puntti & sali

1,909 posts, 96 pages, 1,055,405 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#141 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
luin kans jutun... ois voinu olla vähän laajempi.

siltä varalta, että yliopiston sali on heinäkuun kiinni (kuten muistan) pitäisi löytää joku sali. Eihän sitä nyt koko heinäkuuta treenaamatta voi olla *ding* citygym vois olla ihan varteenotettava vaihtoehto mutta vois vaihteeksi kokeilla muutakin. Uskaltaakohan mayor'sille mennä näin riukuna.. *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

(5) (3)

Posts: 265

#142 • • (5) (3) -no rest for the evil-
meil on tääl afrikas firman puolesta suht hyvä sali.. pari laitetta mitä oon suomes tottunu käytää puuttuu mut iha ok. ja lisäravinteet verottomana suomesta...

ja niitä sit tuleeki syötyy *joo*:

-protskuu ion92 purkki viikossa
-glutamiini
-kreatiini puryvaatti
-Animal pak vitskut
-pre workout aminohapot.
-maltoo palautumis juomaan
-cla
-omega rasvahapot

riboosi ja alfalinolihappo kokeiltu.

mut kylläpä vaan treeni kulkee kun on päässy keskittyy siihe kohta vuoden täyspainosesti, täällä kun on noi muut virikkeet hiukka vahissä ni tulee treenattuu 5kertaavko salil ja 4-5 tunnin aamulenkkii/vko...

salilla treenaaminen tekee todellaki hyvää myös henkisellepuolelle!

--
theworldismine

Avatar
#143 • • ALIEN Guest

aerasi:
Mä tykkään käydä töölön meikun ”välissä” olevassa töölön urheilu hallin salilla.. siellä sitte juostaan sellaset 45-55min ekaks.. mutta jotenkin en tykkää juosta ulkona.. *taputapu* miksiköhän? mutta nyt en ole pariin viikkoon käynyt kun pitää rahaa säästää lävistyksee^^ *hymy*



tuolla käy muuten aika paljon alkoholisteja. ainakin hajun mukaan, mitä haistoin usein pukuhuoneissa. ja isossa suihkuhuoneessa miehet katsovat varpaista silmiin ja pysähtyy aina munien kohdalla. ei kovin kivaa. salina aika pieni, mutta riittävä ainakin mun treeniin ja super plussa tulee kyllä uimahallista ;)
tommye

Posts: 35

#144 • • tommye
Mä voitin duunipaikan kautta puolen vuoden lipun Motivuksen VIP-Clubille joka sijaitsee autotalossa. Tää on niiiin juppia käydä siellä... mutta todellakin kelpaa. Puolen vuoden kortin arvo on 890 euroa joten ihan kiva voitto.

Laitteet säätyy itsestään mulle sopiviksi ja se muistaa mun sarjat kun ne on kerran niihin ohjelmoinut ja mullon sellainen avain jolla se tunnistaa mut. Sitten ne laitteet kertoo että mihin seuraavaksi jne.. Tosi upeat tilat ja sauna on loistava. Pyyhkeet ja pesuaineet tulee talon puolesta kuten myös kuulokkeet telkkareihin joita siellä on tosi paljon, joka juoksumatolla ja pyörällä omansa.

Saa nähdä viitsiikö enää tavalliselle salille kesäkuun jälkeen enää mennäkään kun tuo kortti umpeutuu *nauru*. On tullu kyllä otettua kaikki irti kortista ja oon pyrkinyt joka toinen päivä siellä käymään. Työntekijät muistaa nimeltä ja saa hyvää palvelua koko ajan.

Ainut ”huono” puoli siellä on että siellä saa juoda limsaa ilmaiseksi niin paljon kun haluaa ja eihän ne himourheilijat siellä juo kuin vettä ja minä köyhänä ihmisenä yritän litkiä siellä mahdollisimman paljon ettei tartte sit enää himaan ostaa *igor*.

