2,281 posts, 115 pages, 1,096,422 views
LaaLaa entertainment:
Toisaalta olisihan se tosi mukavaa jouluaattona kaivaa suvun yhteinen bongi kaapista. Aterian päälle jumia lattialla, keskustella vaarin kanssa valkoisen majakan saaresta ja sen kahdesta valtavasta pingviinistä ja hihittää kuuraparralle joka vaikuttaa tänä jouluna jotenkin niin kamalan hauskalta ja psykoottiselta. Mummot, äitit ja kaikki.
Tres:
Mä oon aiemminki jo tässä topikissa
ihmetelly tällasia visioita, joissa yht'
äkkiä äidit ja mummot ja bussikuskit
ja naapurin koirat ja äidinkielenopettajat
heittäis kaikki aiemmat ennakkoluulonsa/
arvonsa/itsehillintänsä/työmoraalinsa
nurkkaan VAIN sen takia että kannabis
laillistettais
Oliwer:
Ei tarvi laillistaa. Jo nyt luuserit rattijuopot työllistää ja satuttaa liikenteessä! Jos sinne lisätään vielä pilvenpolttajat, minä myyn auton pois..Vai säilyiskö nollatoleranssi silti myös pilven osalta liikenteessä, vai olisko tietty määrä, esim 3 jointtii viel ok, jne.. Vois olla vaikee valvoa..
*Pepper*
olen joskus muutama kuukaus sitten vastannut tänne et ei todellakaan pitäis laillistaa... mut nyt on hommat toisin. öö en oo enää sauhuu vastaan kun tiiän vähän millaista se on.
siinä ei ole mitään pahaa kunhan vaan muistaa pitää järjen siinnä poltellessa. eli ettei sentään mee joka päiväiseksi touhuksi.
kiinnostus voisi kyllä pysyä mutta olisikos siinnä enää mitään hohtoa??
*Pepper*
olen joskus muutama kuukaus sitten vastannut tänne et ei todellakaan pitäis laillistaa... mut nyt on hommat toisin. öö en oo enää sauhuu vastaan kun tiiän vähän millaista se on.