Suloisin juttu mitä sulle on tehty?

295 posts, 15 pages, 119,464 views

sapeli

Posts: 11,768

#261 • • sapeli jokukukamikä?
Suht korkealle mun listalla pääsee pienillä jutuilla *hymy* Tänään kun olin väsyneenä ja vähän kärttyisenä ratikassa matkalla kotia, yks kiva rapsutti vähän mun poskea. Kysyin et oliks siinä jotain - hän vastasi että "siin oot sä." *sydän*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

La Petite

Posts: 1,160

#262 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Tänään kultsi ei vaan malttanut olla antamatta mun synttärilahjoja etukäteen *hihu* ja tosi ihanat lahjat sainkin *plur*
Tosin tää mun kultsi tekee koko ajan kaikkee ihQuu *plur* mut tänään tämmöistä *hihu*

--
Rem tene, verba seqventur

sune

Posts: 2,096

#263 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Ois kiva vastata tähän kertomalla joku ihanan sulonen juttu mitä mulle olis tehty, mut ei vaan ole sellasta. Ainoo sulonen asia mitä mul tulee mieleen on yks kamala päivä joka meni itkua vääntäessä. Tyttäreni (2.8v) halaus ja sanat "Äitillä ei oo mitään hätää, Ellen rakastaa" *uuh* *sydän*

--
ei kovin ihku eikä plur

Jago

Posts: 4,039

#264 • • Jago un-trained monkee

sapeli, 22.3.2007 18:48:
Suht korkealle mun listalla pääsee pienillä jutuilla *hymy* Tänään kun olin väsyneenä ja vähän kärttyisenä ratikassa matkalla kotia, yks kiva rapsutti vähän mun poskea. Kysyin et oliks siinä jotain - hän vastasi että "siin oot sä." *sydän*

aha tää pääs tänne*tirsk**plur*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Avatar
#265 • • opmdevil Guest
Kun yksi tyttö tuli hölöttämään jotain 2003 jotain tosi levotonta niin tuli annettua pakit koska oli kuitenkin melko rasittavan oloinen tyttö. Niin, miten liittyy aiheeseen. Muija tuli sitten pari tuntia myöhemmin tanssilattialle ja veti turpaan. Ihqua, suloista. Oli sitten vissiin oikeasti ollut kiinnostunut tai sitten vaan otti pakit itsetunnon päälle.
vivesteri

Posts: 309

#266 • • vivesteri karmea mörkö
mieheke oli eilen tehnyt alusta asti itse mulle äitienpäiväkakun *pihkassa**hihu*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#267 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Sillon oltiin vielä kavereita mutta nykyinen kultasein teki mulle lapaset, jossa oli mun nimikirjaimet *pihkassa* Oli aika *plur* olotila kun ne sain *hihu* Ja oli kaiken lisäks tosi kivat ja mukavat *joo*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

sunbeam

Posts: 205

#268 • • sunbeam santa`s little helper
Annettu uusi mahdollisuus!

--
Oma minä on ainut vankila, joka pystyy kahlitsemaan sielun.
- Henry Van Dyke

Gleba

Posts: 549

#269 • • Gleba

Dana, 19.2.2007 00:57:
Mua on hemmoteltu viime viikkoina ihan mielettömästi. Kultani on NIIN erilainen kuin kukaan muu tapaamani mies. Olen saanut suklaata, viiniä, tuhansia haleja ja suukkoja, hän on tehnyt meille kasvisruokaa (osti oikein alan kirjan jotta tietäisi mitä Meikäläiset oikein syö) ja tuonut aamiaista sänkyyn. Ehkä olen kans aina ennen tapaillut niin vääriä miehiä etten tiennyt paremmasta..

Suloista on myös hänen tarkastukset aina iltaisin; onhan minulla lämmin ja et peitto peittää varpaat, tämän jälkeen mut paijataan uneen *plur*

mä olen aivan myyty..... *sydän*



kuulostaa tutulta, ja pelottaa niin vitusti.
:D

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

KooKie

Posts: 4,338

#270 • • KooKie aka. Petress Pan
Kun vaan millään osaisi valita niistä rakkaimman useista ihanista teoista sen suloisimman... Äh... Öh...

No olihan toi viime naistenpäivä. Mä en välitä sellaisista hömpötyksistä ja tuli naureskeltua koko päivä hössöttäville naisille ja stressaaville miehille. Kun illalla myöhään tulin töistä päässeen kullan luo, oli hän hankkinut tänne jos jonkinlaista purtavaa ja mulle kukankin ihanassa maljakossa... Kun menin suihkuun, niin kulta tuli perässä, laittoi kynttilän palamaan, sammutti valot ja pesi mun hiukset. <3

Ja kun pluristelemaan päästiin, niin kun tulin kuukauden reissulta rapakon takaa ja selitin lentokentältä hakemaan tulleelle äidilleni, kuinka mulla oli ollut ikävä muruani, niin äidin suu vääristyi pidätettyyn hymyyn ja hän ei voinut olla hehkuttamatta, kuinka ihastuttava mies mulla on. Tuo oli käynyt samana päivänä meidän ovella tuomassa mulle ylioppilaslahjan - avaimet hänen kotiinsa, minne sitten pääsinkin hipsimään loppuillasta. <3

