Mikä on extremein/vaarallisin juttu mitä olet tehnyt?

409 posts, 21 pages, 153,238 views

ilarip

#21 • • ilarip
MaoTse:

Ööö, mistäköhän alottais?? Laudalla n. 7,5 metrin gäppi seuraavaan rinteeseen= vasemman käden ranteesta molemmat luut poikki*

vedit serenassa ton kätes paskaks?
---
niin ja en itse pahemmin extreme juttuja kun aikoinaan noita skede/snouk juttuja esim kruuks boksin yli ja jalkaan ventti et luut näky piipaa autolla sairaalaan. fiiible ylöspäin menevään kaiteeseen ventti aukesi ( viikko siitä että sain tikit pois tosta edellisestä kerrasta )
3 serenan pikku boxist käsi sijoiltaan :x ja sairaalaan.
ski expo messuilla tramboliinissä volttijalat ristissä nenä murtu ja sairaaalaan.
joskus sata vuotta sitten räjäytin raketin kädessä sisällä palo sormet. ei kai täs enempää noit kädetyksiä? tai no
kävelin kaapelilta hakaniemeen toi o aika extreme :x
Pan

#22 • • Pan
Varmaankin tyhmimmät/vaarallisimmat jutut on tullut tehtyä auton ratissa.

Tietenkin on tullut ajettua niin lujaa kun autosta lähtee kun on ollut kiire töihin, jännityksen hakuisuudella tai sitten ei vain nappaa.
Viimeksi kun tuli kiire helsinki-vantaalle niin köröttelin 60 alueella 150. *eiei* Tää menee siihen ei vaan nappaa -gategoriaan

Muistaako patis vielä ensimmäisen Puumala juhannuksen kotimatkan, kun lähdettiin ohittamaan äipä cobralla(-88 opel corsa), viis ihmistä kyydissä ja muutenkin auto täynnä tavaraa, sellaista auto letkaa. No kuski oli sitä mieltä, että kyllähän me tämä autojono ohitetaan ennekuin vastaan tulevat autota saavutttavat meidät. Kaikki 4 matkustajaa huusivat kurkkusuorana vastalauseita. mutta 160km/h mittarissa ja jäi vielä monta metriä väliä.

Mitä tästä opimme? -Mua kannattaa uskoa.

Nyt jos jälkeenpäin miettii, niin ei se kovin viisasta ollut. Pieni ohjausvirhe ja oltaisiin kynnetty paikallisen maanviljeliän peltoa muutamalla sadallametrillä.

Elämä on riski.*piis*

--
Positiivinen pakana

[Nuclear]

#23 • • [Nuclear] el aprendiz
Jääkiekon pelaaminen: luistin päähän -> liimaa, kiekko päähän -> tikkejä.*hih*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

2000

#24 • • 2000 Opetuslapsi
Minä katsoin kerran maanantaiaamuna ruuhkabussissa ihmisiä silmiin... *täh**justjoo**ding**voiei*

--
2 nasty 4 U

Alex

#25 • • Alex Life is shit & it is GREAT!!
Siis: Täl on TOP5
1.Oon ollu naimisissa 1,5vee.. *uuh**igor*

2.Oon otanut viiva autolla aluella missä nop. raj. oli 60km oon ajonut 160, sit oon huomanut et mun kaista loppu.. yhtä äkkiä oon vaihtanu kaista ja vasta sen jalkeen oon huomanu takapeilista että väli autojen kesken on ehkä 0,5m.. *häh*

3.Oon ollu tapellussa 3 vasta 15, vaikka olin lähes selvinpäin... *mur*

4. Oon edelenkin elossa.. *nauraa**pahis**vink*

5. Oon ajonut autossa kolmen marokkolaisten kans jota mä oon nahny ekä kerta, ja sen lisäks ne on tieneet et mul on lompakossa 1000euroa... *nuha*
jne.. *vink**ökkö*

[muokattu 16.11.2002 07:02]

[muokattu 16.11.2002 07:03]

--
Nähdään helvetissä.. ..kohta ollaan kaikki siellä! *piis**pahis**piis*

henkka

#26 • • henkka
160km/h Konalantiellä Konalasta Pitskuun päin.

Toiseen suuntaan 182km/h...

