rndm color-it

*Pepper*
olen joskus muutama kuukaus sitten vastannut tänne et ei todellakaan pitäis laillistaa... mut nyt on hommat toisin. öö en oo enää sauhuu vastaan kun tiiän vähän millaista se on.




tässähän piilee koko huumekeskustelun ongelma!


Miten sellainen ihminen voi puhua uskottavasti kannabiksesta, tai huumeista ylipäätänsä joka niitä ei ole koskaan kokeillut.

[muokattu 23.4.2004 11:19]
Karski

Posts: 6,049

#453 • • Karski Pomon kätyri

randomhero:
Miten sellainen ihminen voi puhua uskottavasti kannabiksesta, tai huumeista ylipäätänsä joka niitä ei ole koskaan kokeillut.



*ding*

Esimerkiks kaikki pätevät gynekologithan on
sit myös naisia sun mielestä? *täh*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

rndm

Posts: 91

#454 • • rndm color-it

Tres
Esimerkiks kaikki pätevät gynekologithan on
sit myös naisia sun mielestä? *täh*



en oikeen saanu kiinni tosta sun järkevästä pointista.
Lucky-13th

Posts: 383

#455 • • Lucky-13th
Annetaan kansan litkiä halpaa teollisuusliuotinta,eipähän ainakaan kännissä rupee AJATTELEMAAN

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

Karski

Posts: 6,049

#456 • • Karski Pomon kätyri

a:
Eikse analogia nyt menis kuitenki silleen, et pätevä gyne on päässy tutkimaan pimppiä :o



Joo, kaiketi. Oli niin tai näin niin ilmeisen huono analogia
ku randomhero ei tajunnu.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

or_neon

Posts: 598

#457 • • or_neon mr2090

PuuhaOsku:
---
Android:
---
Friction`darz:
Eih?! *eiei*

---

Kylläh!? *joo*
---

Eih!!*eiei*



Kylläh!? *joo*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

Gilgamint.com

Posts: 2,258

#458 • • Gilgamint.com Making questions
Joo on tosi kiva laillistaa kannabis... sit jos jengi tykittää sitä suoneen ja saa veritulpan!!!!

Eiku lollerrsoon... mun mielestä jengi vois ottaa tähänki juttuun myös humoristisen puolen se yleensä pehmittää asioita. Mutta sit ei kyl haluta liikaa pehmitellä... hmmm vaikee aihe.

Mut laillistamisessa on omat riskinsä... esim. että miten paljon se sitten lisäisi kannabiksen käyttöä, jolloin tietenkin ongelmakäyttökin lisääntyisi. En itse usko että huumeita kannattaa pitää pitää laittomina, mutta peilsäännöt pitää keskustella...

Esim. kokeilut heroiini keskuksista ovat ilmeisesti olleet hyviä? Mutta eihän niihin pääse uudet käyttäjät...

Mutta sitten taas toisaalta jos on pelisäännöt niin pitäähän niitä valvoa... mutta entä naskien alle k-18 ihmisten dokaaminen sitä ei valvota mitenkään... niin miten sitte valvottaisiin esim. ganjaaa... kyllä voisimme kaikki alkaa streittaamaan se olisi varmaan parasta ...
Gilgamint.com

Posts: 2,258

#459 • • Gilgamint.com Making questions
AI NIIN VIINA ON HUUME!!! ja myös laitonta joissain maissa... eli kaikilla kulttuureilla on omat huumeensa täällä se on tällähetkellä kofeiini, topakkos eli nikotiini ja viinattori...

Mut älkää ihmiset ikinä unohtako et kyllähän se viinaki on huume liuotin... eiks jee... mut se on vaa laillista... eli tekeekö valtio laillista huumebisnestä... mut suurin osa ei vaan ikinä tajuu kyseenalastaa tota.... kiits.

Mut kyl mä dokaan. *jiihaa* Eihä siin kohtuuskäytös oo mitää vikaa... mä oon ainaki sen verran kummallinen et tyttöjen pitää olla kännissä ennen ku ne tajuu et oon mukava...