Mikä on extremein/vaarallisin juttu mitä olet tehnyt?

409 posts, 21 pages, 153,239 views

Rocka

#161 • • Rocka
korkeenpaikankammolaiselle tää on kova pala : hyppäsin kesällä benji-hypyn 155 metristä.
Jone

#162 • • Jone Archibald Haddock
Join kerran tuopin maitoa yhdellä huikalla.
Andy

#163 • • Andy
..oon ollu tollasen ( 152k89) vieres viistosti takavasemmalla ilman kuulosuojausta kun ammuttiin isku :D

tässä muuta pientä kivaa X:ää :
-sukelsin kiveen tornion joessa (kax hammasta)
-teräsvaijeri tuli silmien väliin suht sutjakkaa vauhtia (useampi tikki)
-sahasin käteen mökillä..saha jäi käteen pystyyn :D (liimailua/ huutoa)
-intissä taitoin niskat käsillä kävellen Vekaralla (140m JA STOP --> 7VP+Tilkka
-2,5kg:n pikitiekokkare lensi otsaani hyvän kaverin kädestä (tikkejä tikkien viereen)

[muokattu 8.12.2003 22:04]

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

Blues

#164 • • Blues Koning van Afrika

kilobitti:
ollut rämäpäisen mutta ei kovin varman kuskin kyydissä Lapista Espooseen. Totesimme matkalla, että näin paremmin takapenkiltä kuin em. lepakko edestä, ja silti mentiin räntäsateessa ja loskassa parhaimmillaan 140km/h lyhyet päällä - näkyvyys eteenpäin luokkaa 30m (ps. 140km/h = 39 m/s). Olin NIIN helpottunut kun pääsin kotiin ja hissillä neljänteen kerrokseen, eikä se auto enää mitenkään voinut tappaa mua.

Kaveri ajo motarilla vanhalla bemarillaan joka tärisi kuin olisi mukulakivillä ajanut ilman iskareita 220km/h kaatosateessa kisaa ja istuin hiljaa pelkääjän paikalla kun se huutaminen ei auttanut *iihhih*
En enään mene sen kyytiin tuollaisella kelillä

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

eyeless

#165 • • eyeless Ebeli siinä missä toinenkin lentaja
auto kallioleikkaukseen @ 130km/h
pyörä @ 120km/h motaril nurin -->sadetta ja lipat sit osuin kaiteeseen
auto 90km/h @ ojaan ilman turvavyötä

siistii, joku ehkä tykkää musta tuol ylhääl *enkeli*

--
Courageous is the one who will follow only his inner Insights...

hallucinogen

#166 • • hallucinogen Edain
Ei voi sanoa kun et osa teistä on aika toheloita ja toiset täysin edesvastuuttomia *nauru*

--
pikku-*possu*

skasi

#167 • • skasi
Oon kyl periaattees vastaan näitä autojuttuja, mut välillä on tullu itsellekin kiire..

Täs tänä vuonna oisko ollut toiset liukkaat, takapotku Hiacella aivan vi*un liukkaalla kelillä aivan v*tun kiire töihin.. Pakko oli mennä autoista kapealla tiellä ohi kun ne tuli perä edellä vastaan ja ei pystynyt hiljentämään kun ois auto karannut alta..*blush* Ei yhtään kiva..

Yö lumikasassa ja uiminen vaatteet päällä avannossa on jäänyt kans kyl mieleen..

--
I love music, any kind of music. I love music, just as long as its groovin!

Epailija

#168 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Olen ihan samaa mieltä hallun kanssa. *nauru* Mun extremeilylläni ei pärjätä edes Jonen maidonjuonnille. *hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

rZi

#169 • • rZi 42
Porschen kyydissä, kuski pahassa krapulassa, vauhtii 212 km/h.

