Mikä on extremein/vaarallisin juttu mitä olet tehnyt?

409 posts, 21 pages, 153,252 views

ANONYM

#241 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
viime juhannuksena kuunnellut 5 kertaa peräkkäin hanna ekolan VIELÄKÖ ON VILLIHEVOSIA.aloin voimaan pahoin ja niin moni muukin..tänä juhannuksena uudestaa!*hih*
K

#242 • • K

K:
Olen nyt lentokentalla odottamassa, etta paasisin hyppaamaan tandemhypyn laskuvarjolla. Pari paivaa on jo odoteltu kirkkaampaa saata, mut nyt nayttaa paremmalta. Jos ei nyt paase hyppaamaan, niin se jaa myohempaan, kun illalla joutuu lahtemaan takas Damiin. Kylla lomalla on rankkaa..

Nyt on sitten hypatty, ja oli varmaan siisteinta mita on tullut tehtya. 4km korkeudessa ulos koneesta, noin 50s vapaata pudotusta (siina oli viela yks toinen kundi samaan aikaan ilmassa, etta paastiin fiilistelemaan oikein kunnolla), ja sitten leijaillen alas. Nyt voi lahtea hyvilla mielin viettamaan viikonloppua.
#243 • • astaroth Guest

psysex:
viime juhannuksena kuunnellut 5 kertaa peräkkäin hanna ekolan VIELÄKÖ ON VILLIHEVOSIA.aloin voimaan pahoin ja niin moni muukin..tänä juhannuksena uudestaa!*hih*

Mä lauloin ton viimeksi laivan karaokessa ja breikkasin samalla...*pahis*
Kriss G

#244 • • Kriss G Wir brauchen bass
Tässä listaa lähinnä tyhmimmistä asioista mitä olen keksinyt:

- Söin pussillisen juustosnaksuja kerralla kisailu mielessä. Kauheinta mitä ihminen voi suulleen tehdä.

- Laskin Stigalla luonnonkauniiseen ja kirkas vetiseen espoonjokeen. Tämä temppu on uusittu pulkalla ja molemmilla kerroilla kutina kesti seuraavaan päivään iholla...

- Kiipesin maalaustelineitä pitkin espoonkeskustan lämpövoimalan piippuun.

- Gaystarin kanssa lähdettiin tuiki tuntemattoman miehen kanssa laivalle. Ilmainen risteily ja ilmaiset viinat. Päästiin vielä ehjänä perille ilman penetraatioita.

- Ajoin sateisella kelilla 215Km/h viis jätkää kyydissä. Melkein ulos muttei ihan...

- Söin lasin sirun. Tämä oli kylläkin vahinko.

Kyllähän näitä riittää muttei muistu justiinsa mieleen. Ja lisää tulee...

--
DESTROY ALL HIPPIES

zari

#245 • • zari Team Tamppaajat
eipä tullu muu mieleen kun, että joskus 7v:nä menin painaan bussissa stop-nappia enkä sit jaksanukkaan jäädä seuraavalla pysäkillä, tai niin ainakin ajattelin hetken. Kunnes päätinkin nousta nopesti ja juosta keskiovesta ulos sillä seurauksella, että bussin ovet hipas jo mun vaateita mutten silti jääny kii,onneks *hih*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

NukeCow

#246 • • NukeCow en tajuu.
Noh tiedättehän miten skorpionit hohtaa blacklightissa.. tästä tilanteesta on vaikea saada onnistuneita valokuvia mutta se on mahdollista. Sitten kun on se kaunein tositosimyrkyllinen paksuhäntäskorpioni ja kuvia pitää räpsiä niin enhän mä sitten tajunnut että sitä alkaa vituttamaan. Se juoksi häntä ojossa täysiä mun kättä päin ja oli viis vaille etten olis kerenny repästä kättä pois. Selvittiin säikähdyksellä :)

Toisen kerran nukuin vaeltajakodissa rikkinäisen timanttikalkkarokäärmelaatikon vieressä.. tämä tosin ei Suomessa :D

--
.underachievement of nature.

egmondo

#247 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno
Olen hypännyt laskettelukeskuksen hissin suojaverkkoon juhannuksena kohtalokkain seurauksin*grr*

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*

Bio

#248 • • Bio The Bullies / Pinky
- oon hiihtäny pelkkä lumipuku päällä ja rynkky kaulassa suoraan avantoon.. hrr.. --> ja luulin ettei se voinu enää mennä enempää kasaan
- laskettelin ekaa kertaa Ranskassa ja tietty eksyin mustaan mäkeen heti alussa --> polvi vääntyi
- ajanut auton ojaan ja auto pyörähti nokan kautta ympäri --> auto lunastukseen
Juhgu

#249 • • Juhgu Virnistelijä

stimbe:
Olin joskus pienenä Mikko Alatalon konsertissa.

