* Club SÄde * Nrg * 26.09.2003 26.9.2003 @ Helsinki

93 posts, 5 pages, 10,809 views

Kanifarmari

#41 • • Kanifarmari
oli ihan hauskaaq, vaikka danssailusta ei tullu yhtään mitään, koska hame oli paska ja toppi ei pysyny päällä, sekä vitun huonot kengät. meitsi veti taas sit tyylikkäästi ilman kenkii... anteeksi kaikille, jos tönin tai ärsytin. liian kova humala taas vaihteesta... :(
bansq

#42 • • bansq leftfield winger.
joku känniääliö kävi vielä rikkomassa dekoja roikkumalla niissä, sekä yhen lampun siitä edestä... eiei tollasia heilumaan sinne, kädet oli _vähän_ naarmuilla kun niitä lasinbiittejä keräili pyörimästä sieltä *dissaa*

--
plip goes on.

Orfeus

Borou

#44 • • Borou n00b

Orfeus:
Muutama amatöörimainen kuva:
http://www.kotiposti.net/melli/sade/sade.htm

Ihan hyviä kuviahan nuo, itsekin eksynyt Wrangler-paitani kanssa parin kuvan taka-alalle *plur*

Mutta oli kyllä oikeen hyvät pippalot, harmi että pääsin saapumaan paikalle vasta tuossa Fiercen setin loppuvaiheessa *pupu*

[muokattu 28.9.2003 12:49]
Jii-75

#45 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
Hyvät bileet , mutta sen siitä saa kun musa on loistavaa ja paikalla on paljon ihania ihmisiä:) lisää lisää;) *wirn* ja taas jouduitte kestää mun häröilyy*wirn* ja lupaan jatkaa samalla linajlla tulevaisuudessakin *wirn* *pahis*

--
dodiih

#46 • • ikj Guest
Olipas ihanaa häröillä oikeen kunnolla! *plur* fiercen setti uppos parhaiten! myös alekin.
Kiitti itis ja infiana etkoilu seurasta! Vesipyssyt oli todella jees! terkkuja sille tytölle jolla oli paljon isompia ja hienompi vesipyssy kun mulla*pelle* oli ihanaa leikkii kaikkien kans!
kunnon jatkoja ois todella kaivannut! jäi todella kesken.
Ja nyt oottamaan ens viikkonloppuu, kallista tulee olemaan*eiei*
display23

#48 • • display23
ui siistii..meijän N.R.G paidat loistaa aina välil tuol videoiden taustal!

[muokattu 28.9.2003 15:25]
Kanifarmari

#49 • • Kanifarmari

bansq:
joku känniääliö kävi vielä rikkomassa dekoja roikkumalla niissä, sekä yhen lampun siitä edestä... eiei tollasia heilumaan sinne, kädet oli _vähän_ naarmuilla kun niitä lasinbiittejä keräili pyörimästä sieltä *dissaa*

se en kyllä ollut minä!!
bansq

#50 • • bansq leftfield winger.

Energizer:
---
bansq:

---

se en kyllä ollut minä!!

et niin, miespuolinen sellanen (tällä kertaa) *hymy*
lähti säteen E pois... oltiin sit SÄD-pileis *hahjust*

--
plip goes on.

Lumpy

#51 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg
Bleet oli loistavat. Valitettavasti en pässyt kunnon fiilikseen vasta kuin aleksin setin aikana. ISO Kiitos siitä Aleksi.*sydän**sydän**sydän*
Erityisesti mieleen painui myös Fiercen setti. Wuah!!*nauru*
Oma setti.... noh.. (Biisit oon itse kuullu aivan liian monta kertaa)*vink*

Mutta pitteepi katsoa mitä seuraavissa Säteissä tapahtuu.*pahis**pahis**pahis*
katai

#52 • • katai

mokkeri:

musiikkia en viitti kommentoida, paitsi että tuli sitä jonkun aikaa pompittua..tuloksena kaks suonen vetoa yöllä tai no aamulla oikeassa pohkeessa, au*uuh*
*plur*

Kumpi oli pahempaa, suonenvedot vai se että jouduit tyttöjen nipistelyn kohteeksi?*pahis*

--
Rakentavaa vastaanpanemista kiinteästä otteesta.

moksu

#53 • • moksu [Dimension]

katai:
---
mokkeri:

musiikkia en viitti kommentoida, paitsi että tuli sitä jonkun aikaa pompittua..tuloksena kaks suonen vetoa yöllä tai no aamulla oikeassa pohkeessa, au*uuh*
*plur*

---

Kumpi oli pahempaa, suonenvedot vai se että jouduit tyttöjen nipistelyn kohteeksi?*pahis*

*nauru* kyll mä nyt paljon mielummin heräisin siihen että kauniit tytöt nipistelis mua kuin tohon suonenvetoon*vink**iloinen*
sitäpaitsi voin nipistelllä sit takasin...*pahis* *super**sydän*
Late

#54 • • Late team Lasse
Grrrrr... mun viesti hävis jonnekkin.. *hmph* Ja ei jaksa kirjottaa kaikkea uudestaankaan...*nukkuu*

No siis kivaa oli ja sekä musa että seura oli hyvää.
Musan osalta etenkin alex ja carbon based maistui..*joo*

[muokattu 28.9.2003 21:22]
sasu

#55 • • sasu
Mahtaaks kukaan tietää mikä oli se vika biisi, jonka Carbon Based soitti? *täh*
Se vei melkein jalat alta! *plur*

--
- Silmäsi ymmärtävät minua, ne eivät
katso sormeani kun osoitan kuuta -

Lumpy

#56 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg

sasu:
Mahtaaks kukaan tietää mikä oli se vika biisi, jonka Carbon Based soitti? *täh*
Se vei melkein jalat alta! *plur*

'Anger Ball'
illusion

#57 • • illusion team-sauna :D
Kiitokset SÄTEELLE*pihkassa* jälleenkerran!
Oli kivaa, musa hyvää, ja tuttuja toosi paljon*hali*
Illan ainut miinus oli se sekopää, joka alko riehuu siel laval*uuh*

Ensi kerralla lisää*hymy*

S*sydän* L*hali*
Ä*sydän* A*hali*
D*sydän* B*hali*
E*sydän* 4*hali*
Yonna

#58 • • Yonna
Loistavat bileet täytyy sanoa!*plur*
#59 • • infiana Guest
Kivat bileet vaik must tuntuu et vihamiehet kasvo *nyyh*. Piiska heilu kai liian lujaa ja jaoin pusuja vähän liian tiheään tahtiin... No täytyy ens kerralla koittaa rajottaa ja keskittyy siihen olennaiseen... eli BILETTÄMISEEN *pahis*

ANTEEKS KAIKILLE!!!*uuh**iihhih**blush*
Optik

#60 • • Optik Piikkisika/Outopallo

infiana:
Kivat bileet vaik must tuntuu et vihamiehet kasvo *nyyh*. Piiska heilu kai liian lujaa ja jaoin pusuja vähän liian tiheään tahtiin... No täytyy ens kerralla koittaa rajottaa ja keskittyy siihen olennaiseen... eli BILETTÄMISEEN *pahis*

ANTEEKS KAIKILLE!!!*uuh**iihhih**blush*

Heh.. minä en valita kyllä yhtään *hih**sydän**hali*

Please, can I have another? *pahis*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.