295 posts, 15 pages, 138,451 views
Tlzi, 18.11.2002 20:41:
Oli tosi suloista kun kotipileissä viime pe:na yksi ihana mies laulo mulle kanesien I will stay biisin....
) paidan. Paita on itse asiassa tosi nätti ja siinä lukee "Do you think that to be famous is an easy way". Paitaa piti tietty heti kokeilla päälle, ja oli se niin suloista, kun isä sano, että onpa se hieno, tuonhan voi laittaa vaikka johonkin geimeihin"
Hetken päästä isä tuli myöskin aika hellyttävästi kysymään, että huomasinko, että se oli ihan "viimeesen päälle merkkivaate". Tämä kaikki peruspohjalaiselta ladonoven kokoiselta mieheltä
hardikaveri, 10.11.2005 10:32:
muija osti ylläriks pspn

Jammailija, 10.11.2005 11:04:
Jaa-a, niit on niin monta ja meinaa monesti ne aikaisemmat unohtua uusien ihanuuksien tullessa tuoreeseen muistiin. Mut suloista oli, kun ajeltiin mussun kans autolla ja mussu rupes pussailee mua ympäri poskia siinä mun ajaessa, silleen suloisesti sarjapusuilla. Pieniä muiskuja muiskujen perään ja olin ihan hellitty*hihu*. Ja sit, ku ne pusut ei ollu liian hätäisiä ja se pususarja kesti odotettua pidempään*plur*.
onhan hän nyt kuitenkin äijä. Äijä. mutta toisaalta mä tiedän paljon ihkuja pikku juttuja, jotka olisi kuitenkin parempi kun mies tekee naiselle eikä päinvastoin...? kaikki suloisuus, jota hän tekee on sellaista viatonta ja ei-etukäteen-harkittua..alitajuntaisesti spontaania? 
Harmi, että enää ei edes olla väleissä, mutta tuo oli aika suloista.