Mikä on extremein/vaarallisin juttu mitä olet tehnyt?

409 posts, 21 pages, 153,481 views

ipe

#341 • • Edited ipe X-Rust / Holvi
- Ajanut Turusta Raumalle autolla jossa ei käytännössä ollu jarruja. Jarruputki oli poikki.
- Hypänny veneestä n. 30 solmun vauhdissa niskalleen veteen, ja vieläpä selvinpäin.
- Hypänny 22 kertaa muutaman tunnin sisällä maauimalan 10m tornista.
- Laskenu muutaman kaverin kanssa soutuveneellä 'pulkkamäki-tyylisesti' jyrkähköä kalliota pitkin mereen umpihumalassa.
- soudellut merenlahdella samaisella pienellä soutuveneellä kuuden muun humalaisen kanssa keskellä yötä. Siis 7 ukkoa pikkupaatissa, kellään ei liivejä. Vitun fiksua! :o
- Saunonut 6 tuntia putkeen.

+ iso liuta muitakin vastaavia toilailuja...

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Loose Grip

#342 • • Edited Loose Grip
Mopoiässä tuli hypättyä semmosesta asvalttisesta lastausrampista suzuki pv:llä kolmen parkkiruudun pituinen ja vähän yli kahden metrin korkuinen lento. Laskeutuminen: tasaiselle asvaltille, nätisti naama edellä, mutta onnistuin kuitenkin laskeutumaan vasemmalle polvelleni.
Ei voinut näyttää kenellekään, että sattu niin saatanasti. Totesin kauppakassinsa kädestä tiputtaneelle viereiselle miehelle, että "oho, olipa lento", noukin taustapeilin taskuun ja ajoin marketin taakse huutamaan kivusta. Kotona en kehdannut myöntää että olin kaatunut, enkä löytänyt desifinointiainetta, joten fiksuna poikana pesin haavan clearasillillä, sitten pitikin juosta suoraan takapihalle ja huutaa taas pikkusen...
CM

#343 • • CM
En oo ite mitään extremeä kyllä tehnyt tai aikonut tehdä. Pari kertaa ollu autokolaris ja jokusen kerran auton kyydissä joka on ajanu mettää suht reippaassa vauhdissa (jotain 80km/h), naarmuakaan ei onneks tullu. Sit jotain kännimokailuja tyyliin sammunu jussina saunaa 5 tunniks, jossa oli onneks ovi raollaan tai ois henki pois. Noit sammuiluja yms mokia on sit enemmänki mut ei niistä sen enempää :D
larzizi

#344 • • larzizi

RainChild, 11.10.2006 13:08:
---
*Edit Just muistin, et oon jopa pari kertaa pyörinyt tavalliset portaat alas. Tosin en muista kumpaakaan kertaa *känni**eiei*

Etkös sä tehnyt tuttavuutta sillon eräänä legendaarisena uutena vuotena niihin yksiin portaisiin? *pepsodent*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Jusna666

#345 • • Jusna666 Diablo

Loose Grip, 11.10.2006 17:29:

Kotona en kehdannut myöntää että olin kaatunut, enkä löytänyt desifinointiainetta, joten fiksuna poikana pesin haavan clearasillillä, sitten pitikin juosta suoraan takapihalle ja huutaa taas pikkusen...

Aiheutti hymähtelyä.. *hihu*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

RainChild

#346 • • RainChild

larzizi, 11.10.2006 18:18:
---
RainChild, 11.10.2006 13:08:
---
*Edit Just muistin, et oon jopa pari kertaa pyörinyt tavalliset portaat alas. Tosin en muista kumpaakaan kertaa *känni**eiei*

---

Etkös sä tehnyt tuttavuutta sillon eräänä legendaarisena uutena vuotena niihin yksiin portaisiin? *pepsodent*

juh, nimenomaan nimenomaan. lienikö se nyt uusvuos.. hmm... 03-04, ei oikein muista. toine kerta oli laival wanhoje risteilyl, kuulemma pyörinyt portait alas ja lyöny pään semmoseen keskikaiteeseen.. herätessäni seuraavana aamuna ihmettelin vain, että kuka mut on hakannu ja miks mul on ihan järjetön kuhmu otsas *toktok*

