1,205 posts, 61 pages, 634,877 views
Unity(f):
Oih mun on pakko kirjoittaa...
Meidän pajalla nimittäi just tänään puhuttiin tästä...
Sielä saa käydä kerran tunnissa max. tupakalla no sit kun alettiin miettimään et siihen koko touhun kun lopetat työn ja meet ulos ja tuut takas ja taas aloitat työn niin menee vähintään 5-6min.
Sit meijän pajalla mietittii miten voisi kannustaa ihmisiä lopettamaan mut silti dissaamatta. Joten me päädyttiin seuravaan... Koska meijän pajaporukka on +tuntien perään kun koitamme tehhä noi joulun välipäivät sisään niin joka perjantai se joka on ollu koko viikon polttamatta yhtäkään tupakkaa paja-aikana niin saa 30 plussaa
Ja niin ekaa kertaa moneen vuoteen oon koittanu vähentää radikaalisesti... tänään on menny vain 2 tupakkaa ja se on vähän kun ajattelee et ennen meni parhaimillaan jopa 2 askia..
Mun fiilikset tällee kun on ollu ekaa päivää paljon vähemällä tupakilla nyt : pää on kipee, nukuttaa, on mukakamas aina nälkä (vaikka oikeesti ei oo) ja mä juon ihan sikana vettä.
MUT mä en luovuta.. mulle +30 minuuttia viikossa on paljon kun teen nin paljon muutenkin sisään et toi on niin hyvä plussa et huoh...
yusu:
Mä ajattelin, et lopetan intin jälkeen.
Blues:
---
Angelus:
kenes kanssa mä sitten rösöilen?
---
Yksinäsi *hahjust*