Off-piste lumivyöry-alueella, krapulassa alas mäkee pepsi ja kamera kädessä.
Say-Me

#170 • • Say-Me
80 kg Heksotolia, 40 kg TNT:tä ja B luokan lyhythidaste sähkösytytysnalli - kipaistaan parin sadan metrin päähän kaapelikela mukana, käännetään kammesta ja nautitaan kesästä. *heiii*
Aikamoinen jysäys - lähes salpasi hengityksen ja sai sydämmen jättämään pari lyöntiä väliin. *pahis*

Nojoo... ettei kellekään kuvaa jostain hullusta kotikemististä, niin tottakai tämä kaikki tapahtui valvotuissa olosuhteissa ja armeijassa.

Nimim. pikku-pioneeri

--
Laugh now, but one day we'll make the rules.

Jimmyfi

#171 • • Jimmyfi
Hahe.... se oli sellanen 2 metrin matka jonka laskin lipeillä ja lensin siillen hienosti ja sain jalkani murtumaan -> hozpitaan ja 10 viikkoo kipsiä...

pistä paremmaks *hih*

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

#172 • • Samout Guest
Vammanenpoika

#173 • • Vammanenpoika
Olen heittänyt vietnamin sodan aikasia käsikranaatteja Kamputseassa 6kpl joista 3 oli suutaria! Siis ostin 3 mutta sain 3 kaupan päälle hyvä diili! Samasta paikasta vuokraamani AK47 jumitti käytössä joka ei myöskään ollut turvallista. Kyseisellä reissulla menetin myös passini ja sairastin Malarian (3vkoa sairaalassa aika heikossa hapessa)

Seuraava osuu myös matkalle, päätin puolassa oleskellessa kiivetä tatran yli ja 3vrk kiipeiltyäni löysin itseni sitten slovakiasta päivän toipumisen jälkeen lähdin takasin mutta tällä kertaa Rysy nimisen huipun yli ilman mitään sen kummempia varusteita kuin lenkkarit ja makuupussi (siis ei kiipeily varusteita) tosin eniten kaipasin tumppuja ja pipoa siinä vaiheessa kun maasto oli lähinnä jäätä ja lunta. Selvisin ja en juurikaan tarvinnut sairaalaa vain hieman fysioterapiaa.

Kolmas sekin reissulle osuva kertomus on sellainen, kun bournemouthissa klubattuamme slinkyssä päätimme lähteä jatkoille lontooseen ja minä sitten tietysti kuskina vuokra-auton ratissa ajoimme yöllä 110mph lontooseen (ei niin vaarallista, tie tyhjä ja leveä) mutta kun pääsimme lontooseen väsy yllätti ja päätimme mennä Hyde parkiin nukkuun! No kiipesin sen metalliaidan päälle ja jäin kiinni kengistäni aidan piikkejen väliin! Kaaduin suoraan selälleni ja löin takaraivoni asfalttiin taju meni hetkeksi,

No sitten on tietty noita kaikkia muita hauskoja Laosin ja Burman reissuja sekä marokosta poliiseja pakeneminen mutta ei ne niin extremeä ole ollut. Moottoripyörillä nyt on tullu tehtyä kaikenlaista ja menetetty taju lähinnä motocrossia ajaessa, mutta myös lumilaudalla on tullut jotain hulluja hyppyjä kalliolta alas tehtyä mutta eiköhän toi käsikranu ja kiipeily ollu hulluimmat!

Niin ja siis kaikille todettakoon vielä että olen rauhan mies! itseasiassa kamputseassa armeijaa paossa ollessani yritin e-mailin välityksellä vielä vältää valtion leipiin joutumista kertomalla kuinka asepalveluksen tarpeessa olen koska aasian uusi kommunistinen vallankumous tarvitsee apua myös minulta ja kaikki veljet myös suomesta liittykööt, mutta ei auttanut tilkkaan jouduin ja antenniin loppujen lopuksi vielä heittivät varuskuntaan tosin aseisiin käsiksi eivät pistäneet vaan play stationia pelaamaan 6kk! Tämän vuoksi uskallankin haastaa kaikki tämän lukeneet Winning Eleven futispeliin!!!
cheat

#174 • • cheat
Tää on ehkä ennenkaikkea typerää, mutta kohdatkoon päivänvalon tämäkin tarina, eli asustellessani vielä saksanmaalla eräänä aamuyönä metroasemalla enempi tai vähempi pössyissä päätimme hyvän ystäväni kanssa lähteä juokksemaan pitkin metrotunnelia seuraavalle asemalla, laskettiin ensin hienosti että eihän sieltä junaa tule, mutta kun korvista kasvaa kukkasia tietää sen laskutoimituksen luotettavuuden...hengissä selvittiin.

