Mikä on extremein/vaarallisin juttu mitä olet tehnyt?

409 posts, 21 pages, 153,215 views

Cloudberry

#221 • • Cloudberry

keisha:
Ainakin yksi typerimmistä jutuista mitä olen tehnyt on se että olen joskus nuorempana mennyt humalaisen kuskin kyytiin :(

Ai nii! Olin jo unohtanu (hämmästyttävä tämä ihmismielen kyky unohtaa ikävät asiat?) mutta olenhan sitä minäkin istunut humalaisen/poltelleen kuskin takapenkillä autossa, joka ei läpäissyt katsastusta ja jossa ei ollut vakuutuksia.. kehäykkösellä poliisit perässä..
Jooh. Mulla täytyy olla enemmän ko yks suojelus*enkeli*!
Pelottaa vaan että millon tää tuuri lopullisesti loppuu kesken.. *eiei*
vanhus

#222 • • vanhus
ai et sellanen viel no olisko se et kävin ostaa pussikaljaa joskus ja vedin kalsarikännit*yessir**taputapu**juonittel**muhaha**jiihaa**nauru**hymy**ding**pahis**joo**känni**släp**ankka**enkeli**piis**super**pupu**sydän**jiihaa*

[muokattu 3.6.2004 23:18]
Pablo

#223 • • Pablo

Cloudberry:
Ai nii! Olin jo unohtanu (hämmästyttävä tämä ihmismielen kyky unohtaa ikävät asiat?) mutta olenhan sitä minäkin istunut humalaisen/poltelleen kuskin takapenkillä autossa, joka ei läpäissyt katsastusta ja jossa ei ollut vakuutuksia.. kehäykkösellä poliisit perässä..
Jooh. Mulla täytyy olla enemmän ko yks suojelus*enkeli*!
Pelottaa vaan että millon tää tuuri lopullisesti loppuu kesken.. *eiei*

Njoo suurinpiirtein sama juttu on tapahtunut matkalla Keravalta Helsinkiin. Ei ollu vaan poliiseja perässä. Samanlaista kelailua olen harrastanut itsekin noiden suojelusenkeleiden suhteen. Eipä ihan yhden käden sormet riitä laskemaan niitä tilanteita missä elämä on ollu jossainmäärin ns. hiuskarvan varassa.
Tanemann

#224 • • Tanemann
Enpä tiedä, että onko kovinkaan extremeä, mutta lukiossa olen murtanut käteni lyömällä fysiikan kirjaa. Pari rystystä murtui, pikkurilli meni sijoiltaan ja käsi oli paketissa kuukauden. Ja tää ei ole vitsi. (Hymiölista ei näytä toimivan firefoxissa, joten jääkööt ne laittamatta.)
karkki

#225 • • karkki

Tanemann:
Enpä tiedä, että onko kovinkaan extremeä, mutta lukiossa olen murtanut käteni lyömällä fysiikan kirjaa. Pari rystystä murtui, pikkurilli meni sijoiltaan ja käsi oli paketissa kuukauden. Ja tää ei ole vitsi. (Hymiölista ei näytä toimivan firefoxissa, joten jääkööt ne laittamatta.)

vähä siistii*lmao*
sbanc

#226 • • sbanc
Intissä, kiinteissä mastoissa kiipeily ...mm. Vihtijärven masto 115 metriä
keisha

#227 • • keisha bullet with butterfly wings

Tanemann:
(Hymiölista ei näytä toimivan firefoxissa, joten jääkööt ne laittamatta.)

Kyl toimii *vink*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Toope

#228 • • Toope TEAM HOROT KYYKKYYN!!!
benjihyppy 130 m...pienessa kakkusessa oli ihan ok kokemus*hymy*
Keniro

#229 • • Keniro
Avannut suuni ”kuolemanrangaistus” topikissa joutuen Phanaticin pommitettavaksi *hikoil*
#230 • • Injektio Guest
Ajanut isä puolen autolla pienessä sievässä alaikäisenä.. *piis*
(Ei tiedä vieläkään... *muhaha* )

#231 • • ville olen oikeasti ujo
kuminarun varassa tuli joskus teininä hypättyä kaivarissa (taisi olla joku 110m?), mutta ei siinä hommassa mitään vaarallista ole.

