Mikä on extremein/vaarallisin juttu mitä olet tehnyt?

409 posts, 21 pages, 153,292 views

-P

#261 • • -P
jutellut ”äijän” kanssa

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

$

#262 • • $ Destination weekend!
Ajanut polkupyörällä vähän mistä sattuu.

Viimeksi Tuomiokirkon rappuset alas. Ei mitään ûber-räädiä alan piireissä. Olin myös polkupyörälähettinä 4kk. Saldona kaksi kolaria. Ekassa ei käynyt juuri mitään, mutta toisessa ajoin lähes 40km/h Kalevankatua ja eteeni avautui Volvon ovi. Vääntyi u-kirjaimen muotoiseksi. Olkapäähän hieman sattui.
eewol

#263 • • eewol Fen - Project, Mayhem, Undertaker, TIP TOP
Varmaan jotain skede tai lumilauta juttui on tullu väännettyy...
Eiku jooo!!! Serenassa pacifiquen aikan hyppäsin siit toisiks isommast hyppyrist ja lauta katkes!!! Heheheh!! *nauru* x100000000!!

On noi dokaus reissut ollu kyl aika rajuja joskus... hmmm...
Aidan

#264 • • Aidan Soitan suutani koska voin!

Angelus:
jutellut ”äijän” kanssa

*nauru*

--
Hammer Zeit!

UnityF

#265 • • UnityF joo just se

Xeony:
Onhan tot kaikkee tullu tehtyy... *hih*

Mieleen painuvin keissi :

Kotiavaimet oli unohtunu.No miepä reippaana poikana laskeuduin sit 15.kerroksesta --> 13.kerrokseen omalle parvekkeelle narussa roikkuen.
Jäin sit samalla jutskailee/polttaa tupakan yläkerran papan kanssa,mikä ei ollu moksiskaan siit miu kiipeilyst.Kyseli vaan et mihi oon menos ja sillee... *justjoo*

Huvittavinta oli se et avaimet oliki takin taskussa... *hahjust*

illan naurut.. *nauru* huoh.... *nauru**nauru**nauru**nauru*
Gilgamint.com

#266 • • Gilgamint.com Making questions
Hyppäsin 22 metriä korkealta lossisillalta enkä edes kuollut *aplodit* häntäluu tosin murtu.

Toisaalta joskus ajoin autolla 250 moottoritiellä kuunnellessa Radio Deitä...
Karkki -CZ-

#267 • • Karkki -CZ- Murre-Täti
Tipuin kaivoon *kiitoskiitos*
Imppp

#268 • • Imppp
Juoksin liikkuvan tavarajunan alta. Olin auton kanssa 'mamista' (mulla siis ei ollu autoa, pieni känni päällä vaan). Räjäyttelin silikonipurkkei metäs ja mettä palo. Hyppäsin ~10m korkeen kallion päältä junaraiteille. Juoksin metässä poliiseja ja stv:n vartioita karkuun ilman kenkiä ~2km.

Näit riittäis paaaljon eikä aika riitä niitä muistelee saati laittaa järjestyksee :)
Ceppu

#269 • • Ceppu Väsynyt operaattori

stimbe:
Olin joskus pienenä Mikko Alatalon konsertissa.

HAHAHAH*nauru*
Howdy

#270 • • Howdy Oldie
Toi syntymä oli kyl aika karu kokemus *ding*

--
Käpy vailla vertaa

meow

#271 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
oon monesti matkustanu hissin katolla ylös ja alas ja ylös ja alas..turvaväliä ei siinä ollu ni oli aika jännää koska tulee katto vastaan.
sit oon pinonu niitä sinisiä maitolaatikoita jotain kakskytkuus ja huojunu ite siellä päällä.en niin hirveesti tykkää korkeista huojuvista paikoista ni vähän pelotti ja öö pyörrytti.
se oli kans aika extremee kun katkasin käteni keskellä viroa..
kyl täs on kaikkee ehtiny tapahtua, ehkä vähän liikaakin :)

*hellokitty*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

Kriss G

#272 • • Kriss G Wir brauchen bass

Howdy:

Paska keikka, mutta jonkun se oli tehtävä!

--
DESTROY ALL HIPPIES

cheat

#273 • • cheat

Jone:

- Akti Tuomiokirkon portailla. (oli huonoa) *poks*

[muokattu 13.11.2002 12:31]

been there done that...huonoa. *blush*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

Lnn Sika

#274 • • Lnn Sika
oon laskenu rullaluistimilla mäkeä alas poliisiauton imussa ja heittäny lipat kun
vauhti kasvoi hallitsemattoman suureksi.
Dueno

#275 • • Dueno klubbarin rumin
Ollu ralliauton kyydissä, meno oli mahtavaa

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

xl8r

#276 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Hmm, joskus taannoin roikuin stigalla auton perässä n. 100 km/t vauhdissa. Naru katkesi, ja minä siirryin kovaa tahtia ensin päin lumipenkaa ja siitä ensin kohti taivasta ja välittömästi sen jälkeen vastaavasti kohti maata. Kipu lähenteli jo kokovartalojuurihoidon tasoa, mutta kaikki raajat pysyivät onneksi ehjänä *hih*

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Rocca

#277 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
no emmä tiiä et onks tää niin extremee mutta enneminki hupaisa...

Eli joskus 5 vuotta sitten ku Skeittasin ni mulla murtus jalka ja se tapahtus tempussa missä hyppäsin skedellä haravan varren yli mikä on n.2cm halkasijaltaan *ding* ja siitä sitten kaaduin ja tippusin koko ruholla jalan päälle ja jalka vääntys n.30 astetta oikealla vaikka pidin nilkkaa suorassa*nyyh* ei ollu kivaa katteltavaa... mutta kavereitten kanssa ollaan naureskeltu tätä aika paljon *nauru*
Sit sairaalassa ne veti mun jalan takas paikalle, no tottakai mä huusin niin hemmetisti ku sattus...ni sit ne hoitajat siihen vaan et ei isot miehet noin kovin huuda, siin kohtaa tuli semmonen olo et tekis mieli paskoo sen jalka ja väännellä sitä..ja sit kysellä et miltä tuntuu *grr*...ja muuten tämä tapahtus viel samana päivänä kun meillä alko kesäloma koulusta ja olin ollu kesälomalla jopa 2h... arvaa ottiko koppaan *dissaa*

[muokattu 29.7.2004 23:53]

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Damien

#278 • • Damien [tr3ox]
Ehkä toi sähkön kanssa perseily, tiksin amiksessa uusittiin ilmastointi vehkeet parivuotta sitten ja vanhat koneet piti ottaa eka pois sieltä katon rajasta. Ei siellä kukaan tiennyt mistä kyseinen virta ois pois lähteny ja oletettiin että virtaa ei ollut, kun rupesin sitä ranteen paksuista nippua 4m korkeudessa, denka-liftistä osittain ulos roikkuen, laikkaamaan. Makeet liekit sieltä iski kun puoleen väliin johtoa pääsin, pikkasen säikähdin.
sapeli

#279 • • sapeli jokukukamikä?

Howdy:

No oli se varmaan aika extremeä sun äidilleskin *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

micqo

#280 • • micqo
Tehnyt sitä frendin häissä *enkeli*