* Club SÄde * Nrg * 26.09.2003 26.9.2003 @ Helsinki

93 posts, 5 pages, 10,613 views

Howdy

#61 • • Howdy Oldie

infiana:
Kivat bileet vaik must tuntuu et vihamiehet kasvo *nyyh*. Piiska heilu kai liian lujaa ja jaoin pusuja vähän liian tiheään tahtiin... No täytyy ens kerralla koittaa rajottaa ja keskittyy siihen olennaiseen... eli BILETTÄMISEEN *pahis*

ANTEEKS KAIKILLE!!!*uuh**iihhih**blush*

Olitkohan se sinä punasissa kuteissa kun anto mulle raippaa takapuoleen niin et kihelmöi jonkin aikaa *nauru*

--
Käpy vailla vertaa

MaSari

#62 • • MaSari space jammer
Aiiiivan loistavat bileet! *hali* *sydän* *sydän*

Erityisen isot plussat keräs ainaki mun mielestä Fiercen setti *sydän* Tuttuja oli kiva nähä, vaikka suurin osa ajasta kuluikin siel tanssilattian puolella. Hiki valu vaan virtana ja siel oli ihan tajuttoman kuuma *kuuma* taisinpa saada jopa rasitusvamman tanssimalla, hihi.

Ainoon suuren miinuksen saa ne lukuisat känniääliöt, jotka onnistuneesti pilas mun ja mun kaverin loppuillan törmäilemällä tanssilattialla meihin *igor* *dissaa*

[muokattu 29.9.2003 12:03]

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

T-mu

#63 • • T-mu Läskimooses
kännissähän on just kivaa, ainakin jos on ihan vtun naula päässä*poks*

Niin... hyvät bileet oli munkin mielestä.*pihkassa*
Alek oli ihan *super*, samoin fierce maistui. Jengi näytti muutenkin viihtyvän.
Oma veto meni odotusten mukaan (cyclonen jälkeen lensin selälleni sinne valomiehen \”alueelle\” mut onneks kukaan ei tainnu huomata sitä) mut parhait keikkoja oli taas pitkästä aikaa.

kivaa oli.

Darraterveisin,
Teemu / cb

p.s. se en ollu minäkään kuka ne dekot hajotti
NextAce

#64 • • NextAce Alienated

infiana:
Kivat bileet vaik must tuntuu et vihamiehet kasvo *nyyh*. Piiska heilu kai liian lujaa ja jaoin pusuja vähän liian tiheään tahtiin... No täytyy ens kerralla koittaa rajottaa ja keskittyy siihen olennaiseen... eli BILETTÄMISEEN *pahis*

Ai sinäkö se piiskatyttö olitkin? Minäkin sain raippaa oikein kunnolla*hih* Varo vaan sirt ite ens kerralla*vink*

--
-Alienation-

-----

Dragonfly

#65 • • Dragonfly Mariarawr
siis ihan uskomaton meininki! *plur* mahtavaa.. alusta asti kiksu meno ja parani vaan iltaa myöten.. *sydän*säde*sydän*
-maria&anKSu
*hali*

--
Uguu~

Hyzenthlay

#66 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Mun osalta bileet oli kyllä melkosen perseestä. Alussa en varmaan tuntiin kyeenyt tanssimaan ollenkaan, ja heti kun pääsin vauhtiin (aika lopussa...), niin pitikin jo lähteä. Proteuskin soitti yllättävän latteaa tällä kertaa. Ei oikeasti tainnut koko bileiden aikana hymyä irrota kuin muutamaksi sekunniksi. Vois ehkä pitää taukoa noista säteistä vähäks aikaa, mutta ainakaan ens kerralla ei voi, kun on sentään lab 4 *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hyzenthlay

#67 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ai niin, ja se oli todella ärsyttävää, kun lattiat olivat joka puolelta ihan liemessä *hmph*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

MaSari

#68 • • MaSari space jammer

Hyzenthlay:
ai niin, ja se oli todella ärsyttävää, kun lattiat olivat joka puolelta ihan liemessä *hmph*

No toi on kyl totta *igor*

--

Borou

#69 • • Borou n00b

MaSari:
---
Hyzenthlay:

---

No toi on kyl totta *igor*

Mutta ei anneta pikkuasioiden häiritä *joo*
Avangion

#70 • • Avangion Punakardinaali
Oli ehdottomasti parhaat bileet pitkään aikaan! LISÄÄ!
Friik vs. Neon ja Alek Szahala oli kovinta tavaraa! Ylä kerrassa ei paljoa viitsinyt viihtyä, kun siellä oli aivan turhaa musiikkia. *hih* Alhaalla taas ei paikallaan pysynyt!

