Bugia

752 posts, 38 pages, 497,023 views

tomppi

Posts: 1,600

#21 • • tomppi thzombie ™
Jos valitsee asetuksissa "älä näy kenellekään" niin
kaverit sivulla näkyy kuitenkin että on online.

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#22 • • Aziz Combat Fighter

Avernian:
---
Ana-5000:
Kun vaihtaa pikavalikossa olevan threadin aihetta, ei uusi aihe päivity pikavalikkoon.

---


Miten sinne muuten saa jonkun threadin? Aina kun olen laittanut mitä vaan pikavalikkoon, tulee sinne vaihtoehdoksi vain etusivu.



eka surffaat (urgh tota termiä) sille sivulle minkä haluut sinne valikkoon, ja sit kun oot sillä sivulla niin klikkaat tota "lisää sivu pikavalikkoon"-linkkiä. Se lisää sinne valikkoon sen sivun millä olet.
anqqa

Posts: 4,032

#23 • • anqqa tirehtööri

tomppi:
Jos valitsee asetuksissa "älä näy kenellekään" niin
kaverit sivulla näkyy kuitenkin että on online.



fxd.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

ariel

Posts: 308

#24 • • Edited ariel ananas
Käytän valkoista versiota ja tapahtumakalenterin kanssa on pahoja näkymisongelmia aina sen päivän osalta mikä on. Esiintyjien ja muitten tapahtumatietojen fontti on mustalla pohjalla musta. Muutettaisko se niin että informaatio näkyy ilman tekstin "mustaamista"?:)

--
Vous allez faire des merveilles!

sapeli

Posts: 11,768

#25 • • sapeli jokukukamikä?

ariel:
Käytän valkoista versiota ja tapahtumakalenterin kanssa on pahoja näkymisongelmia aina sen päivän osalta mikä on. Esiintyjien ja muitten tapahtumatietojen fontti on mustalla pohjalla musta. Muutettaisko se niin että informaatio näkyy ilman tekstin "mustaamista"?:)



Sama ongelma on ilmeisesti vaaleanharmaan stylesheetin kanssa - mulla esim. on aika tumma oman stylesheetin tausta ja kaverit joilla on toi uus vaaleanharmaa ei oikein näe kommenttejaan mun profiilissa... Vaikka eikös oman stylesheetin pitäis trumpata muut asetukset? Hyvä että tulee lisää vaihtoehtoja tietenkin. *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

anqqa

Posts: 4,032

#26 • • anqqa tirehtööri

sapeli:
---
ariel:
Käytän valkoista versiota ja tapahtumakalenterin kanssa on pahoja näkymisongelmia aina sen päivän osalta mikä on. Esiintyjien ja muitten tapahtumatietojen fontti on mustalla pohjalla musta. Muutettaisko se niin että informaatio näkyy ilman tekstin "mustaamista"?:)
---
Sama ongelma on ilmeisesti vaaleanharmaan stylesheetin kanssa - mulla esim. on aika tumma oman stylesheetin tausta ja kaverit joilla on toi uus vaaleanharmaa ei oikein näe kommenttejaan mun profiilissa... Vaikka eikös oman stylesheetin pitäis trumpata muut asetukset? Hyvä että tulee lisää vaihtoehtoja tietenkin. *hihu*



noi vaaleet teemat on vielä vähä testiasteella (ite siirryin vihreestä ton uusimman käyttäjäks). toki oma styleshit ohittaa valmiin, koska se tulee koodissa vasta sen jälkeen, eli jos kommentit näkyy tummana niin johtuu siitä että vaaleissa teemoissa teksti on tumma ja sitä ei omassa stylesheetissä oo määrittelty ollenkaan.

tyylit on vieläki aika sekamelska ja vähä eri rakenteilla toteuttu eri sivut, kunhan kaikki on koodailtu uudella pohjakoodilla niin siistin ja yhtenäistän ja flexibuloin noita niin kaikkien elämä helpottuu.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

sapeli

Posts: 11,768

#27 • • sapeli jokukukamikä?

anqqa:
noi vaaleet teemat on vielä vähä testiasteella (ite siirryin vihreestä ton uusimman käyttäjäks). toki oma styleshit ohittaa valmiin, koska se tulee koodissa vasta sen jälkeen, eli jos kommentit näkyy tummana niin johtuu siitä että vaaleissa teemoissa teksti on tumma ja sitä ei omassa stylesheetissä oo määrittelty ollenkaan.

tyylit on vieläki aika sekamelska ja vähä eri rakenteilla toteuttu eri sivut, kunhan kaikki on koodailtu uudella pohjakoodilla niin siistin ja yhtenäistän ja flexibuloin noita niin kaikkien elämä helpottuu.



