Mikä on extremein/vaarallisin juttu mitä olet tehnyt?

409 posts, 21 pages, 153,299 views

TanyaK

#61 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Katrina:

Onpas tosi hauskaa hurjastella liikenteessä!

joo liikenteessä hurjastelu ei ole välttämättä hauskaa..

mä lähdin kerran ajaa suoraan jatkoilta kotiin vajaata 100kilsaa ja en hurjastellut..oli vain kova yritys pysyä omalla kaistalla ja moottoritiellä ei viittiny alle 120 ajaa..ei sekään fiksua..

välillä aina "heräs" siihen että jaahas ohjataanpas tämä auto omalle kaistalle ja nostetaan jalkaa hieman kaasulta..
Lost-Soul

#62 • • Lost-Soul los pallos
Tanya:

Katrina:Onpas tosi hauskaa hurjastella liikenteessä!

mä lähdin kerran ajaa suoraan jatkoilta kotiin vajaata 100kilsaa ja en hurjastellut..oli vain kova yritys pysyä omalla kaistalla ja moottoritiellä ei viittiny alle 120 ajaa..ei sekään fiksua..

välillä aina "heräs" siihen että jaahas ohjataanpas tämä auto omalle kaistalle ja nostetaan jalkaa hieman kaasulta..

Joo en kyl suosittele tota nukkumis ajamista... Jos lähetään ajamaan niin ollaan edes hereillä....

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

TanyaK

#63 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Lost-Soul:

Tanya:Katrina:Onpas tosi hauskaa hurjastella liikenteessä!

Joo en kyl suosittele tota nukkumis ajamista... Jos lähetään ajamaan niin ollaan edes hereillä....

yleensä..
*blush*
Samu

#64 • • Samu Bodhisattva

No mutta kuka viittii tyhmyydestä välittää... Elämähän itsessään on tyhmää jos ei pysty tuntea elävänsä
*sydän**igor**sydän*

Öööhh, no tota...minä? En todellakaan haluaisi liikkua moisten "omaa jännää" hakevien urpojen kanssa samassa tieverkostossa!! Hakekoon niitä "elämisen tuntemuksia" siten että sivulliset eivät ole vaarassa!! Aamen!

Jaa niinjoo, se vaarallisin juttuni.. Jouduin kesällä kivi-/lumivyöryn jyräämäksi nukkuessani semmosella 45asteiseen kilometrin pituiseen lumi-/jäärinteeseen lapioidulla 40 cm leveällä tasanteella 4000 metrin korkeudessa. Onneksi meni niin kovaa yli että pahemmilta osumilta vältyttiin käpertymällä kasaan.
Enkä muuten todellakaan tuntenut eläväni..lähinnä odotin sitä viimeistä humahdusta! Voin kertoa että pelotti..

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

Alex

#65 • • Alex Life is shit & it is GREAT!!
XSi:

Put myself heated soldering iron on my arm*voiei* and tested when the pain gone... *nuha*_?_*super*

[muokattu 21.11.2002 03:22]

Ei mun tapaus NIIN extrimallista oli, mut sekin oli mun mielesta pikkusen extrimallista.. *justjoo*
Oon istunut barissa en viel ehtiny yhtä touppia juoda kun reilu palava tuhka tippui mun käsiin ulkopuoleen.. *mur*
Tuhka palanu ja mä vain tujotiin sitä ja mietinyt "kastänkö vai?".. *igor**hymy* Se kesti ehkä 20 sek ja siinä oli se..
*vink* Ei kannatta toista koska sit jää pieni ja huono haava, joka vuotta..*hmph*

[muokattu 23.11.2002 12:55]

--
Nähdään helvetissä.. ..kohta ollaan kaikki siellä! *piis**pahis**piis*

Lost-Soul

#66 • • Lost-Soul los pallos
Samu:

Öööhh, no tota...minä? En todellakaan haluaisi liikkua moisten "omaa jännää" hakevien urpojen kanssa samassa tieverkostossa!! Hakekoon niitä "elämisen tuntemuksia" siten että sivulliset eivät ole vaarassa!! Aamen!

