2,281 posts, 115 pages, 1,096,537 views
Damien:
Treenaatko quotaamista vai muuten vaan ääneen ihmettelet?
Kolera:
---
Damien:
Treenaatko quotaamista vai muuten vaan ääneen ihmettelet?
---
Ehkäpä se treenaa sitä että sais sut ymmärtämään että tontsis sanoi tuon "alkoli ja kannabis eroaa..." ja jos se oli ihan tarkoituksellinen niin sit mäkin olen ihan hukassa mitä se sun quote ja höpinäs aikasemmin meinas.
shAderNa:
Ei marihuanaa tulla varmaa koskaa suomes laillistaa, ainoostaa jos eu:n lakipykälii tulee muutoksii, muuten vaikee uskoo ett mä meen ikinä ostaa kiskalt askin jointteja tai pussin budii.
linnu:
Siitä voitais tehdä joku naisten sellainen luontaistuote mitä nyt jo apteekeissa myydään "himojen herättämiseksi"
Kuulemani mukaa kunnon kukkapaukut tekee osan naisista kiimasimmiksi ku koirat.
Cloud:
Itse olen kyllä myöskin sitä mieltä etten toivo Baarityöntekiänä Kannabiksen laillistamista jo passiivisen polttamisen takia. Ei ole kiva ajatus että duuni yön puolessavälissä rupeaa itse olemaan täysin sekaisin jostain marista. Siinä vois olla jo hiukan vaikeaa tehdä töitä kunnolla.
Tontsis:
---
Jammailija:
Oikeesti? Ai että esim. astmaatikko vois pajautella ihan ilman harmeja?
---
En ole lääkäri enkä tutkija, mutta sen verran mitä olen aiheesta lukenut, niin olen tähän käsitykseen tullut. Tässä eräs artikkeli: http://www.vihreetpantterit.org/old/body_laakkeena_mahdollisuudet.htm
Progress:
sanoisin, että ei kokonaan. Eli ei KAIKKIA kannabistuotteita, vaan osa...Esim. marin laillistamisen tietyis rajois hyväksyisin...Mut on vaikea sanoa, mitä siitä seuraisi..Ja kun emme tiedä vielä, miten esm. THC vaikuttaa ihmisessä pitemmällä aikaväliillä..Siis tarkoitan tässä nimenomaan sellaista käyttöä, joka ei ole säännöllistä ja ongelmallista. Oma uskoni on, että kyllä pienikin määrä pitemmällä aikavälillä saattaa vaikuttaa. Ei välttämättä nyt, vaan myöhemmin. Monissa tutkimuksissa on sanottu ja puhuttu, kuinka cannabis olisi "vaarallista" vasta säännöllisesti käytettynä. Eli kuulemma THC:n poistuminen elimistöstä kestää n. 6vkoa. Jos ennen sitä vetää lisää, se "saattaa" alkaa kertymään elimistöön. Vai mitä on muut miieltä?
Siis vaikuttaahan alkoholi aivoihin ja tuhoaa aivosoluja, mutta se kuulemma tuhoaa niitä tasaisesti. Kun taas Cannabis vaikuttaa lähinnä otsalohkoon. Ja kun kyseessä on rasvaliukoinen aine, sen poistuminen elimstöstä kestää juuri siksi kauemmin...
mutta, pointtini oli, että EI kokonaan.
phanatic:
---
Progress:
sanoisin, että ei kokonaan. Eli ei KAIKKIA kannabistuotteita, vaan osa...Esim. marin laillistamisen tietyis rajois hyväksyisin...Mut on vaikea sanoa, mitä siitä seuraisi..Ja kun emme tiedä vielä, miten esm. THC vaikuttaa ihmisessä pitemmällä aikaväliillä..Siis tarkoitan tässä nimenomaan sellaista käyttöä, joka ei ole säännöllistä ja ongelmallista. Oma uskoni on, että kyllä pienikin määrä pitemmällä aikavälillä saattaa vaikuttaa. Ei välttämättä nyt, vaan myöhemmin. Monissa tutkimuksissa on sanottu ja puhuttu, kuinka cannabis olisi "vaarallista" vasta säännöllisesti käytettynä. Eli kuulemma THC:n poistuminen elimistöstä kestää n. 6vkoa. Jos ennen sitä vetää lisää, se "saattaa" alkaa kertymään elimistöön. Vai mitä on muut miieltä?
Siis vaikuttaahan alkoholi aivoihin ja tuhoaa aivosoluja, mutta se kuulemma tuhoaa niitä tasaisesti. Kun taas Cannabis vaikuttaa lähinnä otsalohkoon. Ja kun kyseessä on rasvaliukoinen aine, sen poistuminen elimstöstä kestää juuri siksi kauemmin...
mutta, pointtini oli, että EI kokonaan.
---
THC ei varastoidu minnekään, vaan sen ei-psykoaktiiviset hajoamistuotteet. Ja kyllähän kannabiksen pitkäaikaisesta käytöstä on tutkimuksia, etsipä netistä. Tuntuuko sinusta turvalliselta juoda liuotinta, koska se "tuhoaa tasaisesti aivoja"?