--
God created man from dust, a man replied with sin and lust.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#145 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ei limuissa mitään pahaa ole, kun valitsee sokeritonta *piis*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hansu

Posts: 481

#146 • • Hansu
Hmm... Näitä juttuja kun lukee niin ei voi kuin hirvitellä karmean hintaisia kuukausi-, jäsen- ym. maksuja. En usko, että itsellä olisi varaa (tai edes mielenkiintoa) maksaa kuntoilusta tyyliin 40 / kk. Ymmärrän kyllä, että tuohon hintaan saa joissakin paikoissa kaikenlaista extraa ja lisäpalveluita. Itse olen enemmän kuin tyytyväinen ”oman” salini hintatasoon: opiskelijoilta ma-pe ennen klo 16 1 / kerta (=2h), muina aikoina 2 . Paikka on Liikuntamylly aivan Myllypuron metroaseman kupeessa, kotoa vain muutama minsa metrolla. En tiedä mitä tuo sali antaa ns. ”bodareille” (<-- huono nimike, sori), mutta kaltaiselleni kuntoilu- ja ylipäänsä liikuntauran alussa olevalle henkilölle tuo on hyvä paikka. Tarkoituksena on kasvattaa yleistä lihaskuntoa, jotta jaksaa paremmin ihan jokapäiväistä elämää, kauppakassien kantamista, raskaita työpäiviä jne., ja siihen löytyy Liikuntamyllystä paljon sopivia laitteita. Pidän siellä myös siitä, että paikka ei todellakaan ole mikään esiintymismesta, vaan ihmiset ovat tulleet sinne kuntoilemaan eivätkä näyttäytymään.Kuten sanottu, laitteita ainakin minun vaatimustasolleni löytyy paljon ja paikka on muutenkin mukavan väljä ja tilava. Käyn siellä yleensä aamupäivällä tai puolenpäivän aikaan, jolloin kuntoilemassa on vain muutama tyyppi, joten laitteisiin ei todellakaan tarvitse jonotella.
remotion

Posts: 5,283

#147 • • remotion nostatus guru

eve:
Olariumissa kävin muutama vuosi sitten, siellä oli ehkä kuitenki vähä liian ”'äijämeininki” mun makuun...*ding* se on kuitenki ihan makuasia..!



Sinne vaan takas, ihan paskahan se on mut, hei puoli ilmainen ja oisit about ainoo naispuolinen *iihhih* ( eli suomeksi, mahtuu olee pukukopeissa) Mulle on ainakin tullut sielläkin hiki monesti vaikka halvempi onkin.
Aidrian

Posts: 1,799

#148 • • Aidrian Furian Master
kertokaahan joku paljon maksaa sellaset rannetuet? siis ihan sellaset perusmallin tarroilla kiinnitettävät zydeemit.. rikoin toisen käden ranteeni hauiskäännössä pari viikkoo sitte ni vahingosta viisastuneena ajattelin et oliskoha aika hommata tuet että paikat kestää kasassa pikkasen paremmin*blush*tietty toinen keino olis vähentää kiloja raudasta, mut njääh..*nauru*
Jusuplussa

Posts: 1,292

#149 • • Jusuplussa UG-///

Dèja vu:
kertokaahan joku paljon maksaa sellaset rannetuet? siis ihan sellaset perusmallin tarroilla kiinnitettävät zydeemit.. rikoin toisen käden ranteeni hauiskäännössä pari viikkoo sitte ni vahingosta viisastuneena ajattelin et oliskoha aika hommata tuet että paikat kestää kasassa pikkasen paremmin*blush*tietty toinen keino olis vähentää kiloja raudasta, mut njääh..*nauru*



http://www.voimaharjoittelu.net/product_info.php/name/Metal-Black-Line-ranneside-24/cPath/25/products_id/249

kannattaa hoitaa noi vammat kerralla kuntoon, ettei käy niinq mulle, et kaikki opitaan vaikeimman kautta
Aidrian

Posts: 1,799

#150 • • Aidrian Furian Master
thänx*hymy* täytyy pistää tuet tilaukseen*joo* tää oli mun kohdalla eka kerta (saleillu ~3 vuotta) ku tuli joku tapaturma, mut erittäin epämiellyttävä kokemus*uuh*enkä oo kokonaan edes malttanu olla pois salilta, mut hauiksii ei oo em syystä voinu tehdä. Nyt pikkuhiljaa alottelee taas uudestaan.
Avatar
#151 • • ALIEN Guest

