Mä oon kyllä aika kateellinen teille, mulla ei ole mitään noin hienoja ja kauniita muistoja mä oon oman iloni saanut tekemällä muille tuollasia muistoja.
Tällä hetkellä kyl eniten lämmittää uusin ystäväni, sai mut hymyilemään keskellä pahinta oloani. Ja tänään sain kyseiseltä ihmiseltä halauksen, juuri sitä olen eniten näinä päivinä tarvinnut. Kiitän
noo eipä sen kummempia suloisuuksia oo mulle tehty..
mut yksi kesä oltiin kaverin kanssa kreetalla ja siellä joka päivä nähtiin yksi hauska vanha ukkeli hotellin lähellä.. kun lähdön päivä koitti, tämä höpsö miekkonen antoi semmosen mega ison ihanan ruusun ja toivotteli hyviä elämän jatkoja..
hih musta se oli aika sulosta
Hmmh...*miettii kovasti*
Hei, nyt mää tiiän!
Mun Nasu.. se on suloisin juttu, mitä oon kokenut. Sain Nasuni rakkaaltani ilman, että odotin saavani sen
Ja ison rutistuksen päälle
Dementation:
Pitäiskö meidän laittaa säteisiin pystyyn sellainen Meille ei oo koskaan tehty mitään suloista - kerho? Vai olisko se liian säälittävää? *virne*
Huimaava kaksijäseninen kerhomme kokoontuu siis huomenna Glorian yläkerran vessanoven edessä...
Astaroth:
--- Dementation:
Pitäiskö meidän laittaa säteisiin pystyyn sellainen ?Meille ei oo koskaan tehty mitään suloista? - kerho? Vai olisko se liian säälittävää? *virne*
---
Huimaava kaksijäseninen kerhomme kokoontuu siis huomenna Glorian yläkerran vessanoven edessä...
Josset löydä mua sieltä, niin etsi unity ja kysy siltä
ehkä suloisinta ikinä oli se, kun männä vuonna tulin väsyneenä töistä silloisen poikaystäväni luokse ja tuo oli laittanut mulle vaahtokylvyn valmiiksi ja sitten tarjoili mulle mansikoita kun olin kylvyssä. kylvyn jälkeen sain vielä hartiahieronnan.
se oli suloista
Vieläkin jää kyllä nää mulle tehdyt suloisuudet varjoon, kun täällä on tosi ihania tekoja, mutta kyllä tässä nyt on kaikkea pientä suloista tapahtunut, ja yleistä ystävällisyyttä jopa suloisuuden mittakaavassa...
Lisää sitten joskus kun joku tekee mulle jotain oikein suloista.
Hmm.. Mulla on tainu elämäni aikana olla hyvä onni kun tulee heti mieleen monia juttuja mitä oon kokenu tai mulle on tehty..
Joskus yläaste-aikaan sillonen poikaystäväni osti mulle vappuna sellasen megaison ”i love you” sydänilmapallon.. Se kaunisti kotona seinää vielä monta kuukautta sen jälkeen ku ilmatki oli loppunu.. Samainen tyyppi teki kerran mulle kirjeen jonka se oli sit rullannu pergamentiks ja laittanu sellasen silkkinauhan ympärille, se oli aika sulosta
Eräs toinen tyyppi toi mulle ruotsinmatkaltaan sellasen kaulakorun joka oli sydän jossa oli kiinni pieni avain.. Sydämeen oli kaiverrettu teksti ”He who holds the key can open my heart”.. Siitä se irrotti sit sen avaimen ja piti sitä ite omassa kaulakorussaan..
Ja tietysti ainoon pidemmän suhteen aikana jossa oon ollu, niin ehti tapahtuu kaikenlaista sulosta.. Mm. exä osti mulle kultasen kaulakorun jossa oli pieni sydän, sormuksenki oon saanu.. Ja kerran ku se oli lähössä ulkomaille viikoks niin se osti mulle sellasen pienen pehmolelun, jota sitte kuulemma piti halia ku tuli ikävä ja se ei voinu olla halimassa...
Tällaset nyt tuli ekana mieleen noista vanhoista vähän isommista jutuista..
Tällä hetkellä taas onnelliseksi tekee oman kullan monet pienet suloset sanat ja teot.. Ihanat tekstiviestit joita lukiessa sydän hyppää muutaman lyönnin yli onnesta
Ja onpa se kerran yllättäny mut ihan kunnolla.. Tuli nimittäin päivää aikasemmin kotiin lomille intistä, eikä ollu mitään kertonu siitä mulle.. Olin vielä sinä iltana myöhään ulkona ja tulin kotiin niin väsyneenä etten ees eteisessä tajunnu että sen tavarat oli siinä.. Oli kyllä vähän ihmettelemistä ku tajusin että mun sängyssähän nukkuu joku! Kummasti hävis väsymys ja oli sellanen ihQ plur olotila ja kestohymy päällä seuraavan vuorokauden ajan ainaki
Tulipa vielä mieleen yks sulonen juttu.. Viime viikonloppuna kun kultsi oli taas lähössä takas inttiin, niin mentiin vähän matkaa samalla junalla.. Oltiin ostettu sitä ennen jätskii sellasessa pikarissa.. Ja junassa istuttiin sit syöttämässä toisillemme sitä
Muutenkin täytyy nyt pilata sen \”häröilijän\” maine ja sanoa että se on kyllä suloisin ja huomaavaisin ja ihanin ihminen jonka olen koskaan tavannut