Niin... Jotkut ajaa sileen että sivulliset on vaarassa ja jotkut taas silleen ettei oo... Enemmän liikennettä haittaa ne, jotka ajaa muita hiljempää (poliisikin on niin ilmoittanut)... Vaikka mä ajankin kovaa niin kertaakaan ei oo ollu läheltäpiti tilannetta silleen että se olis ollu mun vika... Jotkut törpöt on yrittäny kovasti tulla mun kyljestä sisään....

Jos voit järjestää silleen että jotkut tiet on suljettu ja mä saan ajella rauhassa niillä teillä niin tee se... Mä en pysty siihen ja missään ei voi ajella ihan vaan tavallisii katui...
*pihkassa*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

#67 • • hyperventilaatio Guest
Kait ne on näitä samoja kotikulmien ralliajoja, joskus on oikeesti jo pelottanut.
Kerran mentiin pari kertaa katon kautta ympäri ja kerran ajettiin puuhun. Ite tosin en kummallakaan kertaa ollut ratissa.
Ja moottoripyörät on myös kivoja. *vink*

Ja suksilla onkin sit tultuu vedettyy ihan miten sattuu. ”kato mikä hyndä!” ”tohon täysii!” *nauru* eipä siinä paljoo päätä palellut. Luojan kiitoas pientä itsesuojeluvaistoa tullut iän myötä.

[muokattu 6.1.2004 20:32]
Panfobia

#68 • • Panfobia
Otin yhen hatsin tupakkaa baarissa viikonloppuna, vaikka lopetin polttamisen viime kesänä... *voiei*

--
*sydän*

cosmikki

#69 • • cosmikki
olen yrittänyt mennä lehmäaitauksen sähköaitojen läpi saamatta sähköiskua, huonolla menestyksellä..

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Inferno

#70 • • Inferno [Terrorcraft]
no maastopyörällä on tullu hypättyy tommonen 2,5 ilmaan ja siitä sitte rystyset edellä hiekkaasfaltille...rystyset murskaks ja muutenkin vähän teki kipeetä*igor*

ja paras on ehkä kun pentuna tuli landella ajettuu vitun hulluu ja ISOO sonnia mopolla laitumella karkuun minkä kerkee*nauraa*

onneks riitti vauhti ettei tullu sarvesta pepulle:)

aika lieväää extremee kuiteski.

*piis**heiii**piis*

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

keisha

#71 • • keisha bullet with butterfly wings
mä oon pyöriny tynnyrissä mäkeä alas....
ja laulanu karaokessa madonnan like a prayerin mun työkaverien nähden....*nauraa*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

#72 • • Taika Guest
..Kerran piti kokeilla miltä tuntuu ajaa liikenneympyrässä väärään suuntaa..Oli niin kivaa et piti tehdä se kolme kertaa. Keskellä päivää. Mut mä asuin silloin viel maalla ja olin juuri saanut ajokortin joten ymmärtäähän tuon.*justjoo*

..Mut muuten mä oon aika nössö..*pahis*
päivänsäde

#73 • • päivänsäde member of sedu can kiss his hairy ass-organisation
sitä kun pari kertaa saa takavetoisen auton hallintaan liukkaalla niin luulee olevansa hyväkin kuski.. joo joo.. seuraavassa mutkassa painetaankin vähän liikaa kaasua väärässä kohdassa ja pienen taistelun jälkeen auto menee muutaman kierroksen ympäri ja jumahtaa lumihankeen.. *purr* ja eikun juopuneet ystävät työntämään.. *iloinen*

--
Eilinen on historiaa, huominen on yllätys. Tämä päivä on lahja.

päivänsäde

#74 • • päivänsäde member of sedu can kiss his hairy ass-organisation
toinen minkä muistan oli pienenä purjeveneellä.. Oltiin perheen kanssa purjehtimassa ja purjeet tietenkin ylhäällä..
¨päivä oli hieno ja aurinkoinen, joten meninpä istumaan keulaan ja paistattamaan päivää. kuitenkin muutaman minuutin päästä kuulen vaan viuhahduksen ja huomaan kun lisämasto (vähän pienempi kuin purjeveneen masto) tippuu parin sentin päästä päätäni ja kolahtaa veneen kanteen. kannesta lähti kiitettävän kokoinen biitti irti ja siinä vaiheessa olin suht onnellinen, etten istunut 2 senttiä vasemmalla.

okei.. toi ei ollu itse aiheutettu, mutta aika muistettava tapaus kuitenki.. *voiei**voiei*

[muokattu 3.3.2003 13:40]

--
Eilinen on historiaa, huominen on yllätys. Tämä päivä on lahja.