Typerää? -erittäin
Vastuutonta? -erittäin

*blush*
Jone

#28 • • Jone Archibald Haddock
2000:

Minä katsoin kerran maanantaiaamuna ruuhkabussissa ihmisiä silmiin... *täh**justjoo**ding**voiei*

HULLU! Julkiset on oikeasti melko pahoja. (Pelkään Helsingin julkisia)
Lost-Soul

#29 • • Lost-Soul los pallos
Pan:

Tietenkin on tullut ajettua niin lujaa kun autosta lähtee kun on ollut kiire töihin, jännityksen hakuisuudella tai sitten ei vain nappaa.
Viimeksi kun tuli kiire helsinki-vantaalle niin köröttelin 60 alueella 150. *eiei* Tää menee siihen ei vaan nappaa -gategoriaan

Niin no en siis tiedä missä toi oli... mutta mä ajelin tossa viime kesänä manskuu 150 km/h.... ja muistaakseni se on jotain 50:n aluetta... että silleen....*enkeli*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Kutunluu

#30 • • Kutunluu
Andy Braun:

olen kävellyt helsingin yössä *nauraa*

Olen työntänyt yhdeltä yöllä autoa esplanadia pitkin, poliisit virnistelivät ohi ajaessa...
Viltsu

#31 • • Viltsu noname
ajanu
colin.jpg
tuollaisella kelkalla ties mistä ja selvinny hengissä *vink*
toi on kyllä aika look a like :DDD

[muokattu 18.11.2002 12:52]

[muokattu 18.11.2002 12:53]

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

TanyaK

#32 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Tän päivän tuleva extreme kokemus:

muutama hullu kaveri+auto+kaks pulkkaa+yks stiga keskelle+toppavaatteet+lentokenttä

=VITUN KIVAA!!

*ökkö*
[Nuclear]

#33 • • [Nuclear] el aprendiz
Tanya:

Tän päivän tuleva extreme kokemus:

muutama hullu kaveri+auto+kaks pulkkaa+yks stiga keskelle+toppavaatteet+lentokenttä

=VITUN KIVAA!!

*ökkö*

*nauraa**nauraa**nauraa* Mä voin tulla kuvaamaan!

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Howdy

#34 • • Howdy Oldie
55min Tampereen keskustasta Hesan keskustaan.
Oli helvetillinen kiire jatkoille Helsinkiin.
Pää niin jumis et matkast ei paljoo muista.
Tosi fiksua .....
Itsarin voi tehdä helpomminkin.
En tekis uudestaan.

--
Käpy vailla vertaa

Pan

#35 • • Pan
howdy:

Itsarin voi tehdä helpomminkin.

Kuinka niin? Autollahan sä pystyt tappamaan itsesä todella helposti. Lukuisat ihmiset tekevät näin joka päivä, ihan vahingossakin
Ajat vain niin paljon kuin rotisko antaa periksi betonitolppaa päin ilman mitään turvavöitä tai airbagejä, niin kyllä siitä henkilähtee silmänräpäyksessä. Toisin kuin nappeja syömällä tai sillalta hyppimällä.

Mut joo ajetaan ihmisiks.
*justjoo*

[muokattu 19.11.2002 13:48]

--
Positiivinen pakana

Syder

#36 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Junarata + silta, tai kuula kalloon. Siinä kaks helpointa.

--
Divida et impera.

Pan

#37 • • Pan
Syder:

Junarata + silta, tai kuula kalloon. Siinä kaks helpointa.

hmm meneeköhän tää nyt offtopiciks, no onhan tää aika extremeä.

Mutta eiii välttämättä. Juna on kyllä aika hyvä vaihtoehto, mutta asetta on aika vaikeata saada haltuun ja siinäkin on moni sählännyt niin ettei ole kuin puolet naamasta lähtenyt vaihtoon.
Hyvä esimerkki on viime syksynä Vekarajärvellä ampumaharjoituksissa tapahtunut "onnettomuus"

--
Positiivinen pakana

Roger Roger

#38 • • Roger Roger Kentti
Viltsu:

ajanu
colin.jpg
tuollaisella kelkalla ties mistä ja selvinny hengissä *vink*
toi on kyllä aika look a like :DDD

[muokattu 18.11.2002 12:52]

[muokattu 18.11.2002 12:53]

No on aika hulllua, kun ylipäätään olet ajanut sillä härvelillä. Tulee mieleen vappu, pirtu, tunturi + toi sun kelkka...

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

UnityF

#39 • • UnityF joo just se
Mä oon sitten tylsä tyyppi... Ei tuu mitään muuta mieleen kun benji-hyppy...*ding*
Alex

#40 • • Alex Life is shit & it is GREAT!!
72min valimaasta helsingin (175km)... 2/3 osa tielta nop. raj. 80km/h... *ding*
oli kiire Everiin.. *pihkassa*

--
Nähdään helvetissä.. ..kohta ollaan kaikki siellä! *piis**pahis**piis*