752 posts, 38 pages, 512,414 views
Avernian:
---
Ana-5000:
Kun vaihtaa pikavalikossa olevan threadin aihetta, ei uusi aihe päivity pikavalikkoon.
---
Miten sinne muuten saa jonkun threadin? Aina kun olen laittanut mitä vaan pikavalikkoon, tulee sinne vaihtoehdoksi vain etusivu.
ariel:
Käytän valkoista versiota ja tapahtumakalenterin kanssa on pahoja näkymisongelmia aina sen päivän osalta mikä on. Esiintyjien ja muitten tapahtumatietojen fontti on mustalla pohjalla musta. Muutettaisko se niin että informaatio näkyy ilman tekstin "mustaamista"?:)
sapeli:
---
ariel:
Käytän valkoista versiota ja tapahtumakalenterin kanssa on pahoja näkymisongelmia aina sen päivän osalta mikä on. Esiintyjien ja muitten tapahtumatietojen fontti on mustalla pohjalla musta. Muutettaisko se niin että informaatio näkyy ilman tekstin "mustaamista"?:)
---
Sama ongelma on ilmeisesti vaaleanharmaan stylesheetin kanssa - mulla esim. on aika tumma oman stylesheetin tausta ja kaverit joilla on toi uus vaaleanharmaa ei oikein näe kommenttejaan mun profiilissa... Vaikka eikös oman stylesheetin pitäis trumpata muut asetukset? Hyvä että tulee lisää vaihtoehtoja tietenkin.
anqqa:
noi vaaleet teemat on vielä vähä testiasteella (ite siirryin vihreestä ton uusimman käyttäjäks). toki oma styleshit ohittaa valmiin, koska se tulee koodissa vasta sen jälkeen, eli jos kommentit näkyy tummana niin johtuu siitä että vaaleissa teemoissa teksti on tumma ja sitä ei omassa stylesheetissä oo määrittelty ollenkaan.
tyylit on vieläki aika sekamelska ja vähä eri rakenteilla toteuttu eri sivut, kunhan kaikki on koodailtu uudella pohjakoodilla niin siistin ja yhtenäistän ja flexibuloin noita niin kaikkien elämä helpottuu.
snoxn:
Tuolla näkyy minun nick listassa vaikka en mielestäni ole tuota tapahtumaa suosikkeihin lisännyt. Profiilissa tuo ei kuitenkaan näy suosikeissa.
nomic, 11.5.2005 14:00:
Klubitus ilmoittaa, että mulla on kaks ryhmäviestiä, mutta kun tarkistan että missä, se ei näytä että missä olisi, ja oon käynyt kaikki ryhmäviestit läpi mitä löytyy multa ja vieläkin toi "2R" pyörii tossa ei sinänsä mikään maailmaa kaatava juttu, mutta ajattelin ilmoittaa silti.
Displacer, 11.5.2005 14:10:
---
Lue yksityisviestisi
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=3099;pid=561088#561088
sapeli, 13.5.2005 23:13:
Jos topikki on siirretty toiseen kategoriaan ja se on aiemman kategoriansa viimeisin postaus, se näkyy yhä aiemman kategorian kohdalla forum-sivulla. En tiedä onko tämä sinänsä ongelma, mutta on se hiukan hämäävää.