--
Rainchild is back home

Freja

#347 • • Freja Sihteeri

RainChild, 11.10.2006 18:26:
seuraavana aamuna ihmettelin vain, että kuka mut on hakannu ja miks mul on ihan järjetön kuhmu otsas *toktok*

Kännitoilailuis on se hyvä, et harvemmin käy pahasti.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

homppa

#348 • • homppa
lähdin ex-tempore reilaan yksinäni kuukaudeksi euroopaan heti 19 täytettyäni. Jos ois ollu järkee yhtään mukana ei niin extremee ehkä ois ollu :D
#349 • • Gini Guest
Hyppäsin maailman korkeimman skyjumpin 233 metristä Macau-towerista Kiinassa. Oli aika hurjaa ja tunne oli mahtava..
kouge

#350 • • kouge
benjihyppy on tullu hypättyä mut eihän se oo vaarallista kun on köysi jaloissa kiinni :D
leka

#351 • • leka anteeksi olen eläin
hmm kumpikohan on pahempi *ding* palavatalossa oleilu vai uraanikivien etsintä*iloinen*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Amuck

#352 • • Amuck dub-i-dub

ipe, 11.10.2006 16:26:
- Laskenu muutaman kaverin kanssa soutuveneellä 'pulkkamäki-tyylisesti' jyrkähköä kalliota pitkin mereen umpihumalassa.

:D Mä näen tän sieluni silmin! Hullut!

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

ipe

#353 • • ipe X-Rust / Holvi

Amokk, 11.10.2006 18:56:
---
ipe, 11.10.2006 16:26:

---

:D Mä näen tän sieluni silmin! Hullut!

Tosta on jopa valokuvia yhellä frendillä. Täytyyki pyytää siltä ni voin vaiks postata jonnekki... Ylläri muuten että se Ixus hörppäs merivettä samalla reissulla ja meni paskaks mutta onneks sentään kuvat pelastu muistikortilla. :D

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

P|astic

#354 • • P|astic

Gini, 11.10.2006 18:39:
Hyppäsin maailman korkeimman skyjumpin 233 metristä Macau-towerista Kiinassa. Oli aika hurjaa ja tunne oli mahtava..

mäki hyppäsin!!!

--
Naturalbornloverman

SyndroDome

#356 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Hih no olipas hyvä että nostin taas tän topicin esille *hymy* jengillä näköjään tarinoita riittää *hihu*

--
Life is full of choises.

Displacer

#357 • • Edited Displacer

P|astic, 11.10.2006 20:49:
---
Gini, 11.10.2006 18:39:

---

mäki hyppäsin!!!

Mä vaan kiipesin sitä tornia pitkin, kun olin niin pihi. Eikä siinä ollut edes vapaapudotusta, jälkeenpäin harmittanu kyl.

Mulle luvattiin vielä jälkeenpäin 50% alennus jos oisin menny hyppäämään (ja oisin mennytkin!), mut sit en saanutkaan sitä, kun se joka sen lupas, nukku krapulaansa pois silloin kun ois pitäny mennä hyppäämään :S

(siis tää oli töissä siellä silloin kun kävin tornilla, ja näin hänet myöhemmin baarissa, mutta seuraavana päivänä oli vapaa ja sen ois tarvinu vaivautua sinne paikalle et oisin saanu alennusta)

Tulipas sekavaa tekstiä, mut ei nyt jaksa panostaa.

aiheeseen:
Jos benjin joku laskee extremeksi ni ehkä se sit mullakin.

Tai sit 50h junamatka (lähes) yhteen putkeen Chengdusta Hongkongiin *hikoil*
myös 24h bussimatka ilman vessaa oli aika *hmph*, onneks pysähdyttiin välillä.
ei oikeesti ollut edes pahoja, mutta saattaa kuulostaa siltä. Mukavasti meni aika molemmilla kerroilla :P

Intti oli kokonaisuudessaan kans aika extreme juttu vaikka tykistössä olinkin, tai ehkä just siks, Rova*2 ftw.
FS

#358 • • FS
No tänään tuli törmättyä trukilla sähkökaappiin, v*ttu et muuttu naama valkoseks, korkeajännite ja mun keho ei o varmaan mikään hyvä yhdistelmä

--
Neuropunk - never heard of it?!
- go to Russia

#360 • • Rujo Mutantti Guest
Asensin irc clientin.