Kiitos selvennyksestä - ihmeteltiin tosin parin kaverin kanssa että ihan kuin noissa uusimmissa stylesheeteissä olisi tyylejä joita aiemmissa ei ole edes mainittu? Eli esim. jos omien kommenttien tekstin väri on määräytynyt aiemmin esim. bodyn mukaan, ja nyt niille on oma tyylinsä, sehän tietenkin määrää lopullisen värin. Ei muuten välttämättä olis paha jos vaikka tuolla "omat stylesheetit klubbarissa"-topikissa selitettäisiin mikä tyyli tekee mitäkin. *joo*

Kiitos kaikesta vaivannäöstä kans *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

anqqa

Posts: 4,032

#28 • • Edited anqqa tirehtööri

sapeli:
Ei muuten välttämättä olis paha jos vaikka tuolla "omat stylesheetit klubbarissa"-topikissa selitettäisiin mikä tyyli tekee mitäkin. *joo*



niin alkuvaiheessa vasta noi että ei vielä mitään, eli kunhan saan yhtenäisemmäks niin kirjotan jonkinsortin ohjeet :)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

snoxn

Posts: 350

#29 • • Edited snoxn
Tuolla näkyy minun nick listassa vaikka en mielestäni ole tuota tapahtumaa suosikkeihin lisännyt. Profiilissa tuo ei kuitenkaan näy suosikeissa.

Edit: Siis ei näkynyt myöskään ennen tuota 19. päivää.
anqqa

Posts: 4,032

#30 • • anqqa tirehtööri

snoxn:
Tuolla näkyy minun nick listassa vaikka en mielestäni ole tuota tapahtumaa suosikkeihin lisännyt. Profiilissa tuo ei kuitenkaan näy suosikeissa.



tuopa hämärä, ei niiden sinne itsestään pitäis lisääntyä millään ilveellä. ettet kumminki vahingossa ois painanu joskus suosikkilisäysnappulaa? :)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Philly

Posts: 506

#31 • • Philly AIM HIGH!
Forum etusivulla näkyy että tunkioon olisi tehty topic 1.1.1970 01:59 - *nauru*
sapeli

Posts: 11,768

#32 • • sapeli jokukukamikä?
Chat-osiossa ylävalikosta puuttuu blog *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

blender

Posts: 2,552

#33 • • Edited blender Arcade | KAIKU
En oo jaksanu lukea näit kaikkia viestei: en siis tiedä onko huomautettu mut mua ainakin häiritsee kun suurentaa postatun kuvan niin se menee pahimmillaan ton mainosvalikon alle osittain.

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=38257;sivu=2

Tossa ylimmässä kuvas kun laajentaa niin välillä bugaa ja välille ei ... *ding*
Kaaottisen mukava

Posts: 94

#34 • • Kaaottisen mukava aka kamu
Tuolla profiiliasetuksissa normaalisti näkyy ne kolme tilaa; perus-, lisä- ja forumasetukset, mut jos siirtyy forumasetuksiin ni ne lisäasetukset-linkki katoo. Ei nyt iso "bugi", mut kuitenki. *hymy*

--
Yön saalistajalla on aina hauskempaa!

LAZ

Posts: 245

#35 • • LAZ Re-form
Pari kertaa on käynyt ärsyttämään seuraava bugistus:
Jos viestiin on liitettynä suuri kuva, jota joutuu klikkaamaan että se näkyisi kokonaan, ja kun sitä klikaa niin kuva kyllä suurenee oikean kokoiseksi, mutta oikeessa laidassa pyörivät mainosbannerit jäävät toisinaan kökkimään siihen kuvan päälle.
nomic

Posts: 4,120

#36 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Klubitus ilmoittaa, että mulla on kaks ryhmäviestiä, mutta kun tarkistan että missä, se ei näytä että missä olisi, ja oon käynyt kaikki ryhmäviestit läpi mitä löytyy multa ja vieläkin toi "2R" pyörii tossa *hih* ei sinänsä mikään maailmaa kaatava juttu, mutta ajattelin ilmoittaa silti. *hymy*
sapeli

Posts: 11,768

#39 • • sapeli jokukukamikä?
Jos topikki on siirretty toiseen kategoriaan ja se on aiemman kategoriansa viimeisin postaus, se näkyy yhä aiemman kategorian kohdalla forum-sivulla. En tiedä onko tämä sinänsä ongelma, mutta on se hiukan hämäävää. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

DiamonDie

Posts: 676

#40 • • DiamonDie mediahippi

sapeli, 13.5.2005 23:13:
Jos topikki on siirretty toiseen kategoriaan ja se on aiemman kategoriansa viimeisin postaus, se näkyy yhä aiemman kategorian kohdalla forum-sivulla. En tiedä onko tämä sinänsä ongelma, mutta on se hiukan hämäävää. *hymy*



Olen ihan samaa ihmetellyt. Harvinaisen hämäävä käytäntö, joka johtaa käyttäjän helposti luulemaan, että topiceja poistellaan kokonaan.