Vitun hullu! *hikoil* selvisit kuitenkin hengissä.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

stimbeh

#250 • • stimbeh Moriheimoreilee.

Juhgu:
---
stimbe:
Olin joskus pienenä Mikko Alatalon konsertissa.

---

Vitun hullu! *hikoil* selvisit kuitenkin hengissä.

Ilmeisesti.
Mutta jos tuntisit minut, tietäsit että en koskaan täysin toipunut siitä... *igor**igor**hih*

--
Flow with the go.

UnityF

#251 • • UnityF joo just se

Kolibriscope:
Ööh...istuin kauan ja ajattelin mitä sitä on tehty... *täh*
Lopulta oli ihan selkoo että vaarallisin juttu (ja myös aika extrem) oli kun pistin mun suun palaa... *vink* siinä sitten olin kuin joku lohikäärme... *pahis*
(Syy:join palavan drinkin)

[muokattu 4.3.2003 12:57]

*super**nauru* huoh siun kanssa... *hih*
Optik

#252 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Savusukeltanut erään vanhan palavan talon ullakolla, josta löydettiin sattumalta sammutusparin kanssa erinäisiä ammuksia ja pari kantopommia..

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Zimeon

#253 • • Zimeon
Laitesuekellusta olen harrastanut 12 vuotiaasta lähtien, ei välttämättä kaikkein extreme mitä oon tehnyt mut eipä tuu heti mieleen muuta tähän aikaan yöstä :)
blender

#254 • • blender Arcade | KAIKU
erittäin turvallista on ollu elämä,

vaarallisinta ehket on ollu saksas ku oltii reiveis ni ”iskin” jonkin tyypin (hän sit tykkäs ilmeisesti myös minusta)

... puolen tunnin pääst tulee sit joku 2 metrinen sakemanni siihe jotai huutaa ja tönii, en tie mitä sano mut jotain tosi pahaa, mut onneks joku järkkäri rauhotti sen... (kuulin sit tytölt et se oli sen exä ja hullu / nappien vetäjä / 120 kilonen lihaskasa)
sapeli

#255 • • sapeli jokukukamikä?
Aluks mulla ei tullut mieleen mitään koska oon yleensä aika turvallinen ja nössö... *hihu* Mutta tulihan sitä yhdessä vaiheessa siliteltyä ja rapsuteltua aikuista tiikeriä joka ei ollut mitenkään kahlittu tai sidottu eikä meidän välissä ollut mitään kaltereita yms. *hellokitty*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sune

#256 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
ottanu 2 terroristi kissaa asumaan samaan asuntoon.*hellokitty**poks*

--
ei kovin ihku eikä plur

Diverse System

#257 • • Diverse System Ithaqua
Kai se olisi laskuvarjohypyt tai Norjan Vuorilla kiipeileminen ja sieltä alas laudalla tuleminen tietämättä alla olevista railoista*grr*, yksi vilahti alta...
Tai kaverin puolustaminen ”steissin jengiltä” joskus yläasteella => vieläkin alahampaat vinossa.
Tai peurakolarin ajaminen (ei tarkoituksella)..

--
Booze is the answer. I dont remember the question

Xeony

#258 • • Xeony
Onhan tot kaikkee tullu tehtyy... *hih*

Mieleen painuvin keissi :

Kotiavaimet oli unohtunu.No miepä reippaana poikana laskeuduin sit 15.kerroksesta --> 13.kerrokseen omalle parvekkeelle narussa roikkuen.
Jäin sit samalla jutskailee/polttaa tupakan yläkerran papan kanssa,mikä ei ollu moksiskaan siit miu kiipeilyst.Kyseli vaan et mihi oon menos ja sillee... *justjoo*

Huvittavinta oli se et avaimet oliki takin taskussa... *hahjust*

--
Quidquid latine dictum sit, altum videtur =)

~~MillaMágico~~

#259 • • ~~MillaMágico~~
Mut vietiin noin kuukaus sit SuperExtreme-mönkkäripiknikille(näin kutsuviestissä luki)...Hurjasteltiin metsissä, *lmao*käytiin ongella, poltettiin kanankoipia, halailtiin, *hali*suukoteltiin..Mua kohdeltiin kun oikeeta prinsessaa, vaikka vain rimpsessa oonkin..
Aika extremeä oli kun sydän jäi sille reissulle....*sydän*
#260 • • astaroth Guest
Autolla on tullut tehtyä kaikenlaista tosi tyhmää. Tänä päivänä onneksi järki sentään pysyy jotenkuten kädessä.