Mikä on extremein/vaarallisin juttu mitä olet tehnyt?

409 posts, 21 pages, 153,251 views

Akrobaatti

#141 • • Akrobaatti
Tehty mikä tehty, tuun kaataan si loput sen haudalle*ökkö*

--
Hip Hop For Life

-mökämake-

#142 • • -mökämake-
Se on joko se kun juoksin täysii pää edellä seinää tai kun löin itseäni lonkero pullolla päähän niin että se hajos mun otsaan ja sain kuus tikkii siihen kohtaa ja tämä kaikkihan tapahtui täysin selvin päin ja pitkään harkittuani näitä kyseisiä tekoja. *nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*

--
STUTTGART KICKERS

Akrobaatti

#143 • • Akrobaatti
Hmm, typerä tapa tuhlata lonkkua (ellei se ollu jo tyhjä). No enivei jos teit noi selvinpäin voin sanoa että hannkiudu pikimmiten hoitoon*vink*

Ps. Extreme Duudsoneissa ei ole sitten mitään extremeä*igor*

--
Hip Hop For Life

Akrobaatti

#144 • • Akrobaatti
Aivan kyllä, justiinsa, joo, just, hyvä, niin, mahtavaa, loistavaa, täydellistä JA VITUN SÄÄLITTÄVÄÄ mun frendi varasti mutsinsa auton, PERFECT. (vittu mikä mies).

*justjoo*

--
Hip Hop For Life

PsyTranceFormer

#145 • • PsyTranceFormer suriseva sähköjänis
...ottanut punaisen pillerin...
#146 • • pipa Guest
löin itseäni lihaveitsellä käteen.... se meni luuhun asti... (kännissä toki)... *justjoo**iihhih*
#147 • • GoA Guest
Ajanut auton katolleen.
Armin

#149 • • Armin surffitukka
Mä en oo varmaan koskaan tehnyt mitään vaarallista, tai siis et se olis jotenkin mun mielestä ollut vaarallista ei vaan sellasia juttuja tuu ajatelleeksi...

Tosin oon ollu Suzuki PV:lläni vaaraksi ympäristölleni ja varsin extreme sille mummollekin jonka aikanaan teilasin.... *blush*

[muokattu 29.11.2003 15:36]
wattsson

#150 • • wattsson
ohan sitä kaikkee tullu tehtyy viimesin vaarallinen/tyhmä juttu mikä tuli tehtyy oli tos juhannuksena ku tuli laskettuu sörkän mertoaseman rullaportaita siin kaiteella kännissä... kyl siin jonku matkaa pysy mut sit lensin sinne rappusii *poks* aamul oli vaa vähä naarmui tos takapuoles jeejee
typ0

#151 • • typ0 syntax error
ajanu poliisii karkuun keskustas turhan kovaa jääny kiinni ja ottanu sakkoo kovasti ja korttii hyllylle *pahis*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Mr. Sinner

#152 • • Mr. Sinner enimmäkseen harmiton
Synnyin*hih*

--
We all need mirrors to remind ourselves who we are.

vaavu

#153 • • vaavu vara-vana
En minä mutta mun rakas siippani sai eräällä Ruotsin-risteilyllä päähänsä mennä seisomaan ulkona kaiteelle leikkimään titanikkia, ja yllättäen muutaman promillen humalassa... Kylmää vieläkin sydäntä. Lisäksi omin silmin on tullut todistettua kuinka herra ottaa 230 volttia avonaisesta sähköjohdosta tms. kivaa. :(

Onneksi Ville ei omien sanojensa mukaan enää viitsi tehdä mitään liian extremeä, koska ajatus siitä että mä jäisin suremaan sen kuolemaa on kuulemma niin kurja. *snif*
Hyzenthlay

#154 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
nää liittyy tavalla tai toisella liikenteeseen *nauru* en sitten tiedä, kuinka extremeä..

-ohitin auton n. nopeudella 70km/h ilman minkäänlaista näkyvyyttä (idioottimaista, olis saattanu vaikka henki mennä)
-juostiin saksassa siegessäulea ympäröivän liikenneympyrän läpi, kun ei turisteina tajuttu, että alikin olisi voinut mennä

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Lost-Soul

#155 • • Lost-Soul los pallos

Hyzenthlay:
nää liittyy tavalla tai toisella liikenteeseen *nauru* en sitten tiedä, kuinka extremeä..

-ohitin auton n. nopeudella 70km/h ilman minkäänlaista näkyvyyttä (idioottimaista, olis saattanu vaikka henki mennä)
-juostiin saksassa siegessäulea ympäröivän liikenneympyrän läpi, kun ei turisteina tajuttu, että alikin olisi voinut mennä

itse oon juossu riemukaarta ympyröivän liikenneympyrän läpi, koska en silloin jaksanu keksii mitään muutakaan reittii...

ja olishan tossa autojutussa voinnu olla edes vähän enemmän nopeutta.. tai edes kerrottu, että tiellä muut ajoivat 69km/h

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Hyzenthlay

#156 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
no varmaan seittemääkymppiä muutkin siellä ajoivat. Oon ollut nokkakolarissa, joissa molemmilla nopeutta ei ollut kuin 40-50km/h, ja tärsky tuntui aika kyllättävän kovalta silloinkin. Ja lisäki auto, jolla ajoin, oli sellanen pieni sillipurkki, joka oli puoliks jotain muovia *hahjust* se on liikenteessä kuulemma kun polkupyörä, sillä ei paljoa kolaroida *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

darz

#157 • • darz
En kait mitään kovin vaarallista oo tehny ainoo joka tulee mielee nii autolla pimeässä 220km/h mutta ei sen kummempaa :/
remotion

#158 • • remotion nostatus guru
Lähtenyt poliisilta karkuun pysäytys jonosta kun en jaksanut jäädä kuuntelee sen nipotusta, saman korttelin eri sivulle firman pihalle auto parkkiin. Ei tullu seuraamuksia! Itse asiassa se johtu siitä että en oikeen tajunnut tilannetta jotenkin sillä hetkellä että mun ois pitäny jäädä siihen jonoon... mihin se viittilöi.*nukkuu*

Noh, fillarilla on tullu vedettyä jotain suht extremeä nuorempana. Lähinnä jotain hullun pitkiä ja jyrkkiä rappusia ajellut ylöspäin tai alaspäin.

Autolla nyt tulee leikittyä mut en pitäis sitä kovin extremenä, yritän pitää siinäkin hommassa järjen mukana.

Joku mulla oli mielessä kun tähän päätin vastata, mutta arvatkaa vaan muistanko enää...*pelle*
kilobitti

#159 • • kilobitti 1-2-3 techno
ollut rämäpäisen mutta ei kovin varman kuskin kyydissä Lapista Espooseen. Totesimme matkalla, että näin paremmin takapenkiltä kuin em. lepakko edestä, ja silti mentiin räntäsateessa ja loskassa parhaimmillaan 140km/h lyhyet päällä - näkyvyys eteenpäin luokkaa 30m (ps. 140km/h = 39 m/s). Olin NIIN helpottunut kun pääsin kotiin ja hissillä neljänteen kerrokseen, eikä se auto enää mitenkään voinut tappaa mua.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

#160 • • kelasin Guest
roadtrip 2 provinssirock '03

GSUS mikä reissu, puistattaa vieläkin *igor*