Syksy? In vai out??

335 posts, 17 pages, 94,440 views

mushi

#141 • • mushi laura
kaikki muut paitsi kesä on eniten perseestä ikinä.
lostgone

#142 • • lostgone
Syksy on ainoa oikea vuodenaika. Kaikki kuolee. on pimeää ja näkee viimeinkin tähdet schaissekesän jälkeen..*hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

K

#143 • • K
Syksy on mitä tervetulleinta vaihtelua kesän jälkeen. Parasta juuri nyt.
Sparkling

#144 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Niin OUT kuin vaan mahdollista. Hajottaa jo valmiiks, en hyväksy että se tulee. EIIIIH! *grr**nyyh*

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

Piina

#146 • • Piina
Syksy itsessään on hieman out kaikkine sateineen ja koleine ilmoineen mutta sitä seuraa aivan ihana talvi *jiihaa*

--
who knows...

#147 • • Marianne Guest
mä oon nykyään alkanu tykkäilee syksystä vaikka aiemmin ajattelin
sitä masentavana jaksona*hymy*
Pätkis

#148 • • Pätkis Pikkis
Melko in. Saa viimeinkin pukea päälleen ilman että tulee kuuma, villapaidat ja lämpimät sukat rokkaa *sydän*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

rZi

#149 • • rZi 42
Eiköhän tää kesäkuussa alkanut "Syksy" sais jo pikkuhiljaa loppuu ja tulis ne lumet, jotka vois kyl sulaa jo tammikuussa.
Synttärit on jees ja rahantulon huima lisääntyminen kans. Siinäpä kaks hyvää juttuu syksystä, kolmas vois olla vaik koulun alku.
Kyllä täs kaipaa opiskeluu kun ei kolmeen vuoteen oo mitään järkevää tehnyt...HEI! Ei tää syksy niin paha loppujen lopuks ookkaan, siis kun alkaa availee kaikkii juttuja mitä tapahtuu. Pimeys ja vesisade on kyl iso miinus...
Syksy on pikkasen enemmän in kuin out.
MaSari

#150 • • MaSari space jammer
Tänä vuonna tyksin.. tyksin kovasti.. *sydän* Ihana hämärä ja koleus ja luonnon kauneus. Tällasen paskan kesäsään jälkeen toivoo niin kovasti että tulis nyt ees kunnon syksy *sydän*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

#151 • • *Mirri* Guest
Syksy on kaunista aikaa, mut sit taas toisaalta se tarkottaa sitä, et kesä on ohi ja alkaa pimeys ja kylmyys ja kaikki... Ota tästä sitte selvää..
sapeli

#152 • • sapeli jokukukamikä?

lostgone:
Syksy on ainoa oikea vuodenaika. Kaikki kuolee.

Ei, vaan kaikki (tai ainakin melkein kaikki) menee vain nukkumaan uneksimaan seuraavasta kesästä... *yingyang*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Lin

#153 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia
Syksy on ehdottomasti out! Syksyllä iskee masennus, lisäksi väsyttää koko ajan (vaikka sitä kuinka nukkuisi), flunssaepidemia leviää, ulkona on kylmä, illat pimenee liian nopeasti ja mitäs vielä...
Hmm... tietoisuus siitä, että kohta saadaan ”nauttia” pakkasista...
*eiei* *uuh* *eiei*

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

discopöllö

#154 • • discopöllö Bijou
OUT! Vettä synkkää... väsyttää.. Mä olen hyvin kaukana näiden daywalkereiden maailmankatsomuksesta - syksy on kivaa kun kaikki kuolee, pah mitä synkistelyä. *igor*

--
The elegant Bijou enjoys her friends, ribbons and jewels. With her refined and delicate nature, she is the Ham-Ham sweetheart.

styrOx

#155 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
NIIN OUT ku voi olla, vettä, paskaa ja kylmäää...*eiei*

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

Mellu-

#156 • • Mellu-
OUT

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Bio

#157 • • Bio The Bullies / Pinky

haedy:
Ainoo hyvä puoli on se, että mulla on siloin synttärit*iloinen*
Kaikki samaa mieltä??*justjoo*

mä ainakin oon.. synttäri TJ 6!
UnityF

#158 • • UnityF joo just se
*sydän*IN*sydän*

Syksy..
Tämä ihana vuodena aika jossa minä herään eloon...
Jaksan painaa enemmän kuin noraallisti töitä...
Tykkään olla ulkona kun tuulee ja lehtiä tippuu ylipäätänsä ruska- aika.. *sydän*
Öiset pikkumyrskyt kun sade hakkaa ikkunaan...
Aamun raikas tuoksu kun lähtee töihin..
ylipäätänsä sada ja tuuli... Luonto peseytyy..
Luonnon monivärinen kirjoo on jotain ihan uskomatonta.. niin kauniitä värejä.. niin tummia ihania öitä.. huoh.. *kuolaa*

mut kuten oon jo varmaan aikasemmin maininnu rakastan kaikkia vuodenaikoja.... *plur*
milessi

#159 • • milessi Jai
syksy on useimmiten ollu äärimmäisen hieno asia! vaikka muu menis päin helvettiä niin pidän siitä että illalla tulee sopivan aikaisin pimeää ja tulee helpommin lähdettyä lenkille.

--
josko sitä sitten tanssahtelemaan

#160 • • Kirsikka Guest
Mun mielestä syksy on kivaa aikaa. Tänä syksynä aloitin uuden koulun, joten edessä on hurjia opiskelijarientoja, uusia kavereita ja tietysti mukavaa(?) opiskelua. Ulkona on mukavampi olla kun ei ole niin kamalan kuuma. Ihanat värikkäät lehdet ja kirpeä syysilma... Mä tykkään :)