sen sijaan oma pyöräilytyyli eli mahdollisimman lujaa mahdollisimman pieneistä väleistä autojen seassa on aiheuttanut tähänmennessä neljä auton alle jäämistä. Mut oon oppinut ja nykyisin käytän jo kypärää :)

[muokattu 4.6.2004 07:27]
#232 • • ALIEN Guest
benji 150m... vai oliko se 170m muistaakseni *ding* kaivarissa 2001 anyway. Ei mikään erikoinen kokemus, enkä edes kutsuis extremeksi - ennemminkin rahastuxeks *hahjust*

[muokattu 4.6.2004 08:41]
remotion

#233 • • remotion nostatus guru

kuminarun varassa tuli joskus teininä hypättyä kaivarissa (taisi olla joku 110m?), mutta ei siinä hommassa mitään vaarallista ole.

sen sijaan oma pyöräilytyyli eli mahdollisimman lujaa mahdollisimman pieneistä väleistä autojen seassa on aiheuttanut tähänmennessä neljä auton alle jäämistä. Mut oon oppinut ja nykyisin käytän jo kypärää :)

[muokattu 4.6.2004 07:27]

Mäkin meen kovaa kyl fillarilla ja pienistä väleistä, mutta älä leiki autojen kanssa please! *eiei* henkihän tolleen vielä lähtee.
Saara

#234 • • Saara #2970

thstle:
tästä on aikaa jo kolmisen vuotta, mutta tuskin sarja on ainakaan parannusta tehnyt tässä ajassa. okei, kuolihan se macy, mutta ...

Tsot tsot..... viimeksi ku käänsin kanavaa kolmosen kautta ja sieltä tuli k&r ni Macy oli ihan hyväs hapes......ja tästä on joku pari viikkoo...... on se niin kummallista *ding*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

stimbeh

#235 • • stimbeh Moriheimoreilee.
Olin joskus pienenä Mikko Alatalon konsertissa.

--
Flow with the go.

K

#236 • • K
Olen nyt lentokentalla odottamassa, etta paasisin hyppaamaan tandemhypyn laskuvarjolla. Pari paivaa on jo odoteltu kirkkaampaa saata, mut nyt nayttaa paremmalta. Jos ei nyt paase hyppaamaan, niin se jaa myohempaan, kun illalla joutuu lahtemaan takas Damiin. Kylla lomalla on rankkaa..
Cloudberry

#237 • • Cloudberry

stimbe:
Olin joskus pienenä Mikko Alatalon konsertissa.

Hah. Mikko Maalaispoika esiintyi useammassa Oulun kaupungin SoTe:n työntekijöilleen ja heidän perheilleen järjestämässä joulujuhlassa. Itku pääsi ja traumat jäi ku en osannu pentuna viheltää jossain biisissä missä kaikkien ois pitäny osallistua..
JustinSan

#238 • • JustinSan Nullius in verba
Kyl tää meikäläisen elämä aika extremee on jo valmiiks, ihan tarpeeks saa kamppailla, että pysyy hengissä, ei tähän mitään lisä-extremeä enää tarvita *hikoil*

mutta tyhmä ja varsin vaarallinen temppu oli joskus nuorempana se kun menin puolivahingossa yhteen paikkaan missä kaikki kotikylän urpoimmat ja väkivaltaisimmat natsit hengas. Turpaanhan siinä tuli *piis*

[muokattu 4.6.2004 11:34]

[muokattu 4.6.2004 11:36]

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Pablo

#239 • • Pablo

JustinSane:
Kyl tää meikäläisen elämä aika extremee, ihan tarpeeks saa kamppailla, että pysyy hengissä, ei tähän mitään lisä-extremeä enää tarvita *hikoil*
piis*

erittäin hyvin sanottu. *hih*
Zuud_

#240 • • Zuud_
Olen pyytänyt Matti Eskolta Kari Tapion nimikirjoitusta.

Seuraavalla viikolla iltiksessä luki että Matti Esko potee syvää masennusta...

--
Elämä on kuin nainen, aina tietää ettei koskaan saa mitään -Terkkilä-