TeMpPu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

MaSari

#71 • • MaSari space jammer

infiana:

Ai sä olit se piiskanainen *pahis* Sä vissii piiskautit mun kaveria, eikä se ollu moksiskaa, siis ei todellakaa ottanu itteensä *hymy* Hihi, joo jatka vaa samaa rataa, sanon mä *pahis*

--

Mikcore

#72 • • Mikcore Eternity has passed
Kivaa oli.
Musiikki oli hyvää.
Kiitokset siitä jälleen esiintyjille (Fierce,Alek,Proteus,sekä Carbon Based) ja järjestäjille.
Valitettavasti osa jäi kuulematta/ näkemättä.

Proteuksen setin aikana ääni jostain syystä tai toisesta puuroutui Candymaniin asti,mut sit ääni saatiin kohdalleen.
Fierce soittii hyvää myös,mutta pikkusen meininki lässähti puolenvalin tienoilla.Onnex tämä oli vain muutaman biisin ajan.Fiercen Dj-kuulokkeet olivat omituisesti päässä.Näytti siltä välillä,kun hänellä olisi ollut lierihattu päässä *hymy*.

Alekin setti oli erinomaista kuunneltavaa,mutta ääni oli taas pikkusen liian hiljaisella alussa verrattuna edelliseen esiintyjään.SE jäi pikkusen vaivaamaan.

Carbon tietysti oli hyvä.Lähes kaikki biisit rokkas 10:llä.Kiinnostais kyl ostaa lisää niiden materiaalia vinyylinä,mut en oo saanu kaikkia biisejä haalittua...Mitäs niit sais?

Tähän loppuun tietysti kiitos seurasta Paulalle,Tressille,Blondielle,Jaakolle jne...

Seuraavaa sädettä odotellen.....*sydän*
Orfeus

#73 • • Orfeus

infiana:

Taisin mäki saada piiskasta yhes vaihees*pihkassa* Oli vaa senverta kiire sillo ettei ehtiny taaksee kattelee ja eipä se kyl muutenkaa häirinny, anto vaa lisää vauhtii*hali*
T-mu

#74 • • T-mu Läskimooses

Carbon tietysti oli hyvä.Lähes kaikki biisit rokkas 10:llä.Kiinnostais kyl ostaa lisää niiden materiaalia vinyylinä,mut en oo saanu kaikkia biisejä haalittua...Mitäs niit sais?

Vinyylimatskua on tulossa lisää nyt kuukausittain. Levyteollisuus on valitettavasti tässä tapauksessa jäljessä että vuosi sitten tehdyt biisit (mm. ultimateprotection, cyclone ym..)
on saanut kiitettävästi soittoaikaa vaikka ko. biisit julkaistaan vasta loppuvuodesta.
Seuraava julkaisu Charmed Dreams pitäisi olla kaupoissa lokakuun aikana.

ilmoittelua julkaisuajankohdista löytyy:
www.carbonbased.info
www.electronicaexposed.co.uk
www.finrg.com

t: Teemu / cb

p.s: Hienoa jos maistui*vink*

edit: paska hymiö

[muokattu 29.9.2003 16:59]
Lumpy

#75 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg

infiana:

Auts!!!! Perse on vielki kipee.*nuha*
Lumpy

#76 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg

T-mu:
cyclonen jälkeen lensin selälleni sinne valomiehen ”alueelle” mut onneks kukaan ei tainnu huomata sitä

Heh.*hahjust*

[muokattu 29.9.2003 17:56]
DJioni

#77 • • DJioni
Kiitoksia mahtavasta palautteesta!!!!*nauru*
Pahoittelemme että jouduimme laskemaan äänentasoa Proteuksen aloittaessa soittamaan.
Lab-4:ssa nähdään!!!
*vink*
-Säde-pojat*pahis**pahis**pahis**pahis**pahis*

--
* SÄDE *

illusion

#78 • • illusion team-sauna :D
Lab-4:ssa nähdään!!!
*vink*
-Säde-pojat*pahis**pahis**pahis**pahis**pahis*
[/quote]

VARMASTI NÄHDÄÄN!*hali*
*pihkassa* S *pihkassa* Ä *pihkassa* D *pihkassa* E *pihkassa*
anqqa

#79 • • anqqa tirehtööri

DJioni:
Pahoittelemme että jouduimme laskemaan äänentasoa Proteuksen aloittaessa soittamaan.

ai.. mun mielestä toi setti oli about ainoa minkä pysty kuuntelee ilman että korvia särki :D pitää muistaa tulpat ens kerralla kyllä.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

#80 • • Cera Guest

infiana:..Piiska heilu kai liian lujaa ja.. vähän liian tiheään tahtiin...

Ahaa sä olet se joka melkein.. hermostutti sen järjestysmiehen kun läiskit sitäkin siinä ohimennen..?
Kai se oli ihan kuulia? :P

Ei mul muuta. jäi vaan mieleen.