Bileissä tapaaminen tai ihmiset yleensä....

89 posts, 5 pages, 18,186 views

#21 • • Relic Guest
Aina bileissä tapaa hirveästi uusia immeisiä. Itse olen ainakin sen verran yltiösosiaalinen heppu et en arastele mennä juttelemaan jne.

nii ettäs tiedätte.
Dalifemme

#22 • • Dalifemme Dementia simplex

Aina bileissä tapaa hirveästi uusia immeisiä. Itse olen ainakin sen verran yltiösosiaalinen heppu et en arastele mennä juttelemaan jne.

Sama vika täällä.Aina pölötän kaikille ja aina sillon tällön tulee kans törmättyä porukkaan ketkä vilkasee takasin kun ois lepranen tai jotain*igor* Mut ei tähän päivään mennessä ole vielä lannistanut niin tuskimpa tuleekaan*plur*
Hixxy

#23 • • Hixxy HaroPup
Kyllä tämä poika on ainaki tavallisesti semmonen höpöttäjä että aina tutustuu uusiin ihmisiin joka bileissä, mut ensimmäiseltä tapaamiselta en yleensä muista ketään, äänen muistaa suht hyvin, mut muutaman kerran kun ehtinyt törmätä/ tutustua ni kyllä meikäläinen muistaa. Kiva välillä bileissä ku tulee porukkaa nii joka suunnalta ihmettelemään kuulumisia kun viime bileissä puhuttiin kaikennäköstä *iloinen* mut vanhoihin tuttuihin on kyllä kiva törmäillä ja vaihtaa kuulumisia. Se on mun mielestä bileiden pääasiakin, Tampata så prkle ja jos ei sitä jaksa ni voi vaikka tutustua uusiin tuttuihin taikka vaihtaa kuulumisia karpaasien kanssa *hymy* Tää on kyllä hieno laji, en vaihtais mihinkään *iloinen**nauru*
Essi

#24 • • Essi Kukkupää!

Howdy:
... enkä pure .. paitsi nättei tyttöi *vink*

*nyyh**nyyh**nyyh*Mä en oo saanu sun hampaanjälkiä ikuistettua ihooni...*nyyh**nyyh**nyyh*
MITÄ TÄÄ MEINAA HÄH?

No eeei. Mä yleensä oon bileissä puheliaalla tuulella, ja meen tosi usein kysymään ”ootko se ja se” jos tyyppi näyttää tutulta. Viime v-loppunakin tutustuin johonki melkeen 10 uuteen ihmiseen. Jotenkin musta kuitenkin tuntuu, et kukaan ei tunnista mua tosta profiilin kuvasta huolimatta. Ehkä mä en sit ole siinä vaan itseni näköinen.

--
Houkutusten vastustaminen on luonteen todellinen mitta.

#25 • • Taika Guest
Mulla on ”paha” tapa tutustua melkeinpä joka bileissä uusiin ihmisiin, sen siitä saa kun ei osaa pitää päätänsä kiinni..*heiii* Kaikkien nimiä ei välttämättä heti ensimmäisen juttelu kerran jälkeen muista (dementia ja heikentynyt kuulo*justjoo*) mut kasvot jää helpostikin mieleen..Välillä innostun vaan pomppimaan tanssilattialla monta tuntia putkeen niin ettei juttelulle ja tutustumiselle jää aikaa(Anteeks misjah se Unity, mulla lähti vaan mopo niin kivasti käyntiin ettei malttanut jarrutella..*iloinen*).
Kiva on kuitenkin kuulla jos joku sanoo tunnistaneensa mut täältä ja tulee juttelemaan, vaikka oon kuulemma aika pelottava (*ding*Kiitti vaan..) eikä mua sattuneesta ”syystä” uskalla lähestyä..*hmph* En mä pure, enkä potki, lyönytkin olen vain kerran ja ihan vahingossa..*blush*

Ja niinhän se menee et kun oppii tuntemaan yhden, tuntee toisen ja kolmannen jne. Pienet on piirit..
Mikko

#26 • • Mikko team spoon

Essi:

---
Viime v-loppunakin tutustuin johonki melkeen 10 uuteen ihmiseen. Jotenkin musta kuitenkin tuntuu, et kukaan ei tunnista mua tosta profiilin kuvasta huolimatta. Ehkä mä en sit ole siinä vaan itseni näköinen.

Mun kaa juttelit unityssa ja kyl mä sut muistan/tunnistan tosta kuvasta *hymy*
sä et kyl tunnista mua mun profiilin kuvasta... *pahis*

--
Jorma Kovana
viidenneks ylin spoonittaja!!

