nii ettäs tiedätte.
89 posts, 5 pages, 18,180 views
Aina bileissä tapaa hirveästi uusia immeisiä. Itse olen ainakin sen verran yltiösosiaalinen heppu et en arastele mennä juttelemaan jne.
Howdy:
... enkä pure .. paitsi nättei tyttöi
Essi:
---
Viime v-loppunakin tutustuin johonki melkeen 10 uuteen ihmiseen. Jotenkin musta kuitenkin tuntuu, et kukaan ei tunnista mua tosta profiilin kuvasta huolimatta. Ehkä mä en sit ole siinä vaan itseni näköinen.
Essi:
---
Mikko:
Mun kaa juttelit unityssa ja kyl mä sut muistan/tunnistan tosta kuvasta
sä et kyl tunnista mua mun profiilin kuvasta...
---
En kyl tunnistakaan, oikeessa oot! Jos sulla on niitä kuvia unitysta, niin...???
cheat:
-- mä en ainakaan pure ellei aivan hel..n hyvännäkönen uros ole kyseessä...
Lost-Soul:
Jotenkin tuntuu noitten aikasempien tekstien perusteella, että kaikki haluu jutella porukoitten kanssa yms. No itse huomaan melkein aina olevani lähes yksin bileissä. Heitän varmaan liian outoo läppää porukoille, jonka seurauksena kukaan ei halua lähestyä muo.. Tietenkin yhtenä syynä voi olla, etten tykkää laittaa yhtään kuvaa itsestäni oikeestaan mihinkään. Toki jokunen kuva on eksynyt nettiin, mutta niistä pyydän syvästi anteeksi. Ei ole tarkoitus pilata sivuja minun kuvallani, mutta joku ne on vaan laittanut...
No jotenkin tuntuu, että enemmän ihmiset tietää mun nickin.. Ja sitten kaikki ihmettelee jotain ai sä oot se Lost-Soul... Mut joo... tulkaa ihmeessä juttelee munkin kanssa!!! Osaan jutella paremmin ku kirjottaa
EDIT: ainiinjoo... tuolta kaverit jutun kautta katsottuna olen pystynyt nimeämään jopa 17 kaveria, profiiliani on katsottu 1829 kertaa, mutta olen melkein yksin...
[muokattu 16.8.2003 11:50]