tinkle:
Ne ihmiset jotka olivat siellä auttamassa kamojen roudaamisessa, dekojen tekemisessä jne, OVAT ENTROPY, tämä oli meidän kaikkien yhteinen projekti, eikä meillä ole tapana syyttää ainoastan niitä kahta ihmistä jotka olivat näennäisessä päävastuussa.
Jep, kyllä se on tiedossa.
Luettuani tekstisi en voi muuta kuin olla todella vihainen siitä että voit olla noin ajattelematon ja taustoja tietämättä haukkua tuntemattomia ihmisiä tuolla tavalla. Melkeinpä jokainen kohta mitä tuossa tekstissäsi dissasit ja väitit Entropynm vastuullisten ihmisten mokaksi omilla päätelmilläsi, meni erilailla kuin luulit.
Hieman vääristäen olet lukenut kirjoituksiani, nytpä itseasiassa kirjoituksen jälkeen vähän omituinen vaikutelma - hieman karrikoidusti vääristäen samalla tavalla, kun minunkin postausta:
Ihmettelen, että saitte edes tämänluokan bileet kasaan järjestössä missä on paljon jäseniä jossa jolla ei ole, kuin muutamilla näennäisessä vastuussa. Aivan, kun teillä vähän jokainen sopii kamojen tilauksia joista kummiskaan kukaan ei ole vastuussa tai hoitamassa loppuun asti. Jos näin on ollut niin onnea onnituineista bileistä sillä olisin odottanut, että moni muukin asia olisi mennyt pieleen. Jos saisin opastaa niin jatkossa ehkä kannattaisi muuttaa toimintamallianne hieman missä on jokaisessa päävastuu mies joka myös hoitaa hommansa - en ole nähnyt ainuttakaan yritystä joka voisi tuolla kirjoittamallasi laumatyylillä pärjätä tuottavasti. Kirjoitin aikasemmin, että juuri kristilliset järjestöt ovat surkuhupaisin esimerkki, missä jokainen tai kukaan ei ole vastuussa mistään missä jokainen tekee vähän mitä tahtoo oli ammattitaitoa tai ei, kun kukaan ei ole vastuussa rahoista ja rahaakin tulee kannattajilta ilmaisiksi. Tosin onneks nyt on viimeaikoina toikin homma muuttunu fiksummiksi, kun kirkot ja muut kristiliset järjestöt painii vakavissa talousongelmissa, kun ihmiset on KYLLÄSTYNEITÄ tapahtuneeseen ja saatuun tulokseen rahoillensa et eivät halua antaa samalla tavalla lahjoituksia. Liian paljon oma kohtaista kokemusta tästä asiasta ja en nyt halua dissata niin kristillisiä, kuin muitakin vapaaehtois järjestöjä vaan minusta nämä kaikki on todella hienoa, että ihmiset tekevät asioita ilmaiseksi / talkoovoimin mutta minusta aina loppujen lopuksi olisi syytä kaikesta huolimatta järjestöjen käyttää normaalia liikeajattelua oli sitten voittoa tavoitteleva yritys tai ilmaiseksi / talkoo voimin toimiva järjestö nykymaailmassa. Ikävää se on, mutta olennainen osa nykyistä yhteiskuntaa.
Ensinmäisessä postauksessa olin osittain väärässä sillä en tiennyt tarkemmin tapahtumien tarkkaa kulkua vaan lähdin olettamuksesta liikkeelle joita sitten myöhemmin korjailtiin enkä myöskään omasta mielestäni provosoinut tahallani ketään entropyn jäsentä tai järjestöä vaan minusta tässä käydyt on ollut minulle ainakin hyvin valaisevia. Pahoillani olen jos joitakuita olen tässä loukannut joka nyt ei ollut mikään alkuperäinen idea. Tunnen itse monia entropy ihmisiä ja heidän työ oli se itse kokonaisuutena sitten onnistunu tai vähemmän onnistunu silti kunnioitettavaa ja hienoa.