Essi

#27 • • Essi Kukkupää!

Mikko:

En kyl tunnistakaan, oikeessa oot! *iloinen* Jos sulla on niitä kuvia unitysta, niin...???

--
Houkutusten vastustaminen on luonteen todellinen mitta.

Mikko

#28 • • Mikko team spoon

Essi:
---
Mikko:

---

En kyl tunnistakaan, oikeessa oot! *iloinen* Jos sulla on niitä kuvia unitysta, niin...???

ei oo kuvia *uuh*, jätin kameran narikkaan (ihme et se ei kastunu siel!!) ku sisäl oli niin kova tungos ettei siit kuvaamisesta olis tullu mitään. tai on mul yks kuva susta minkä otin siin pihalla mut se on tuol hima koneella.

--
Jorma Kovana
viidenneks ylin spoonittaja!!

Uhuu

#29 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
mä en tunne ketään eikä kukaan tunne mua... enkä kyl halua edes tutustua keneenkään...
mä en tykkää jutella kenellekään eikä bileissä yleensä kukaan joudu mun höpötyshyökkäysten kohteeksi... saatte nipata vapaasti, jos kuulette mun joskus puhuvan jotakin tai yrittävän tehdä tuttavuutta jonkun kanssa... ei ei ei .... =)

-antipölötinuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Mr. Sinner

#30 • • Mr. Sinner enimmäkseen harmiton
Tulee aika usein tavattuu uusii ihmisii bileissä. Ikävä kyllä mulla on vaan tajuttoman surkee nimimuisti, joten porukka saa kertoo mulle nimensä tosi monta kertaa ennen kun mä pystyn muistaa ne. Kasvot tosin muistan aika hyvin ja tulee aina bileissä moikattuu kaikkii ketkä näyttää tutuilta*hymy*

--
We all need mirrors to remind ourselves who we are.

[Nuclear]

#31 • • [Nuclear] el aprendiz

Relic:

nii ettäs tiedätte.

No mä tuun ens bileissä sitten antaa sulle *plur*-halin...*plur**sydän**plur*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Encoder

#32 • • Encoder Kofeinisti

cheat:
-- mä en ainakaan pure ellei aivan hel..n hyvännäkönen uros ole kyseessä...

Tostapa muistu mieleeni, että joku tyttö puri mua koneistossa *ding*
Mutta se et voinut olla sä, koska mä en todellakaan oo helvetin hyvännäkönen.

Hirveesti sitä todellakin näkee bileissä tuttuja naamoja, mutta lähinnä tyydyn vain toteamaan, että ”jahas, toikin taas täällä”. Mulla ainakin on aika suuri kynnys mennä juttelemaan ihmisille, joiden kanssa ei oo ennen tullut juteltua, vaikka olisin ko. henkilön monta kertaa aikasemmin nähnytkin.

[muokattu 15.8.2003 21:05]

--
Mikään ei ole varmempaa kuin epävarma.

ravec

#33 • • ravec
Tästä tullaan siihen, juuri.... että sitä on tullut itse meinaan oltua aktiivisesti weekenderistä -95 to 2001 asti bileissä mesessä , mutta tuona aikana en tutustunut bileissä kehenkään...
Tuon ajan jälkeen tamppasin duunin takia vähemmän....

Sen verran olen sisäänpäinkääntynyt, vaikka luonnollisesti kaikki kaverit sanoo että : Setä vähän taas innostu puhuun.

Niin ehkä se vaatii jotain....
Että tutustuu uusiin ihmisiin.

Plus nyt alkaa tää ikä painaan päälle, että kilot jo näkyy (aivot ei oo tajunnut että mä alan oleen vanhempi setä) *justjoo*

Nyt tiedän....Hola!!!! Uuden pään...
POSER

#34 • • POSER Wimp and Poser
Mulla ainakin se riippuu ihan fiiliksistä jaksaako sosialisoida tuntemattomien kanssa. Välilä on ihan kivaa bilettää vaan omassa rauhassa tai viettää ”blues” meininkiä chillaillen. Joskus kyllä tulee höpöteltyä kaikille vastaan tulevilla jos jonkinlaista sontaa. Mutta helposti kyllä tulee ns.puolitutuille sitten juteltua myöhemminkin, kunhan jää on ensin saatu murrettua.

