* Club SÄde * Nrg * 26.09.2003 26.9.2003 @ Helsinki

93 posts, 5 pages, 10,865 views

#81 • • ScriptoZe Guest
*piis*

Hyvät bileet, loistava kokonaisuus. Kiitoksia pojat!

Érikoiskehut Carbonille, omassa suuntauksessa olette parhaat, imho. *joo*
Enemmän Cyclonen tyyppisiä välähdyksiä!

*ankka*
#82 • • pipa Guest
Kivaa oli...*sydän* Ehkä liikaa alkoholia...*hih*
#83 • • reivaaja Guest

infiana:
Kivat bileet vaik must tuntuu et vihamiehet kasvo *nyyh*. Piiska heilu kai liian lujaa ja jaoin pusuja vähän liian tiheään tahtiin... No täytyy ens kerralla koittaa rajottaa ja keskittyy siihen olennaiseen... eli BILETTÄMISEEN *pahis*

ANTEEKS KAIKILLE!!!*uuh**iihhih**blush*

ei haittaa! sait ainaki performanssillas muhun lisää eloo siin aulas.
#84 • • reivaaja Guest

MaSari:
Aiiiivan loistavat bileet! *hali* *sydän* *sydän*

Erityisen isot plussat keräs ainaki mun mielestä Fiercen setti *sydän* Tuttuja oli kiva nähä, vaikka suurin osa ajasta kuluikin siel tanssilattian puolella. Hiki valu vaan virtana ja siel oli ihan tajuttoman kuuma *kuuma* taisinpa saada jopa rasitusvamman tanssimalla, hihi.

Ainoon suuren miinuksen saa ne lukuisat känniääliöt, jotka onnistuneesti pilas mun ja mun kaverin loppuillan törmäilemällä tanssilattialla meihin *igor* *dissaa*

[muokattu 29.9.2003 12:03]

tsorry jos mä olin yks niist. en ollu kännissä mutta niin fileis et ei tullu ees pidettyy silmii auki
sasu

#85 • • sasu

MaSari:

Ainoon suuren miinuksen saa ne lukuisat känniääliöt, jotka onnistuneesti pilas mun ja mun kaverin loppuillan törmäilemällä tanssilattialla meihin *igor* *dissaa*

Mua häiritisi kans sama asia *justjoo*
Kännissä saa mun puolesta olla, mut sit ku toisen ihmisen tanssimista häiritään niin sit alkaa v***taa *hmph*

--
- Silmäsi ymmärtävät minua, ne eivät
katso sormeani kun osoitan kuuta -

Proteus

#86 • • Proteus
Moi kaikki!!*nauru*

Äänentoistoa parannetaan laadullisesti LAB-4 -bileissä jotta settien äänentasot pysyvät mahdollisimman samoina. Kiitokset kaikille mukana olleille (paitsi decon ja uv-valon rikkojalle) ja erityiskiitokset NRG-paitaisille kavereille jotka lämmittivät vanhaa nrg-sydäntä.*vink*

-Säde-pojat*pahis**pahis**pahis**pahis**pahis*
lohikarme

#87 • • lohikarme RitariVittupää
HEEE!!!! MAHTAVAA!!! Kiitos taas kaikille kivasta illasta =) Mukavaa oli tutustua paremmin immeisiin.. ja Foxmagonille erityiskiitos KIKSUKORVISTA *sydän* *plur* *enkeli*

--
Qualis artifex pereo

itis

#88 • • itis Morning Star
Olipas jees bileet tosiaan, ihan oli sarvipäällä kotoisat oltavat *pahis*

Infiana ansaitsee mitalin piiskan omistamisesta, ei sitä tarvi pahoitella. Tosin huomioitakoon läpsäisyn kovuus tiettyjen hikeentyneiden kohdalla ensi kerralla *nauru*

Mut Säde *pahis**pahis**pahis**plur*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

TwisteD

#89 • • TwisteD
Taas kerran hyvät Säteen pippalot *sydän* Harmi vain, et tuli nautittua liikaa alkoholia, eikä muista ihan kirkkaasti kaikkia asioita...
karinich

#90 • • karinich
Oli tosi hyvät bileet*plur**plur**plur*.
gabber

#91 • • gabber
KYLLÄ!!!!*pahis*

--
---hapetus gabetus---

liikkuva muna

#92 • • liikkuva muna an egg on the move
Oli hyvät bileeeeet. Carbonit ja Fierce toimi ainakin tänne suuntaan varsin tehokkaasti *sydän**sydän* .. Kiitokset kaikille! *hali*