Äh... Onpa mulla ikävä, kun se on nyt vuorostaan maailmalla rällästämässä.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#271 • • Aurinkoneiti
Juttelin erään dementoituneen vanhuksen kanssa. Hän tunsi itsensä hyvin väsyneeksi. Olimme hetken vaiti. Hän piti minua kädestä kiinni, ja sanoi: " Kiitos sinulle." *sydän**nyyh*

En muistanut muuta suloista juttua.
KooKie

Posts: 4,338

#272 • • KooKie aka. Petress Pan
..ja pakko hehkuttaa broidia, joka tuli vuosia sitten pelastamaan teinikännisen siskonsa stressiltä ja heitti kemuistani muutaman epätoivotun tyypin ulos. Kun tepiltä pääsi itku, niin veli halasi ja sanoi, että rakastaa mua ja tekisi tietty mitä vain vuokseni. :')

...ja pikkuveli tuli kerran mun huoneeseen kun datailin. Kysyin, mitä se oikein haluaa ja se sanoi vaan haluavansa jutella ja hengailla mun kanssa. :DDD Samainen veikka sai mut kiinni ulkoa turisemasta puhelimeen mieheni kanssa, jäi viereen ja lopetettuani puhelun sanoi, että olen kyllä löytänyt hyvän miehen. Jäätiin sitten katselemaan yhdessä yöllistä tähtitaivasta. <3

...sit tietty Kiksun uhrautumiset mun holhoojaksi, kun olen ollut tuhannen päissäni! Ne hetket ei nyt kuitenkaan oo niin romanttisia, että lähemmät yksityiskohdat kelpaisivat tänne! :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Siren

Posts: 826

#273 • • Siren Seinäruusu
Mulleki vois tehä välillä jotai sulosta *uuh* *ding*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Avatar
#274 • • Fuzzy Guest
Paras on ollu se, kun yks ihana aina välil soittelee ihan vaan siks, ett tulin sen mieleen ja sitte sanoo kuinka tärkee oon sille.*sydän*
On niin kiva huomata, että joku ihan oikeesti välittää. Vaikkakin ihan kaverina*hymy*
Pexi_

Posts: 168

#275 • • Pexi_ *Mr Noman*

hamis, 17.1.2003 21:55:
Todella rakkaudella tehty voileipä....
Sormin ihoa pitkin kiusoitteleva hively...
Leffassa karkin vaivihkaa suuhun tarjoaminen...
Pieni pusu poskelle ihan yhtäkkiä arvaamatta...
Pään syliin painaminen esim televisiota katsellessa....
Mainostauolla pusun pyytäminen...

Näitä on niin paljon... kaikki pienet asiat - kaikki hellät huomionosoitukset siltä ihmiseltä jota rakastaa jotka osuu suoraan sydämeen...



Eipä tohon voi paljon lisätä!! Amen!! *piis**enkeli**sydän**joo*
KooKie

Posts: 4,338

#276 • • KooKie aka. Petress Pan

hamis, 17.1.2003 21:55:
Todella rakkaudella tehty voileipä....
Sormin ihoa pitkin kiusoitteleva hively...
Leffassa karkin vaivihkaa suuhun tarjoaminen...
Pieni pusu poskelle ihan yhtäkkiä arvaamatta...
Pään syliin painaminen esim televisiota katsellessa....
Mainostauolla pusun pyytäminen...



...just sellainen tyytyväinen ähinä kun toinen möyhii sohvalla maatessamme itselleen hyvän asennon, painaa päänsä mun rinnalle ja kietoo kätensä ympäri, kuin ei ikinä päästäisi irti. <3 Se on suloista, mut ei nyt sellainen "mulle tehty", koska omaa mielihyväänsähän se siinä hakee. :DD

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

aaaaaaaa

Posts: 178

#277 • • aaaaaaaa partyparty/Alfanaaras
Matkustettiin lentokoneella ja sanoin et mua pelottaa niin mies otti syliin ja sanoi "älä huoli, näytät oikein rohkealta". Nauratti niin paljon et pelko melkein unohtu.

--
elämän ruuhkavuodet on NYT

Nelli

Posts: 127

#278 • • Nelli
Näitä on kyllä monia, mutta viimesin oli tänä aamuna. Eilen illalla katottiin leffaa ja syötiin karkkeja. Kerroin kullalle minkä värisistä karkeista tykkään ja tietysti syötin niitä pahoja sille ja ite söin hyviä *blush* Aamulla kulta lähti töihin ja ite heräilin muutamaa tuntia myöhemmin. Menin keittiöön ja siihen pöydälle oli aseteltu niitä hyviä karkkeja sydämen muotoon *sydän*
Anselmi

Posts: 2,578

#279 • • Anselmi And sell me
Frendi ajoi kerran kännis mun päälle. Se oli aika suloista.

--
sen pituinen se

Juhgu

Posts: 7,921

#280 • • Juhgu Virnistelijä

Anselmi, 20.8.2007 16:37:
Frendi ajoi kerran kännis mun päälle. Se oli aika suloista.



<3

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)