*sars*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

#175 • • Samout Guest
Joskus 7 vanhana, kun katselimme vielä Rambo leffoja lähdimme kaverin kanssa metsään. Mukana oli tietenkin puukot, köyttä ja seikkailumieltä. Olin tuohon aikaan myös partiossa ja tiesin kuinka hirttosilmukka tehdään. No ei muuta kuin köysi tukevasti kiinni oksaan ja hakemaan kotoa pieni jakkara. Sitten arvottiin kumpi joutuu narun jatkoksi ja arpahan suosi tietenkin minua. Nousin jakkaralle kädet taakse sidottuna. Kaveri kiristi köyden ja kysyi:”Potkaisenko?” ja meitsi kovana jätkänä vastas:”Anna mennä vaan!” Sit se potkas tuolin pois alta. Siinä kiikuin pää punasena kunnes kaveri tajus mitä oli tapahtumassa ja nappas köyden poikki puukolla. Onnex oksa oli hieman taipusa ettei menny heti niska poikki.

Jotkut viä väittää ettei väkivaltaviihde vaikuta lapsiin *iloinen*
Progress

#176 • • Progress
oiskohan se vaikka, ku aikasemmi harrastin kalliokiipeilyä, ilman köysiä. Sit mutsi alko valittaa siitä ja osti mulle köydet.*hih*
Nykyää en oo kiipeilly, ku täälpäi ei oo oikei mitää kiivettävää ja köydet pitäis uusia.*hmph*
Pentuna tuli kyl tehtyy ja kokeiltuu kaikenlaista, joita ei tietty sillo pitäny kovinkaa extremeinä, vaan iahn suht normaaleina tekemisinä. Nykyää miettiny kaikkia niitä jutskia ja todennu, et onpa ihme et suoraan sanottuna viel elän... *hih*
Asuttii maalla, aika korvessa. Iso 4ha:n tontti ja salometsää ja järvi vieressä. Siellä riitti kyl tekemistä, ei tarvinnu lähtee muualle ettii sitä tekemistä. *hymy*
Muistelen, että Veikka Gustafsonilla oli samanlainen lapsuus ku mulla. Paitsi hän vaan teki veljensä kanssa jopa viikon reissuja saloilla, kertomatta äidilleen mitään. On siinä saattanu olla äippä huolissaan! *vink*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

B/W Tiger

#177 • • B/W Tiger
No niitä on niin paljon... mut yks ny tulee ekaks mieleen.
Ajoin autoo ja täyslasti porukkaa tietysti kyydis, ni tuli auto vastaan pitkät päällä , vauhtii oli joku 90 km/h. En nähny sen jälkeen yhtään mitään ja seuraava havainto on et ollaan keskellä mutkaa ja paketti auto tulee vastaan ja me ohitetaa se väärältä puolelta. Vähän tais mennä ojan kauttakin. kyl siinä porukalla oli ilmeet sen jälkeen semmoset ettei oikein uskaltanu mitään sanoo.*iloinen*
Kanifarmari

#178 • • Kanifarmari
taitaa olla viime lauantai-sunnuntai *pahis**pahis**pahis*
DJ Rx

#179 • • DJ Rx FINRG Recordings

Energizer:
taitaa olla viime lauantai-sunnuntai *pahis**pahis**pahis*

second that

ite oon pissannu sähköpaimeneen... *iihhih*

[muokattu 29.12.2003 19:07]

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Howdy

#180 • • Howdy Oldie
Hmm ajella aika monen merkkarin jälkeen *justjoo* talvel motarin rampille eikä jostain syystä hidastaa vauhtii ja lentää keskikorokkeen yli silleen mallikkaasti tien toiselle puolelle ... kauan kauan sitten kun maailma oli vielä nuori ja howdy pappa vielä häröili *nauru*

--
Käpy vailla vertaa