Eiköhän tää kesäkuussa alkanut "Syksy" sais jo pikkuhiljaa loppuu ja tulis ne lumet, jotka vois kyl sulaa jo tammikuussa.
Synttärit on jees ja rahantulon huima lisääntyminen kans. Siinäpä kaks hyvää juttuu syksystä, kolmas vois olla vaik koulun alku.
Kyllä täs kaipaa opiskeluu kun ei kolmeen vuoteen oo mitään järkevää tehnyt...HEI! Ei tää syksy niin paha loppujen lopuks ookkaan, siis kun alkaa availee kaikkii juttuja mitä tapahtuu. Pimeys ja vesisade on kyl iso miinus...
Syksy on pikkasen enemmän in kuin out.
Tänä vuonna tyksin.. tyksin kovasti.. Ihana hämärä ja koleus ja luonnon kauneus. Tällasen paskan kesäsään jälkeen toivoo niin kovasti että tulis nyt ees kunnon syksy
Syksy on ehdottomasti out! Syksyllä iskee masennus, lisäksi väsyttää koko ajan (vaikka sitä kuinka nukkuisi), flunssaepidemia leviää, ulkona on kylmä, illat pimenee liian nopeasti ja mitäs vielä...
Hmm... tietoisuus siitä, että kohta saadaan nauttia pakkasista...
OUT! Vettä synkkää... väsyttää.. Mä olen hyvin kaukana näiden daywalkereiden maailmankatsomuksesta - syksy on kivaa kun kaikki kuolee, pah mitä synkistelyä.
Syksy..
Tämä ihana vuodena aika jossa minä herään eloon...
Jaksan painaa enemmän kuin noraallisti töitä...
Tykkään olla ulkona kun tuulee ja lehtiä tippuu ylipäätänsä ruska- aika..
Öiset pikkumyrskyt kun sade hakkaa ikkunaan...
Aamun raikas tuoksu kun lähtee töihin..
ylipäätänsä sada ja tuuli... Luonto peseytyy..
Luonnon monivärinen kirjoo on jotain ihan uskomatonta.. niin kauniitä värejä.. niin tummia ihania öitä.. huoh..
mut kuten oon jo varmaan aikasemmin maininnu rakastan kaikkia vuodenaikoja....
syksy on useimmiten ollu äärimmäisen hieno asia! vaikka muu menis päin helvettiä niin pidän siitä että illalla tulee sopivan aikaisin pimeää ja tulee helpommin lähdettyä lenkille.
Mun mielestä syksy on kivaa aikaa. Tänä syksynä aloitin uuden koulun, joten edessä on hurjia opiskelijarientoja, uusia kavereita ja tietysti mukavaa(?) opiskelua. Ulkona on mukavampi olla kun ei ole niin kamalan kuuma. Ihanat värikkäät lehdet ja kirpeä syysilma... Mä tykkään :)