Vaihdoin just nelijakoseen. Ajatelin kokeilla ja pari päivää on ainakin tuntunut hyvältä. aikasemmin oon vaan vaihdellu oman mielenmukaan, mutta kun oon käyny suht usein oon ehkä tehnyt liian usein tiettyja juttuja ilman levähdyksen mahollisuutta.
1,909 posts, 96 pages, 1,080,784 views
Replying to puntti & sali:
Jago, 26.3.2010 20:50:
Asia mikä on mietityttäny mua jonkin aikaa on, että onko parempi jättää sali käymättä jos on menossa illalla bilettämään? Kerkeekö elimistö korjaa itsensä vai aiheuttaako tuo vaan lisä vauriota?
Vaihdoin just nelijakoseen. Ajatelin kokeilla ja pari päivää on ainakin tuntunut hyvältä. aikasemmin oon vaan vaihdellu oman mielenmukaan, mutta kun oon käyny suht usein oon ehkä tehnyt liian usein tiettyja juttuja ilman levähdyksen mahollisuutta.
niomic, 26.3.2010 21:22:
---
Asia mikä on mietityttäny mua jonkin aikaa on, että onko parempi jättää sali käymättä jos on menossa illalla bilettämään? Kerkeekö elimistö korjaa itsensä vai aiheuttaako tuo vaan lisä vauriota?
---
Jos et dokaile ni eipä siinä kai isompaa ongelmaa ole? Riippuen tietenkin jonkin verran siitä et kuinka raskasta salia väännät ja käytätkö samoja lihaksia kunnolla bilettäessä (eli oikeastaan vaan tisseistä alaspäin ellet jotain käsilläseisontaa / breikkausta vedä bileis ;) Tanssiminen voi jopa tehdä ihan hyvää johonkin jalkatreeneistä palautumiseen, tosin en tiedä toimiiko tuo palauteliikunnan käsite niin hyvin noin jatkuvassa ja lopulta vähän rasittavassa salitoiminnassa.
Jago, 26.3.2010 21:47:
---
niomic, 26.3.2010 21:22:
---
---
Jos et dokaile ni eipä siinä kai isompaa ongelmaa ole? Riippuen tietenkin jonkin verran siitä et kuinka raskasta salia väännät ja käytätkö samoja lihaksia kunnolla bilettäessä (eli oikeastaan vaan tisseistä alaspäin ellet jotain käsilläseisontaa / breikkausta vedä bileis ;) Tanssiminen voi jopa tehdä ihan hyvää johonkin jalkatreeneistä palautumiseen, tosin en tiedä toimiiko tuo palauteliikunnan käsite niin hyvin noin jatkuvassa ja lopulta vähän rasittavassa salitoiminnassa.
---
No nimenomaan dokausmielessä ajattelin. Selvinpäinhän tamppaaminen katottais varmaan vaan aerobiseks treeniks
Ergilion, 8.4.2010 16:21:
siitä niin harjoittelemaan
http://xercisefactor.com/view_video.php?viewkey=5e7efeb46db8f10a7405
yusuplus, 8.4.2010 17:08:
---
Ergilion, 8.4.2010 16:21:
siitä niin harjoittelemaan
http://xercisefactor.com/view_video.php?viewkey=5e7efeb46db8f10a7405
---
Tuskimpa tolla liikkellä kovin massiivisia lihoja rakennetaan. Mut oli kuitenkin pakko kokeilla muutama toisto.
Dobs, 8.4.2010 17:34:
---
Eiköhän toi liike oikein tehtynä pese peck deckit yms. 100-0 ja niilläkin saa joo kivat tissilihakset rakenneltua.
yusuplus, 8.4.2010 17:44:
---
Dobs, 8.4.2010 17:34:
---
Eiköhän toi liike oikein tehtynä pese peck deckit yms. 100-0 ja niilläkin saa joo kivat tissilihakset rakenneltua.
---
No meillä taitaa olla vähän eri käsitys "kivoista tissilihaksista"
mikke, 8.4.2010 22:44:
Mä olen vähän miettiny että jos alottais salilla käymisen, lähinnä tosin vaan kiinteytymis, kunnonkohotus- ja painonpudotustarkoituksessa, massaa en oikeastaan haluais lisää. Minkälaisilla laitteilla tollasta harjottelua vois tehä ja onko se yleensäkään mahdollista ? Pitäiskö sitte ihan jutella asiansa osaavan personal trainerin tms. kanssa vaiko ?
mikke, 8.4.2010 22:44:
Mä olen vähän miettiny että jos alottais salilla käymisen, lähinnä tosin vaan kiinteytymis, kunnonkohotus- ja painonpudotustarkoituksessa, massaa en oikeastaan haluais lisää. Minkälaisilla laitteilla tollasta harjottelua vois tehä ja onko se yleensäkään mahdollista ? Pitäiskö sitte ihan jutella asiansa osaavan personal trainerin tms. kanssa vaiko ?
Dobs, 8.4.2010 22:41:
---
Paljon mahdollista. Tässä on mun mielestä "kivat"
KLIK
Mai, 9.4.2010 09:29:
---
---
No ei tiettykää. Must just paras reenata ennen uloslähtemistä kun tietää kuitenkin et seuraava päivä tulee lööbattua. Sillonhan tulisi 2 päivää taukoa reeneistä olettaen, ettet mene bileitä seuraavana päivänäkään salille. Toi mitään vaurioita aiheuta, riippuen toki siitä mikä tavoite. Mutta eniten "vaurioita" aiheuttaa se valvominen ja kovat kännit.
epicuros, 9.4.2010 10:04:
---
Mai, 9.4.2010 09:29:
---
---
No ei tiettykää. Must just paras reenata ennen uloslähtemistä kun tietää kuitenkin et seuraava päivä tulee lööbattua. Sillonhan tulisi 2 päivää taukoa reeneistä olettaen, ettet mene bileitä seuraavana päivänäkään salille. Toi mitään vaurioita aiheuta, riippuen toki siitä mikä tavoite. Mutta eniten "vaurioita" aiheuttaa se valvominen ja kovat kännit.
---
Mä yleensä pyrin ottaa juhlimisesta "kaiken irti", joten ihan suosiolla jätän juhlapäivänä treenit aika minimiin. Parin päivän tauko treeneistä ei aiheuta mitään ongelmia ja voihan sitä (ja kannattaakin) vetää pieni kävelylenkki sit seuraavana päivänä. Ei tulis mieleenkään vetää mitänä himo punttia ennen dokaus-iltaa (siis kunnon iltaa), mut ehkä mun itsetunto kestääkin moisen :D
Totta. Riippuu tietty tavoitteista,Mai, 9.4.2010 10:29:
Miksi en voisi juhlia kunnolla jos olen aikaisemmin samana päivänä tehnyt 50minuutin punttitreenin? En tajua.
Tosin kyllä munkin itsetunto kestää moisen ja vaikkapa usean viikon tauon, tossahan vaan joku juuri kyseli sitä kehityksen kannalta.