1,205 posts, 61 pages, 634,039 views
Hyzenthlay, 1.2.2008 23:33:
---
Snaggo, 1.2.2008 22:09:
Pienet tupakka-askit kielletään
Mun mielestä varsin perseestä. Järjetöntä jopa.
---
toihan vaan edistää tupakointia, ei vähennä
MiMoSa, 29.2.2008 14:16:
Oon ollut polttamatta nyt 1v2kk ja parina viime yönä oon nähnyt sellasta unta, missä oon polttanut muutamia röökejä, baarissa ja ihan selvinpäin muuten vaan, eikä se oo mua siinä unessa ees yhtään haitannut. Toivottavasti noi ei oo mitään enneunia, koska hereillä ollessa ei kyllä tee tippaakaan mieli röökiä ja toivon, että ei ikinä enää sellasta tilannetta eteen tuukaan. Aika omituinen olo ollut aamuisin, kun on tajunnut, mitä unta on nähnyt. Se on tuntunut jotenkin niin todelta, maistanut sen maun ja kaikki. Hyi*dissaa*
REivaaja, 13.4.2008 12:54:
Vai oletko lakossa? Se jää nähtäväksi. Noi lääkkeet aiheuttaa lukemattomia sivuoireita joiden takia ei voi suositella edes paatuneelle karvaperse ketjunikotinistille jonka räkä on mustaa viinikumia.
Dokaamiselle saa sanoa heihei tai kavereille vaihtoehtoisesti. Dilemmaa kerrakseen hmm...
En ole kokeillut itse. WHO laittaa jonkin aikarajan koska muuten tilastoja ei olemahdollista tehdä. Kuitenkin tupakkaan on riippuvainen niin kauan kun laskee päiviä. Tupakan sivuvaikutukset on enemmänkin fyysisiä, eikä aiheuta masennusta, paranoiaa ja ei lähde muisti dokatessa. On kovin vastuutonta suositella jotain kaikille joka ei sovi läheskään kaikille. Tulee ikäviä tilastoja kun jengi ilman ymmärrystään sekoilee. Aika diplomaattisen neutraali kommentti. Haista syöpäkääryle!tiiplis, 13.4.2008 20:01:
---
REivaaja, 13.4.2008 12:54:
Vai oletko lakossa? Se jää nähtäväksi. Noi lääkkeet aiheuttaa lukemattomia sivuoireita joiden takia ei voi suositella edes paatuneelle karvaperse ketjunikotinistille jonka räkä on mustaa viinikumia.
Dokaamiselle saa sanoa heihei tai kavereille vaihtoehtoisesti. Dilemmaa kerrakseen hmm...
---
Toisille tulee pahat sivuoireet, toisille ei eli vaihtelee tosi paljon riippuen käyttäjästä. Kokeilemalla tietää, saattaa olla joillekin avuksi vaikkei sinulle ehkä ollutkaan. Mä en ole ko. lääkettä käyttänyt enkä kokeillut mutta jos siitä on jollekin apua niin hienoa. Ja tupakoinnillahan niitä sivuoireita ei olekaan
WHO:n mukaan muuten jokainen joka on ollut savuton alle vuoden luokitellaan vielä tupakoitsijaksi koska repsahduksia sattuu eniten juuri ekan vuoden aikana. Vaan eipä passaa herpaantua vielä useammankaan vuoden jälkeen...
Edit: eiku ei mitään
REivaaja, 13.4.2008 20:13:
---
... Tupakan sivuvaikutukset on enemmänkin fyysisiä, eikä aiheuta masennusta, paranoiaa ja ei lähde muisti dokatessa. On kovin vastuutonta suositella jotain kaikille joka ei sovi läheskään kaikille. Tulee ikäviä tilastoja kun jengi ilman ymmärrystään sekoilee. Aika diplomaattisen neutraali kommentti. Haista syöpäkääryle!