2000

#75 • • 2000 Opetuslapsi
Niin, tulipa mieleen todella vaarallinen temppu takavuosilta...

Olen käynyt laulamassa gaybaarissa karaokea ja kappale oli tietysti "nakit ja muusi"
Sen jälkeen tuli hippasen kiirus pois siitä paikasta *voiei*

--
2 nasty 4 U

Howdy

#76 • • Howdy Oldie
päivänsäde:

sitä kun pari kertaa saa takavetoisen auton hallintaan liukkaalla niin luulee olevansa hyväkin kuski.. joo joo.. seuraavassa mutkassa painetaankin vähän liikaa kaasua väärässä kohdassa ja pienen taistelun jälkeen auto menee muutaman kierroksen ympäri ja jumahtaa lumihankeen.. *purr* ja eikun juopuneet ystävät työntämään.. *iloinen*

Sama vika ... kokeiltu on *plur*

--
Käpy vailla vertaa

Late

#77 • • Late team Lasse

Syder:
[Clip]
Hyvä esimerkki on viime syksynä Vekarajärvellä ampumaharjoituksissa tapahtunut "onnettomuus"

Tuo oli kyllä älytön juttu. Melko kädetön täytyy olla jos ei saa rk 7.62:lla tapettua itseään.

*Lipas kiinnitä*
*Lataa ja varmista*
*Pam*
*SEIS!*

Nim. ~100m päässä tapahtumasta

Extremein oma temppu oli duunata tyttöystävää juuri sinä päivänä kun hänen isukki tulee päivällä kotiin töistä, aika huono vaikutelma olisi varmaan tullut jos oltais jääty kiikkiin. (lue: en ollut todellakaan hyvissä väleissä kys henkilön kanssa siihen aikaan). Onneks en joutunut kasvotusten tilanteeseen sillon. *voiei*

Ja, kyllä olen myös yksi niistä hulluista kuskeista. No kaipa tuosta ajotyylistä pääsee joskus eroon...

e:säätöä

[muokattu 3.3.2003 14:47]
Howdy

#78 • • Howdy Oldie
Syntyminen...

--
Käpy vailla vertaa

Karski

#79 • • Karski Pomon kätyri
Hmm, no. Oonhan mä ollu puukkohippasilla;
piikkinuijakahakassa (Pirkkalan black metal mafia vs. muu
maailma *justjoo*); mua on uhkailtu aseella parikin kertaa;
oon leikkiny liito-oravaa rapolanharjulla männystä toiseen
hypellen (tätä voi olla vaikee uskoo kun katsoo mun
nykyistä ruumiinrakennetta *ding*); kokeillut LARPata
oikeilla teräsmiekoilla ('jos sulla on buffermiekka olet jo
valmiiksi hävinnyt' *igor*) - ja sit oon tehny pari juttua
jotka on todella typeriä ja vaarallisia ja joita en tässä
halua/kehtaa edes julkisesti myöntää. *pupu* Noilta ajoilta muuten
vanhoista ystävistäni kolme on kuollut, kaksi vankilassa
ja yksi helluntailainen. Selvisin aika vähällä kun nyt
ajattelee. *eiei* Mitään en kuitenkaan kadu. *piis*

Toisaalta, kuten kuilu totesi, tämä pyrkimys tuoda lisää
terää olemisen sietämättömään keveyteen kertoo
jotain länsimaisesta kulttuurista - riippuliito ei taida olla
kovin iso hitti Lähi-Idässä. *justjoo*

[muokattu 3.3.2003 15:07]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

jUSSi

#80 • • jUSSi äkäinen vanhus
Mulla ei ole ollut tarvetta tehdä mitään extremeä, elämä itsessään riittää ja antaa säväreitä ihan tarpeeksi. On sitä teininä tullut bommattua ja graffiteja maalattua useampikin vuosi, mutta sen kummempaa jännitystä ne ole tarvinnut. Mä taidan olla suht' tavis...