--
Keppiä Jehoville!

lostgone

#35 • • lostgone
Mä en kauheasti tee itse tuttavuutta bileissä, koska en halua häiritä ihmisiä.. mut silti tulee joka kerta tutustuttua moneen jonka nimen muistaminen tuottaa ongelmaa viiden minuutin kuluttua, vaik kuinka yritän,valitan..
kasvomuisti pelaa kyllä hyvin ja monen oon tunnistan tääl olevista kuvista..
mut ehkä useimmiten mulle tullaan juttelee.. varsinkin q näytän kuulemma niin masentuneelta.. *uuh*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Lost-Soul

#36 • • Lost-Soul los pallos
Jotenkin tuntuu noitten aikasempien tekstien perusteella, että kaikki haluu jutella porukoitten kanssa yms. No itse huomaan melkein aina olevani lähes yksin bileissä. Heitän varmaan liian outoo läppää porukoille, jonka seurauksena kukaan ei halua lähestyä muo.. Tietenkin yhtenä syynä voi olla, etten tykkää laittaa yhtään kuvaa itsestäni oikeestaan mihinkään. Toki jokunen kuva on eksynyt nettiin, mutta niistä pyydän syvästi anteeksi. Ei ole tarkoitus pilata sivuja minun kuvallani, mutta joku ne on vaan laittanut...
No jotenkin tuntuu, että enemmän ihmiset tietää mun nickin.. Ja sitten kaikki ihmettelee jotain ”ai sä oot se Lost-Soul”... Mut joo... tulkaa ihmeessä juttelee munkin kanssa!!! Osaan jutella paremmin ku kirjottaa *vink*

EDIT: ainiinjoo... tuolta kaverit jutun kautta katsottuna olen pystynyt nimeämään jopa 17 kaveria, profiiliani on katsottu 1829 kertaa, mutta olen melkein yksin... *uuh*

[muokattu 16.8.2003 11:50]

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

ezzy

#37 • • ezzy Droid-pappa

Lost-Soul:
Jotenkin tuntuu noitten aikasempien tekstien perusteella, että kaikki haluu jutella porukoitten kanssa yms. No itse huomaan melkein aina olevani lähes yksin bileissä. Heitän varmaan liian outoo läppää porukoille, jonka seurauksena kukaan ei halua lähestyä muo.. Tietenkin yhtenä syynä voi olla, etten tykkää laittaa yhtään kuvaa itsestäni oikeestaan mihinkään. Toki jokunen kuva on eksynyt nettiin, mutta niistä pyydän syvästi anteeksi. Ei ole tarkoitus pilata sivuja minun kuvallani, mutta joku ne on vaan laittanut...
No jotenkin tuntuu, että enemmän ihmiset tietää mun nickin.. Ja sitten kaikki ihmettelee jotain ”ai sä oot se Lost-Soul”... Mut joo... tulkaa ihmeessä juttelee munkin kanssa!!! Osaan jutella paremmin ku kirjottaa *vink*

EDIT: ainiinjoo... tuolta kaverit jutun kautta katsottuna olen pystynyt nimeämään jopa 17 kaveria, profiiliani on katsottu 1829 kertaa, mutta olen melkein yksin... *uuh*

[muokattu 16.8.2003 11:50]

hey, sähän oot megamukava *sydän* ja hengaan sun kanssa aina, kun ollaan samassa paikassa :) ja sun joraamista on ehdottoman siistiä katsella *piis**pihkassa*
Elsa F

#38 • • Elsa F Koululainen :)
On tullut kyllä tutustuttua moniin kymmeniin ihmisiin bileissä. Mulle tullaan juttelemaan, tai menen itse juttelemaan. Osasta on tullut parhaita kavereitani.*plur* Bileet on hyvä paikka uusien tuttujen haalinnalle!!!*sydän*

...Ja on tosi hauskaa nähdä livenä ihmisiä, joihin on ensin tutustunut täällä Klubituksessa:)

[muokattu 16.8.2003 13:56]

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

Jammailija

#39 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Elisak puhuu asiaaaaaa*super*!
Meitsi on kyl aika luonnonlapsi: Sinkoilen ja kimpoilen uusiin ihmisiin tutustuen. En edes ajattele vaa jo ensimmäisellä sekunnilla meen sanomaan ajatukseni sille ihmiselle, joka on tämän (ajatuksen) herättänyt.*hymy*

Te ootte niin kivojaaaaaaaaaa!!
Mun kadonneet (klubbari)serkut *halaa* *sydän**sydän**sydän*!!!!
-J

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

terraluna

#40 • • terraluna Agentti
Oon niin ujo, et ei tuu pahemmin keskusteltuu tuntemattomien kanssa.
Muutenki bileet on musta jotenkin outo ympäristö tutustuu ihmisiin ja jos on tosi hyvä fiilis, ei sitä malta pysyä paikallaan ja pulista. *nauru*
En tietenkään suutu, jos joku tulee jotain juttelee, mut ite oon yleensä tosi hiljainen. *blush*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!