Avernian:
Hitto kun ei ole päässyt koko viikkoon salille tai treeneihin. Ärsyttää *igor* Koulu haittaa mun elämää :p



urheilun huono puoli on riippuvaisuus... se aiheuttaa suorastaan vitutusta, jos ei pääse käyttämään ylimääräistä energiaa.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#152 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
no olen kyllä huomannut, että osa laitteista on suunniteltu niin, että tällanen 160cm naikkonen pystyy just ja just käyttämään niitä. Onneksi vapaat painot on keksitty *iloinen*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#153 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Lene:
---
Hyzenthlay:
no olen kyllä huomannut, että osa laitteista on suunniteltu niin, että tällanen 160cm naikkonen pystyy just ja just käyttämään niitä. Onneksi vapaat painot on keksitty *iloinen*

---


Elikkäs vähän yli 150 cm:llä taitaa olla vähän hankalampaa edelleen. *igor* Ei ole taas reilua.



ei olekaan, mutta monessa tilanteessa vapaalla painolla voi treenata paremmin kuin laitteella. Esim. vaihdoin itse juuri pakarakoneen syvään kyykkyyn levytangon kanssa, ja kyllä oli taas pitkästä aikaa jalat kipeinä...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#154 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
yliopiston sali on kyllä tyhmä paikka. Aina kun luulee bonganneensa edes yhden tytön, jolla on vähän lihasta, se onkin poika *igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

ella_

Posts: 1,329

#155 • • ella_

Hyzenthlay:
yliopiston sali on kyllä tyhmä paikka. Aina kun luulee bonganneensa edes yhden tytön, jolla on vähän lihasta, se onkin poika *igor*



:DDDDDDD sokea :DDDDD

ja niin joo lisäisin vielä kysymyksen, että miksi naisten lihaksittomuus tekisi jostakin paikasta typerän?

[muokattu 8.5.2004 22:12]

--
Elementary, my dear.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#156 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
no niin... :/ ei siinä (paikassa) sinänsä mitään typerää ole, mutta olin jo menossa kyselemään että minkäslaista treeniä teet ja mitä ravinteita syöt kun on noin upeen leveet hartiat *nauru* onhan se vähän eri asia jos kyseessä on mies *hymy*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Keniro

Posts: 369

#157 • • Keniro
En o muuten koskaan käyny salilla... Enkä käy... Ja sen huomaa*poks*
Ozie

Posts: 1,389

#158 • • Ozie

Keniro:
En o muuten koskaan käyny salilla... Enkä käy... Ja sen huomaa*poks*


Otan osaaa, ehkä... mujt joo 2½kg/ 4kk mut vaihdoin vaan ruokavaliota enkä niin enää diettaaa
SikaihQ

Posts: 485

#159 • • SikaihQ faijas

Hyzenthlay:
no niin... :/ ei siinä (paikassa) sinänsä mitään typerää ole, mutta olin jo menossa kyselemään että minkäslaista treeniä teet ja mitä ravinteita syöt kun on noin upeen leveet hartiat *nauru* onhan se vähän eri asia jos kyseessä on mies *hymy*



Heheh kyllä kaveria vituttaisi jos olisit menny puhumaan ja sit olisit maininnut että luulit kaveria naiseksi... lol
Taitaisi salilla käynti loppua tai sitten toi antaisi vaan lisää motivaatiota.
(5) (3)

Posts: 265

#160 • • (5) (3) -no rest for the evil-
no eiks se niin mee et oot mitä syöt *hymy* kyllä se ravinto ja lisäravinteet näyttelee suurta osaa kehityksessä, oli sit tarkotuksena pudottaa painoa tai lisätä lihasta.

tänää voitin maastavedos oman joukkueenjohtajan (5 kilolla) *jiihaa* vähänkö joutuu kuittailee sil *juonittel*

--
theworldismine